22 και σήμερα

Όχι δεν πρόκειται για κάποια στρατιωτική καταληκτική κατάσταση, του τύπου «απολελέ και τρελελέ».  Στις 24 Ιουνίου είναι  τα 105α γενέθλια της Alfa Romeo, τα οποία σε άλλη περίπτωση θα περνούσαν στα ψιλά γράμματα . Σε αυτή την περίπτωση όμως συνδυάζονται με κάτι σχεδόν κοσμογονικό, εάν συγκαταλέγεσαι σε εκείνους που όταν ακούν το όνομα της Ιταλικής εταιρείας, πόσο μάλλον εάν αντικρίσουν κάποιο τετράτροχο δείγμα (σε οποιαδήποτε κατάσταση), κάτι σκιρτάει μέσα τους. Αυτή η κοσμογονία δεν είναι η καινούργια Giulia (όταν στην έκθεση του Ντιτρόιτ ο capitano Μαρκιόνε λέει ότι σε κάτι τέτοια ονόματα αξίζει κανείς να βασιστεί, τότε μπορείς να θεωρείς ότι αυτό θα είναι το πιθανότερο όνομα), αλλά η νέα πισωκίνητη πλατφόρμα πάνω στην οποία θα βασίζεται.

Ξεπερνώ ονόματα, σχεδίαση, υποσχέσεις και προγράμματα αναδιάρθρωσης. Από αυτά χορτάσαμε. Αυτό που έχει σημασία είναι το ζουμί, το οποίο στην προκειμένη περίπτωση είναι το περίφημο DNA αλά αλφίστι. Ψήγματα αυτού βρέθηκαν κατά καιρούς στην 156, 147,159 και Brera, οι οποίες τηρουμένων των (προσθιοκίνητων) αναλογιών τους ήταν κάτι παραπάνω από αξιοπρεπέστατες. Η 4C είναι σαφώς πιο συναρπαστική αλλά και πολύ σκληροπυρηνική. Το ζητούμενο, βρίσκεται κάπου ανάμεσα, ενώ καθώς ολοένα και περισσότερο εμπλέκεται το όνομα της Maserati, μένει να δούμε αν και πόσα κοινά στοιχεία θα προκύψουν (στην σιλουέτα, το πλαίσι και τους κινητήρες).

Όπως όμως λένε οι Άγγλοι, it all comes down to character. Ο χαρακτήρας είναι αυτός που θα κρίνει την αυθεντικότητα της Giulia.  Για τα δικά μου δεδομένα αυτή η αυθεντικότητα συνεπάγεται καταρχήν ΗΧΟ! . Όχι βέβαια εκκωφαντικό, αλλά προσεκτικά κουρδισμένο.  Μία καλή ποιότητα κύλισης είναι καλοδεχούμενη, όπου θεμιτές θα είναι μερικές παραχωρήσεις στην άνεση (επουδενί βέβαια επιτρέπεται ο εμπρός πρόβολος να κοπανάει σε κάθε εγκάρσιο χαντάκι). Η οδική αίσθηση θα ήθελα να πλησιάζει σε BMW 320Si, με τιμόνι αλά Cayman και κιβώτιο ΜΧ5. Θερμή παράκληση προς τους ιθύνοντες της εταιρείας. Τριπλοτσεκάρετε τις ρυθμίσεις του διπλοσύμπλεκτου TCT προτού δώσετε το τελικό ΟΚ.

Βέβαια όλα αυτά είναι προσωπικές σκέψεις και θέλω. Πολύ σύντομα θα δούμε όλοι μαζί πόσο θα απέχει η πραγματικότητα και που θα κάτσει τελικά η μπίλια.      

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου