Για την «Ιουλία»

Πέρα από προδιαγραφές στα χαρτιά, φαντασμαγορικές παρουσιάσεις, επετείους αλλά και μεγαλόπνοα σχέδια για την «επόμενη μέρα» της μάρκας, το κυρίαρχο ερώτημα για όλους όσους πραγματικά αγαπούν την ιδέα της Alfa Romeo –ναι, περί αυτής πρόκειται- είναι ένα και μοναδικό: βρισκόμαστε μπροστά από ένα γνήσιο (επιτέλους) τέκνο της πάλαι ποτέ ένδοξης ιταλικής φίρμας, που έρχεται στο προσκήνιο ύστερα από πολλά χρόνια «χλιαρών» προτάσεων προκειμένου να «ταρακουνήσει» τους λάτρεις των σπορ σεντάν ή μήπως τελικά έχουμε να κάνουμε με μια φαντεζί ή και υπερεκτιμημένη προσπάθεια των Ιταλών, κομμένη και ραμμένη πάνω στο «πατρόν» των Γερμανών ανταγωνιστών της, ούτως ώστε να κερδηθούν δια της πλαγίας τα τόσο πολυπόθητα πλέον μερίδια αγοράς που θα ενισχύσουν ακόμα περισσότερο τα ταμεία αλλά και τη θέση του νεοσύστατου αμερικανοιταλικού υπερ-ομίλου στο παγκόσμιο αυτοκινητικό στερέωμα;

Ο λόγος για τη σύγχρονη εκδοχή της Alfa Romeo Giulia, ένα μοντέλο που κυριολεκτικά έχει μονοπωλήσει το ενδιαφέρον τους τελευταίους… πολλούς μήνες πρωταγωνιστώντας συγχρόνως στα αυτοκινητικά και όχι μόνο όνειρα των απανταχού alfisti.

Μπορεί να μην ξέρουμε από τώρα αν τελικά τα όνειρα αυτά θα μετατραπούν σε… εφιάλτη για τους ανταγωνιστές της, το σίγουρο πάντως είναι πως, προς το παρόν, η νέα «Ιουλία» έχει ήδη καταφέρει να δημιουργήσει τον απαιτούμενο… πάταγο.

Λίγο η ονομασία και οι «δυνατές» τεχνικές της περγαμηνές στους επιμέρους τομείς, λίγο ο -λέγε με Ferrari- 6κύλινδρος κινητήρας της κορυφαίας έκδοσης QV αλλά και η πολλά υποσχόμενη αλλαγή πλεύσης των Ιταλών ως προς τη φιλοσοφία του συστήματος μετάδοσης, έχουν καταφέρει συνδυαστικά να ταράξουν τα λιμνάζοντα ύδατα της Alfa Romeo προκαλώντας ήδη το απαραίτητο «buzz» αλλά και ουκ ολίγες «θερμές» αναφορές στα ηλεκτρονικά και όχι μόνο αυτοκινητικά μέσα ενημέρωσης. Προσωπικά, πάντως, μας αφήνει παγερά αδιάφορους η… αριθμολαγνεία, τα «συγκριτικά γραφείου» αλλά και το όποιο θεωρητικό ή μη προβάδισα του 3λιτρου κινητήρα της σε σχέση με τον «straight six» των Βαυαρών ή τον 8κύλινδρο από την Στουτγάρδη. Γιατί η ουσία δεν κρύβεται στο «πόσα», αλλά στο «πως». Και αυτό είναι κάτι που θα αποδειχτεί μόνο στην πράξη, όταν τελικά η νέα Giulia πατήσει εν τοις πράγμασι τους τροχούς της στην άσφαλτο.

Έως τότε, μιας και η στιγμή αυτή φαίνεται πως αργεί, έχουμε όλο το χρόνο να επιδείξουμε την απαραίτητη… ψυχραιμία και να αναλογιστούμε τι καλάθι πρέπει να κρατήσουμε για τη συνέχεια. Μικρό ή μεγάλο;_Χ.Α.

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου