Road trip

Στην Ίμολα μέσω των ελβετικών «πάσων». Ταξίδι από αυτά που γεμίζουν το μυαλό με όμορφες εικόνες και έντονα συναισθήματα. Πόσω μάλλον όταν συνοδεύεται από εκλεκτή παρέα σε επίπεδο ανθρώπων και μηχανών. Θέλαμε από καιρό να φέρουμε κοντά την πλέον λατρεμένη και συζητημένη Alfa Romeo των τελευταίων ετών, την 4C, με την Porsche Cayman, που κατά την άποψή μας αποτελεί ένα από τα πιο ολοκληρωμένα από κάθε άποψη sports cars του σήμερα. Καμία σχέση με σύγκριση πρόσωπο με πρόσωπο. Άλλωστε, η διαφορετική φιλοσοφία που κρύβεται πίσω από τις δύο δημιουργίες μιλά από μόνη της από την πρώτη στιγμή. Έχει, όμως, τη μαγεία του, μπαίνοντας την ίδια στιγμή από τη μία στην άλλη, να ανακαλύπτεις το πώς η προσέγγιση της ανόθευτα σπορ οδήγησης μπορεί να γίνει με τόσο διαφορετικό τρόπο.

Εκκίνηση, λοιπόν, από Τσουφενχάουζεν με την Cayman GTS και από Μιλάνο με την 4C, και σημείο συνάντησης στα ελβετικά «πάσα», που όλο το χειμώνα βρίσκονται στην κατάψυξη, για να μετατραπούν μετά την άνοιξη σε τόπο... προσκυνήματος για λάτρεις της αυτοκίνησης σε δύο ή τέσσερις τροχούς. Τι και αν η τόσο ιδιαίτερη, σφιχτή τους χάραξη και βέβαια η πυκνή κίνηση την περίοδο αιχμής δεν ευνοούν τόσο την ταχύτητα; Είναι οι συνθήκες που μεταβάλλονται τόσο έντονα (ξεκινάς με σχεδόν 30 βαθμούς στους πρόποδες, για να χαθείς ακόμα και μέσα στην ομίχλη και την παγωνιά φθάνοντας στην κορυφή), οι εικόνες από την πραγματικά φιδίσια διαδρομή, το άγριο τοπίο, με τους σμιλευμένους βράχους από τη μία και το απόλυτο χάος από την άλλη, που αγγίζουν τις αισθήσεις, χωρίς να λείπουν μάλιστα και τα σημεία που τα χιλιόμετρα και οι σφυγμοί ανεβαίνουν. Οι επιλογές σχετικά με τη διαδρομή που θα ακολουθήσεις είναι τόσο πολλές, που δεν υπάρχει περίπτωση να μη βρεις αυτήν που ταιριάζει στη διάθεσή σου. Σίγουρα τόσο η 4C όσο και η Cayman GTS έχουν τον τρόπο ώστε να πολλαπλασιάζουν την ένταση όσων ζεις από τη θέση του οδηγού.

Το ιδανικό ορεκτικό για μια ακόμα πιο έντονη συνέχεια, κατηφορίζοντας στην Ίμολα, για να συναντήσουμε τους Speedsector στο πρώτο κομμάτι του δικού τους ταξιδιού, που αυτήν τη φορά περιλαμβάνει την περιήγηση στην Ιταλία, ξεκινώντας με τον καλύτερο τρόπο. Με ένα trackday σε μία από τις πιο ιστορικές πίστες στον κόσμο, που πρόσφατες πληροφορίες τη φέρνουν και πάλι πολύ κοντά στην F1. Για λίγες ώρες, λοιπόν, γινόμαστε και εμείς κομμάτι αυτής της παρέας που αγαπά το αυτοκίνητο και έχει το μεράκι και τον τρόπο να διοργανώνει ιδανικά εκδηλώσεις με επίκεντρο την οδήγηση. Μαζί μας και η 4C, που δεν παύει να μας εντυπωσιάζει με τον αντίκτυπο που έχει, ειδικά στους συμπατριώτες της, συγκεντρώνοντας όχι μόνο το βλέμμα, αλλά και εκδηλώσεις θαυμασμού που θα περιμέναμε μόνο για δημιουργίες από το Μαρανέλο και τη Σαντ' Άγκατα.

Το μέρος από μόνο του σου προκαλεί ανατριχίλα, ενώ η ατμόσφαιρα έχει άρωμα σχεδόν αγωνιστικό, καθώς σχεδόν οι μισές παρουσίες είναι καθαρόαιμα αγωνιστικά από το χθες και το σήμερα, και τα pits γεμάτα με πλήρως εξοπλισμένα φορτηγά υποστήριξης. Ο χώρος είναι πλημμυρισμένος από ανακατεμένους ήχους αναρίθμητων κυλίνδρων και από μυρωδιές ελαστικών και καυσίμου πολλών οκτανίων. Νιώθεις γεμάτος ακόμα και ως θεατής, και σίγουρα αισθάνεσαι δέος όταν έρθει η ώρα να πατήσεις στην πίστα, από τη θέση πλέον του οδηγού. Ακόμα καλύτερα, μάλιστα, όταν βρίσκεσαι σε ένα αυτοκίνητο όπως στην 4C. Πολύ απλά, στην πίστα ξεχνάς τις ιδιοτροπίες της και τις ιδιαιτερότητές της και απολαμβάνεις την κάθε στιγμή και κάθε διάσταση των ικανοτήτων της, σκεπτόμενος πως αυτές ακριβώς είναι οι συνθήκες που οι Ιταλοί πρέπει να είχαν στο μυαλό τους όταν αποφάσιζαν το χαρακτήρα που θα της χάριζαν.

Θα θυμόμαστε για πολύ καιρό τις στιγμές που ζήσαμε με τις δύο τόσο διαφορετικές αλλά τόσο έντονα σαγηνευτικές δημιουργίες, και βέβαια είναι πολύ περισσότερα αυτά που κατέγραψαν στο σκληρό δίσκο του εγκεφάλου αλλά και στην καρδιά μας, οπότε μείνετε συντονισμένοι στα επόμενα τεύχη του περιοδικού. 

 

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Τουρκίας;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Περισσότερα Άρθρα του Συντάκτη

Κατηγορία άρθρου