Τέτοια ώρα, τέτοια λόγια...

Μοιραστήκαμε σκέψεις και ανησυχίες νωρίς το πρωί με τον Θοδωρή Τσίκα, φίλο από τα παλιά και εξαιρετικό συνεργάτη εκείνα τα χρόνια, τα καλά, όταν μαζί με τον Σπύρο Κάγκα είχαμε φτιάξει μια καλή ομάδα, με τις συνεννοήσεις να γίνονται με τα μάτια.

Από τον Τσίπρα, τον Μπαρούφα και τη Ζωή καταλήξαμε στο Ράλλυ Ακρόπολις και, μπορεί όταν μαθαίνεις μισές αλήθειες να στενοχωριέσαι, αλλά δεν το κρύβω πως χάρηκα πολύ για το σημαντικό ρόλο του Αντώνη Αργυρόπουλου, του Έλληνα του Eurosport, ώστε το κανάλι να βάλει πλάτη και να μας εντάξει στο ημερολόγιο χωρίς παράβολο.

Τεράστια μαγκιά-επιτυχία του Δημήτρη Μιχελακάκη, που πήγε καλά διαβασμένος και σωστά πλαισιωμένος στην έδρα τους και τους έπεισε ότι αξίζει ο κόπος.

Αποδεικνύεται και τεράστια κίνηση, πλημμυρισμένη στο χρυσάφι, το ρίσκο που έχει να κάνει με την πληρωμή του παραβόλου για το Ακρόπολις του 2014. Ρίσκαρε, αλλά χαλάλι, αφού έτσι κατάφερε να πάει και να συμφωνήσει με όπλα τον τρόπο του, τη δύναμη του αγώνα και τους συνεργάτες του, αξιοποιώντας και την πολύ καλή, τη σωστή δουλειά του Αργυρόπουλου, που επηρέασε ανθρώπους και καταστάσεις στο μεγαλύτερο αθλητικό κανάλι στον πλανήτη.

Με τη συμφωνία-«θείο δώρο», ο Πρόεδρος πήρε παμψηφεί το ΟΚ του ΔΣ της ΟΜΑΕ, που έδειξε αρχοντιά (για τα αυτονόητα ζούμε). Τώρα, κάπου εδώ αρχίζουν τα δύσκολα, αφού όσοι πιστοί αλλά και επιφυλακτικοί οφείλουν να συστρατευθούν έντιμα και με συνέπεια.

Μπορούμε και θα γίνει ο καλύτερος αγώνας στον κόσμο, ώστε να πάμε παραπέρα και να διεκδικήσουμε το όνειρό μας, ήτοι την επιστροφή του Ράλλυ-εθνικής υπόθεσης στο WRC. Προϋπόθεση να βρεθούν τα χρήματα από χορηγίες και συμμετοχές, οπότε, σε συνδυασμό με τον περιορισμό του κόστους, η χώρα να επιδείξει ότι ακόμα και λυγισμένοι μπορούμε να κάνουμε την παρουσία μας αισθητή μέσα από ένα τεράστιο αθλητικό γεγονός με ιστορία, παρόν και μέλλον.

Σε σχέση με την επικοινωνία, μας ξεπερνάει το ότι η επίσημη ανακοίνωση γράφεται επί έξι ώρες, χαμογελάω με τις ανιστόρητες επιλογές, αδιαφορώ για το αν η ενημέρωση ήταν «off» και προέκυψε «on the record» και κατανοώ την πικρία-γκρίνια όσων δεν ενημερώθηκαν, ενώ αποδεδειγμένα κυνηγούν με πάθος το ρεπορτάζ.

Απλώς δε θα ακολουθήσω το δρόμο της κριτικής δηλητηριάζοντας τη συνέχεια, έχοντας ορκιστεί να μη μιζεριάσουμε και να αποδειχθούμε δημιουργικοί, αποκλειστικά μέσα από τα Μέσα που έχουμε την ευθύνη τους, και βέβαια με σημαία την προβολή των Ελλήνων οδηγών αγώνων που έχουν τις δυνατότητες ώστε να αποδειχθούν ανταγωνιστικοί.

Ο πλέον σημαντικός αγώνας του θεσμού, από Έλληνες οργανωτές που έχουν αποδείξει ότι το έχουν, στο τέλειο ελληνικό περιβάλλον, με Έλληνες πρωταγωνιστές, και αυτό απλά είναι το δικό μου όνειρο, που θα το ζήσουμε σήμερα, που ο τόπος μας, ο χώρος μας, τρώει ξύλο από παντού. Από σκληρούς δήθεν εταίρους και από εγχώριους επαναστάτες βολεμένους σε σχέση με την καθημερινότητά τους και σε σχέση με το μέλλον των παιδιών τους.

Στόχος λοιπόν να δούμε τα παιδιά μας στα μπάκετ, και να είστε σίγουροι πως δε θα μας απογοητεύσουν._ «Στρατισίνο»

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Περισσότερα Άρθρα του Συντάκτη

Κατηγορία άρθρου