Ταξιδεύοντας

Πάμε Παρίσι λοιπόν και, για να είμαι ακριβής, «Δευτέρα πρωί στο δρόμο για το Μορτφοντέν, στην πίστα της Valeo», όπου η τελική φάση αξιολόγησης των 7 αυτοκινήτων που διεκδικούν τον τίτλο για το φετινό Αυτοκίνητο της Χρονιάς, το COTY. Θεσμός που υπηρετώ από το 2005, ως ο μόνος Έλληνας μέλος της επιτροπής.

Η «καλημέρα», στο χώρο υποδοχής του business lounge της Aegean, από τη λαμπερή κ. Κατερίνα Διπλαράκου, του Πάνου και της Ελένης, και το μυαλό ταξιδεύει χρόνια πίσω, πολλά χρόνια, τότε που ο Πάνος, στο περιθώριο της δουλειάς του στην Ολυμπιακή, όργωνε και τις πίστες της F1 για λογαριασμό του περιοδικού μας - και όχι μόνο. Την ίδια ώρα που η σύζυγός του, η κ. Ελένη Διπλαράκου, μας φιλοξενούσε ιδανικά στην καμπίνα των Boeing της ΟΑ, έχοντας το μυαλό της με συνέπεια στους παραπάνω και στον πάντα ανήσυχο Σέργιο, λάτρη των αεροπλάνων και των αυτοκινήτων, όπως και ο πατέρας του άλλωστε.

Προχθές στην εκδήλωση της Fiat είδαμε την κ. Ελένη Διπλαράκου ήρεμη και αρχοντική, να νιώθει ασφαλής δίπλα στον σύζυγό της, που δείχνει να γερνάει όμορφα, χωρίς ανασφάλειες και συμπλέγματα που χαρακτηρίζουν -ευτυχώς- ελάχιστους από τους ώριμους στο χώρο μας.

Σήμερα η συνάντηση με το παιδί τους με οδήγησε στο χθες και, κυρίως, στο συμπέρασμα ότι μεγαλώσαμε, και έχουμε υποχρέωση στους νέους που οφείλουμε να υποστηρίζουμε, παραδεχόμενοι πως τους ανήκει το μέλλον αλλά και το παρόν, όπως άλλωστε διαπιστώνεις κάθε ημέρα σε σχέση με τους συνεργάτες σου και όπως στην κυριολεξία το βίωσα με την ευκαιρία της συνέντευξης στη «Ζούγκλα», με οικοδεσπότη τον κ. Βασίλη Σαρημπαλίδη.

Διαπιστώσεων συνέχεια στην καμπίνα του αεροσκάφους της Aegean, που μας πάει CDG, όπου οι κυρίες στην καμπίνα γνώριζαν τον Φίλιππο Φιλιππακόπουλο, του Π.Φ. και της Σόφης. Τον θυμάμαι μικρούλη, με τάσεις να «κουνάει» τον πάντα και για πάντα μεθοδικό πατέρα του. Είχα ακούσει ότι σπουδάζει για να πετάξει, αλλά έχει δρόμο η διαδικασία αυτή. Είναι τελικά ωραίο να ακούς να σου μιλούν για αυτόν τον «δικό σου» άνθρωπο οι συνεργάτες του. Προδίδει και το κλίμα που υπάρχει στο προσωπικό της εταιρείας-όγδοο θαύμα, δημιούργημα του αντικειμενικά τεράστιου Θεόδωρου Βασιλάκη, που την «τρέχει» με μαεστρία ο φίλος μου Ευτύχιος. Ένας ιδιαίτερα ευφυής άνθρωπος, που διοικεί τολμώντας, χωρίς ποτέ να κάνει εκπτώσεις στις αρχές που χαρακτηρίζουν την οικογένεια Βασιλάκη. Τιμή μου που συνεργαστήκαμε και συνεργαζόμαστε με τον Γιώργο Β., μέσα από μια σχέση που ουδέποτε χαρακτηρίστηκε από το πάρε-δώσε.

Το γράφουμε συνέχεια. Οι άνθρωποι κάνουν τη διαφορά σε κάθε δραστηριότητα. Οπότε Δευτέρα πρωί θέλεις απέναντί σου καλή διάθεση, αλλά και επιείκεια, αν δεν ανταποκρίνεσαι. Μπαίνεις στο «αέρο» κάπως, όντας συννεφιασμένος, όπως σήμερα, και είναι ο τρόπος, το στυλ αν προτιμάτε της κυρίας επικεφαλής στην καμπίνα που σε ισιώνει και ξυπνάει μέσα σου τον δημιουργικό και αισιόδοξο. Για την κ. Κατερίνα Μάλλιου ο λόγος. Ελληνίδα στον τρόπο και στην όψη, ένας συνδυασμός απλού, όμορφου ανθρώπου της διπλανής πόρτας, με εμπνευσμένο τρόπο φιλοξενίας και εξαιρετική διάθεση μέσα από την επικοινωνία που επιβάλλουν οι συνθήκες. Δε νιώθεις πελάτης, αλλά φιλοξενούμενος, έχοντας απέναντί σου έναν γοητευτικό άνθρωπο που εκπροσωπεί μια σημαντική εταιρεία, πρέσβη μιας χώρας που έχει γίνει σάκος του μποξ.

Μη χαμογελάτε, το σχόλιο δεν έχει να κάνει με τη γυναικεία ομορφιά -παρά τα άπαιχτα χρώματα και τις σωστές αναλογίες, που άλλωστε έχει υποκειμενικά στοιχεία (σ.σ.: για τον καθένα μας που δεν έχει εγκαταλείψει αλλά ζει, η σύντροφός του είναι το πιο όμορφο πλάσμα στον κόσμο, και από αυτήν εμπνέεται και αυτή θαυμάζει)-, αλλά για την ευρύτερη παρουσία, όπου το άψογο στυλ (δε διδάσκεται, το έχεις αυτό, που είναι και θέμα αγωγής) σκοτώνει το ύφος και την υπεροψία, στοιχεία που δεν ταιριάζουν, δεν υφίστανται σε σύγχρονους χαρισματικούς ανθρώπους.

Περί COTY;

Ξέρουμε τι δε θα ψηφίσουμε, και πρέπει να κατατάξουμε σωστά και «ελληνικά» τις τρεις προτάσεις που έχουμε ξεχωρίσει, σημειώνοντας πως σε μια άλλη εποχή, σε σχέση με ηλικία και συνθήκες και άλλα στοιχεία, θα έβαζα «10 στο ΜΧ-5 για την κίνηση πίσω, ρε γμτ», αλλά ας μείνουμε προσγειωμένοι. Αρκετός ο πονοκέφαλος με τα αλφαβητικά: Audi, Volvo και Opel.

Περισσότερο COTY από αύριο._ Σ. Χατζηπαναγιώτου

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Περισσότερα Άρθρα του Συντάκτη

Κατηγορία άρθρου