Στο Μπαλόκο...

... εκεί, λίγα χιλιόμετρα από τη Μαλπένσα. Κάποτε πηγαίναμε 10-12 φορές το χρόνο. Αργότερα 4-6, τελευταία είχαμε πολύ καιρό να επισκεφτούμε la casa.

«Ανανεώνουμε την Giulietta, θα οδηγήσετε και 4C Spider στο Μπαλόκο», οπότε, αφού επιβεβαιώσαμε ότι δεν είναι πρωταπριλιάτικο αστείο, να 'μαστε στο «αέρο» της Aegean με περισσότερους από δέκα συναδέλφους. Νέα, ωραία παιδιά. Όπως οι δικοί μας σε 4Τ και ΑΒ.

Ωραίοι άνθρωποι, που ανησυχούν γενικώς, αλλά ζουν τη στιγμή με τρόπο, χωρίς ύφος και με φουλ σεβασμό. Δε σχολιάζουν τους απόντες, δε μουρμουράνε γιατί το φαγητό μπορεί και να μην είναι τέλειο (ήταν Το τέλειο, όπως πάντα άλλωστε) και διψούν ώστε να μάθουν γενικώς, εκτιμώντας ιδιαίτερα την οδήγηση, ό,τι δηλαδή παραμένει το ζητούμενο σε σχέση με τη δουλειά μας, για όσους καταφέρνουν να μείνουν μακριά από τα διαφημιστικά κονδύλια.

Με καθαρόαιμους συντάκτες άλλης γενιάς εκεί και καλή παρέα, αφού δεν έλειπαν και δυο-τρεις ώριμοι που εκτιμούμε (όπως ο Πέτρος Πιτσίνης, που με τον Ζορζ Βαρίνος δημιουργούν στο gazzetta, ενώ λάμπει στο Attica TV του φίλου Γιάννη Καραγιώργη), και με οικοδεσπότες ικανά, επιτυχημένα στελέχη της ελληνικής Fiat-Alfa, που κατέχουν το προϊόν και διδάσκουν στην επικοινωνία, έστω και χωρίς πλέον τα απαραίτητα όπλα.

Σε σχέση με το προϊόν, το νόμισμα είχε δύο όψεις. Την ευχάριστη έκπληξη που ακούει στον τίτλο «με την 4C Spider στο Μπαλόκο», και το αναμενόμενο θετικό αποτέλεσμα που έχει να κάνει με την τοποθέτηση του σχεδόν αυτόματου κιβωτίου των 6 σχέσεων τύπου DCT στην Ιουλιέτα 1.6 ντίζελ με τους 120 ίππους. Το όπλο της Alfa στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ των πωλήσεων, και ειδικότερα στη μάχη των fleet και rent, με τα V40 και «308» να έχουν ανησυχήσει για τα καλά θηρία όπως το Α3, τον Άσο και την Α-Class, χωρίς να υποτιμούμε την ήρεμη δύναμη-σταθερή αξία, το Golf της VW.

Ξεκινήσαμε ανορθόδοξα, με την κόκκινη 4C, και συνοδηγός δεν ήταν ο παρών Τίμος Ζέρβας του alfisti.gr, που κοσμούσε την εκδήλωση εκπροσωπώντας ιδανικά την «ιδέα», αλλά ο παλιόφιλος Λεωνίδας Δαβουλάρης, ένας μαρκετίερ ex-ΒΜW, Audi, Saab, στην «πρώτη του», στο Μπαλόκο. Διπλή η ευθύνη λοιπόν, αφού, πέρα από το παιχνίδι με το σωστό όπλο στην τέλεια, στην ειδική διαδρομή, προέκυψε και ξενάγηση. Περίπτωση που σε ταξιδεύει και σε επίπεδο αναμνήσεων, εκεί όπου ανδρώθηκα, δίπλα στον Κ.Κ. και αντ' αυτού, σε 75, 155, 156, 147, Veloce, Brera και GT, αλλά και αργότερα, με την 8C, έχοντας δίπλα μου πλέον τον Άκη Τεμπερίδη. Νιώθεις και νοσταλγία σε τέτοιο περιβάλλον, όπου τα συναισθήματα ξεχειλίζουν, κακά τα ψέματα.

Οι εντυπώσεις; Εξαιρετικές. Επιλέγεις Dynamic, φορτώνεις χαμόγελο και δημιουργείς. Γερμανική ακαμψία με ιταλική φινέτσα μέσα από τη σωστή, την ασφαλή όσο και σέξι οδική συμπεριφορά. Αν ξηλώσεις στοιχεία του εξοπλισμού της, έχεις μια Lotus, αν τη δεις αντικειμενικά και μέσα από προδιαγραφές, μπορείς να τη σταθμεύσεις δίπλα στην Cayman. Ας είμαστε όμως ειλικρινείς. Αυτή η τύπισσα απλώς δε συγκρίνεται, όντας μοναδική, και, με κίνδυνο να χαρακτηριστούμε ιερόσυλοι, θα σημειώσουμε ότι, αν ποτέ, θα επιλέγαμε τη Spider. Να φύγουμε, να πάμε μακριά κάτω από ιδανικές συνθήκες. Στην Τέλεια Διαδρομή όπως προσφέρεται στον τόπο μας και στην ειδική στα track days, που επίσης δε λείπουν, χάρη και στα πολύ ποιοτικά ελληνικά club των Alfisti, που λάμπουν μέσα από τις γνώσεις και την αισθητική των ιδιοκτητών Alfa Romeo.

Ολοκληρώσαμε με την οριακά ανανεωμένη αισθητικά Giulietta, που αναβαθμίστηκε και έχει αποκτήσει ατού με το διπλού συμπλέκτη 6άρι. Προσαρμόζεσαι περίφημα, συνηθίζεις τα όποια κενά προκύπτουν συνειδητοποιώντας ότι δεν πρόκειται για 2λιτρη Veloce και διαχειρίζεσαι ένα εξαιρετικό, όμορφο και τεχνικά σύγχρονο σύνολο, που δείχνει να έχει βελτιωθεί ευρύτερα ως κατασκευή.

Χαμογελάς, αφού χώροι και θέσεις για μικροαντικείμενα παραμένουν σταθερή απουσία, μένεις ψύχραιμος, αφού στην πίστα δε λείπουν οι κλίσεις του αμαξώματος και, σε συνδυασμό με τα 22.000 ευρώ χάρη σε απόσυρση και λοιπές εκπτώσεις, προβλέπεις μια σχετική όσο και ενδιαφέρουσα αναστάτωση εκεί στους premium και στους αμφισβητίες τους.

Το μυαλό στην επιστροφή; Στην Giulia, βέβαια, ένα σύνολο που έχουμε τη διαίσθηση πως θα αγγίξει αυτήν την τελειότητα που απαιτείς από μια Alfa και έχει να κάνει με το στυλ της, το λένε και «χαρακτήρα», και σήμερα είναι μονόδρομος να συνδέεται και με ποιότητα. Σε κάθε επίπεδο. Στην κατασκευή και στην κύλιση. Μένουμε συντονισμένοι και αισιόδοξοι, αφαιρώντας σε πρώτο πρόσωπο το «συγκρατημένα» - το λένε και «ναι μεν, αλλά»._ Σ. Χατζηπαναγιώτου

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου