Ευκαιρίας δοθείσης

Σε μια διαφορετική ειδική διαδρομή πορευτήκαμε τις ημέρες που προηγήθηκαν του Ράλλυ Ακρόπολις. Πλήρωμα ενός προσεγμένου(!) Qashqai, λοιπόν, να 'μαστε στο Ράλλυ που σχετίζεται με την Ολυμπιακή Φλόγα. Αγώνας με αφετηρία την Ολυμπία, όπου η συμμετοχή στην τελετή έναρξης σε συναρπάζει και σε κρατάει ευαισθητοποιημένο με τα ιερά και όσια της χώρας μας.

Κίνηση Roi mat από το τμήμα Πωλήσεων και Μάρκετινγκ της Nissan - Νικ. Ι. Θεοχαράκης η υποστήριξη του ταξιδιού της φλόγας από την Ολυμπία στο Παναθηναϊκό Στάδιο, επιλογή που προδίδει ευαισθησία αλλά και το σωστό, τον πολιτισμένο τρόπο προώθησης της μάρκας σου, από τη στιγμή που εμπιστεύεσαι προϊόν και εαυτόν.

Από την πλευρά μας, δε χάσαμε την ευκαιρία να βρεθούμε στην Ολυμπία κάτω από ιδανικές συνθήκες, που ήταν και η βασική, η ιερή πλευρά της άτυπης αποστολής, η οποία μόνο επιπέδου δημοσίων σχέσεων δεν αποδείχθηκε.

Το κυρίως πιάτο σε σχέση με τον επαγγελματικό μας ρόλο την επομένη στο ισόγειο του Hilton (σ.σ.: σοφές, σεμνές και ταιριαστές με την ημέρα και την εποχή μας οι επιλογές τους), όπου μαζί με συναδέλφους συναντήσαμε τον Τάκη Θεοχαράκη, επικεφαλής της καταπληκτικής ομάδας που συντονίζει με το δικό του, γνήσιο όσο και ευθύβολο τρόπο, αξιοποιώντας με μαεστρία την αξιοπιστία της «μηχανής» του.

Μηχανή του η τεράστια ιστορία της Νικ Ι., η πίστη του στη Nissan, το ταλέντο και ο τρόπος των συνεργατών του με ατού-κοινό παρονομαστή τις δικές του γνώσεις για το αντικείμενο (αυτοκίνητο και πώλησή του), την εντιμότητά του, μπουνιά με τις αρχές του και το πείσμα του. Το ατού που διαχειρίζεται διακριτικά και με τακτ, όπως αρμόζει σε έναν πραγματικό ηγέτη, τον λέω και «Boss μου», όχι γιατί υπήρξε το αφεντικό μου και εμπνευστής μου σε πραγματικά ιδιαίτερες συνθήκες, όπως πιστεύω ότι παραμένει και φίλος μου, αλλά γιατί έτσι προκύπτει για πολλούς μέσα από τις επιλογές του.

Τότε είχε, είχαμε αν μου επιτρέπει, την κορυφαία ομάδα της χώρας, από τις καλύτερες στην Ευρώπη, με συνεργάτες τους καλύτερους. Ανθρώπους που συντόνιζε με ανεπανάληπτο τρόπο ο Νίκος Κελεσάκος. Ο δικός μου άνθρωπος. Δεν είχαμε τα ταχύτερα, είχαμε όμως τα πλέον αξιόπιστα όπλα, σφραγισμένα από την ποιότητα των ανθρώπων που φρόντιζαν την πορεία τους στα ελληνικά βουνά-βράχια. Από τις περιπτώσεις που η ιστορία επαναλαμβάνεται, και μπορεί ο πολύς Μάριος Μπάρκης, ένας πολύ σοβαρός, πραγματικός εμπορικός διευθυντής, και οι άνθρωποί τους, ο ευρηματικός Θάνος Μπάφας, η ήρεμη δύναμη, και ο Γιάννης Μεθενίτης, που ξεχειλίζει από ταλέντο όντας και αξιόπιστος, να μη μοιάζουν σε τίποτα με τους δικούς μου, τον Νίκο, τον Μηνά μου, τον Τάκη Χατηαγγελή κ.ά., αλλά η πορεία είναι ίδια και το αποτέλεσμα αντίστοιχο. Χρυσάφι το Qashqai, ευέλικτο πλέον το «μαγαζί»-εκκλησία, και γράφουν ιστορία.

Γεγονός που κάθε άλλο παρά απαρατήρητο περνάει από το εργοστάσιο, τη γνωστή Nissan Ευρώπης, που δεν κρύβει την εμπιστοσύνη της στους Έλληνες ανθρώπους της, αλλά και το σεβασμό της, με την ευκαιρία των επιδόσεών τους χθες και σήμερα, παρά την κρίση. Είναι σαφές πως έχει μέταλλο αυτή η προσπάθεια ανθρώπων που δεν έμαθαν στα εύκολα και πολεμούν επιτυχώς στα δύσκολα. Κάποτε, τη δεκαετία του '80 και αργότερα, πουλούσαν τα Cherry και τα Sunny με ατού τιμή και αξιοπιστία. Σήμερα διακρίνονται και κερδίζουν ετάπ με τρόπο-αξιοπιστία.

Παρακολουθείς τον φιλοξενούμενο αντιπρόεδρο της Nissan Ευρώπης, τον Γκιγιόμ Καρτιέ, πιο απλά κάτι ως Μπάρκης της Ευρώπης, και ο άνθρωπος που στροφάρει από χαμηλά μέχρι πολύ ψηλά, όπως το δικό μου 240 RS ET, δεν κρύβεται. Συγκλονισμένος από την πορεία της Φλόγας, συναισθηματικά φορτισμένος από τη δική του συμμετοχή ως δρομέα με τη φλόγα στο χέρι από την Ακρόπολη στο Στάδιο, και εντέλει και κυρίως με το σεβασμό του στη μεγίστη για το ελληνικό θαύμα, όπως αντικειμενικά μπορείς να χαρακτηρίσεις την πορεία της Nissan στο πολύ δύσκολο ράλλυ των ελληνικών πωλήσεων. Σκέφτεσαι ότι ο τύπος ξέρει καλά τον Τάκη και την παρέα του, αλλά δεν έχει δει Nissan Micra να κερδίζει ειδικές από Integrale, οπότε τον δικαιολογείς και του δίνεις σημασία, αφού είναι σαφές πως μόνο τυχαίος δεν είναι. Δεν ήρθε για να κάνει το κέφι του και να ζήσει το όνειρό του εδώ στην Αθήνα. Εκφράζει το σεβασμό του και την εκτίμηση του εργοστασίου στους Έλληνες συνεργάτες τους που δεν αγοράζουν μερίδιο, αλλά χτίζουν με προσοχή και σε γερές βάσεις, οπότε, όσο η γκάμα μεγαλώνει και διατηρεί το χαρακτήρα της, τόσο και η εικόνα θα σταθεροποιείται, και μάλιστα σε αναβαθμισμένη διάσταση.

Λατρεύει τα SUV (οδηγεί Infiniti και Pathfinder) και δεν το κρύβει, εκτιμάει τα ηλεκτρικά, και δε συμφωνεί μαζί μας που τα θεωρούμε άσκηση σε βάθος χρόνου, και όλοι τους, Γάλλος και Έλληνες, όπως και ο συνεργάτης του που τον συνοδεύει (σ.σ.: πονηρίδη τον έκοψα, κυρ-Γιάννη μας, αλλού κοιτούσε, μάλλον θέλει βόλτα με Micra στην Κινέτα), δεν κρύβονται σε σχέση με το νέο Micra.

«Θα σας αρέσει και θα έχουμε ένα σημαντικό αυτοκίνητο-ατού για την ελληνική αγορά, αλλά και ευρύτερα στην Ευρώπη», σχολιάζει και, έχοντας εικόνα από τις δημοσιεύσεις στη δική μας ΑUTO BILD, θα συμφωνήσουμε απόλυτα.

Εκτιμάει ότι είναι πολύ σωστή κίνηση στρατηγικής η χορηγία τους στο Champions League, αποφεύγει να απαντήσει στον Βαγγέλη Πετράκη του Car & Driver για το αν θα επιστρέψουν στο WRC και φαίνεται πως διασκεδάζει, με την καλή έννοια του όρου, τη συμμετοχή τους σε αγώνες Αντοχής, όπου το GT-R δείχνει τα δόντια του μέσα από το τι φτιάχνουν οι Ιάπωνες σε καθαρόαιμες κατασκευές.

Ο σεβασμός του και το ενδιαφέρον του για το CΟTY είναι ειλικρινή, αν κρίνουμε ορθά από το πότε αντιμετωπίζει χαλαρά και πότε πολύ σοβαρά τη συζήτηση που, χάρη στους παρόντες συναδέλφους, εξελίχθηκε με μεγάλο ενδιαφέρον.

Επίλογος με τα σχόλιά του στον Λουκά Παπαλάμπρου του «Ζούγκλα», όταν του έδειξε το βίντεο και του μετέφρασε το σχόλιο του Βασίλη Σαρημπαλίδη, που τον βιντεοσκόπησε με τη λαμπάδα στο χέρι.

Πρωταθλητές στις πωλήσεις, τηρουμένων των αναλογιών, οι Έλληνες, πρωταθλητές όμως και στο ρεπορτάζ, και τον αποχαιρετήσαμε με τη σιγουριά ότι θα τα ξαναπούμε σύντομα και εφ' όλης της ύλης. Στέλεχος με ενδιαφέρον που τους ταιριάζει και μας ταιριάζει._ Σ. Χατζηπαναγιώτου

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου