Premium!

Οδηγώντας την Giulia, και ειδικά τη γήινη εκδοχή με τον 2.2 diesel των 180 ίππων και το ημιαυτόματο 8άρι της ΖF που την τοποθετεί στη σωστή διάσταση, κάνεις ευρύτερες σκέψεις.

Παραδέχεσαι ότι η Alfa, η γνήσια, η Alfa-Alfa, όπως είναι η Giulia, μια Ιταλίδα με καταγωγή από το Μιλάνο και άρωμα από τη Μόντενα και το  Μαρανέλο (τα 3 Μ που σε συγκλονίζουν), είναι ένας διαφορετικός κατασκευαστής. Όπως είναι η Mercedes, άλλωστε, που σφραγίζει με το αστέρι της από την Α μέχρι τα θηρία της και όπως δεν μπορεί να το κάνει άλλος κατασκευαστής, εκτός ίσως από τη Mini. Σοκάρεστε; Τρομάξατε; Μείνετε ψύχραιμοι. Τα τέλεια αυτοκίνητα τα φτιάχνουν στο Μόναχο, στη Στουτγάρδη, στο Ίγκολσταντ, στην Ιαπωνία όπου Lexus, Infiniti, τα εξαιρετικά, ενίοτε και τέλεια, φτιάχνονται όμως και στη Σουηδία, όπου το αίμα τους προσθέτει υπεραξία μέσα από το χαρακτήρα, αλλά και στο Βόλφσμπουργκ, όπου αυτοί εκεί οι παιχνιδιάρηδες με τα όρια δημιουργούν και προσφέρουν τεχνογνωσία που προσφέρεται σε διάφορα περιτυλίγματα και από Τσεχία και από Ισπανία μεριά. Γιατί αγχώνεστε; Δεν είναι αυτοκινητάρα το Focus; Δεν τα βλέπει τα premium με τα δικά σας μάτια το Astra; Δεν τους στριμώχνει το «308»; Έχουν Cactus οι «κύρους», ή μήπως έχουν i10, και, στο τέλος, αγαπητοί, γιατί, το Forfour είναι καλύτερο από το Twingo;

Μπερδευτήκατε; Ξαναδιαβάστε.

Ελάχιστα τα πραγματικά premium μέσα από προσπάθειες που οι κατασκευαστές δε νερώνουν το κρασί τους με υποχωρήσεις ώστε να αυξήσουν πωλήσεις.

Από τη στιγμή που η «3άρα» και το Α4 που δεν έχουν το αστέρι στη μάσκα απέκτησαν 1.5 και 1.4, μπήκαν στο λάκκο των λεόντων όπου κάνουν πάρτι και καλοθρεμμένοι διεκδικητές με το Passat να τα στριμώχνει, το Superb και το S60 να τα αμφισβητούν, ενώ τα Mondeo και «508» τα αντιμετωπίζουν με πολλά ατού. Την ίδια στιγμή είναι σαφές πως, πιο κάτω, τα «1» και Α3 περνούν δύσκολες ώρες από το V40, και τιμή τους, αλλά και όχι μόνο...

Τεράστια λοιπόν η επιλογή της Alfa-Alfa να αντιμετωπίσει μιλανέζικα τη δημιουργία της Giulia και να μείνει μακριά από αυτές τις κόντρες για τους πολλούς. Είσαι ευάλωτος εκεί στα μικρά και στα μεσαία και, αν σας δοθεί η ευκαιρία, δοκιμάστε ένα καλό cee’d 1.6 diesel της Κia, και θα με θυμηθείτε. Θα αναθεωρήσετε -όσα χρήματα και αν έχετε- και, από τη στιγμή βέβαια που δε θέλετε να ονειρευτείτε ή να προσφέρετε το όνειρο στη σύντροφό σας ή την ανταμοιβή στο παιδί σας μέσα από την Α-Class.

Αν οδηγείς στην πίστα την Quadrifoglio και βουρκώνεις σκεπτόμενος ότι θα έκανε περήφανο και τον Γιώργο Μοσχού, τον κορυφαίο Έλληνα Alfista, την καρδιά της μάρκας στην Ελλάδα, νιώθεις όμορφα και είσαι σίγουρος για την περηφάνια που θα νιώθουν όλοι οι Alfisti όταν δοκιμάσουν και την Giulia 2.2 diesel. Ένα αυτοκίνητο που όμως θα τους ξεπεράσει και θα είναι η αφορμή ώστε να αλλάξει ρότα ο γερμανόφιλος και να επιστρέψει ο προδομένος.

Δεν έχει αντίπαλο σε αισθήματα, δεν έχει και στην ουσία, αφού δεν είναι απλά ένα Α4 ή μια «3άρα», ή ακόμα και μια «C» με αντίστοιχο κινητήρα, ενώ έχει τα ατού σε πολλά επίπεδα ώστε να κερδίσει το επίσης διαφορετικό όπως εκφράζεται μέσα από την εξαιρετική Jaguar XE. Δεν είναι μόνο θέμα DNA ούτε θυμίζει την Berlina και την Alfetta του τότε, οπότε ως γραφικοί επαυξάνουμε και υποκλινόμαστε. Εξαιρετική με αντικειμενικά, με αυστηρά κριτήρια.

Είναι καλά φτιαγμένη, τη χαρακτηρίζει η σύγχρονη -όντας σφιχτή και άνετη- κύλιση, και έχεις στα χέρια σου, εκτός από το «γερμανικό» κιβώτιο, που λειτουργεί υποδειγματικά, και ένα «γερμανικό» πηδάλιο, που σε ακολουθεί όπως αρμόζει σε μια κατασκευή με χαρακτήρα.

Δεν τους βρίσκεις, δεν τους νιώθεις στο κορμί σου τους 180 ίππους, που τους πιστοποιείς από τις τιμές στο ταχύμετρο, και είναι το σύστημα μετάδοσης που τους βάζει στο δρόμο πολιτισμένα, κάτι σπάνιο και για σύγχρονες κατασκευές με την κίνηση στον πίσω άξονα.

Της βρήκαν κενά σε κάποιους αρμούς, σχολίασαν ότι θα ήθελαν ακόμα πιο άνετη ανάρτηση και ο πραγματικά ειδικός Σωτήρης Τσαντίλης, που εκτιμώ και σέβομαι, σχολίασε πως θα ήθελε ακόμα πιο ακριβές τιμόνι στην ευθεία, «όπως της 3άρας με το σπορ πακέτο», και άλλα συναφή, αφού μάθαμε να ψάχνουμε, να βρίσκουμε και να σχολιάζουμε.

Δε θα πάρω, δε θα συμφωνήσω, και ας διαφωνώ για τον τρόπο που πωλούνται σήμερα οι Alfa στον τόπο μου, και ας μη θυμίζει σε τίποτα τον παλιό, καλό τρόπο η επικοινωνία του εργοστασίου με τον ειδικό Τύπο γενικώς και με τους συναδέλφους μου μέλη του COTY ειδικώς. Η κατασκευή, μια πραγματική δημιουργία Ιταλών με γερμανικές προδιαγραφές που τους πήρε είκοσι χρόνια για να πετύχουν, συγκλονίζει ως αποτέλεσμα, και ψάξε, ψάξε, ψεγάδια δε θα βρεις. Είναι τόσο γοητευτική, που θα σκοτώσει και τον λάτρη του «ναι μεν αλλά», και αυτόν που θα την αμφισβητήσει σε σχέση με την ποιότητά της σε βάθος χρόνου. Θα ρισκάρουμε και θα συμπληρώσουμε πως, αν δείχνει ποιοτικά Γερμανίδα, θα αποδειχθεί Ιάπωνας πολεμιστής σε σχέση με την αντοχή της στο ταξίδι διαρκείας της Τέλειας Διαδρομής, με την Quadrifoglio έτοιμη και ανταγωνιστική και σε αυτό της Ειδικής Διαδρομής που τόσο μας αρέσει._ Σ. Χατζηπαναγιώτου

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου