Ευκαιρίας δοθείσης

Πήραμε τα βουνά από προχθές, με αφορμή την ειδική διαδρομή με τέσσερις άσους. Τέσσερα τόσο ίδια όσο και διαφορετικά χάτσμπακ. Περιπτώσεις που σε αναστατώνει το μέταλλο, αλλά είναι σαφές πως αυτήν τη φορά τη διαφορά την έκανε και το περιβάλλον, πέρα από τους ανθρώπους. Τους συναδέλφους αλλά και συνεργάτες μας στα γραφεία Τύπου, που με τον τρόπο τους συνδυάστηκαν με τις υπέροχες κατασκευές, εν προκειμένω τα RS3, RS, AMG Α45 και Τype R. Ο «3 σε 1» Σάκης, με ατού τη Βίκυ, έκανε μαγικά, το team της «Μερκ» πιστοποίησε ότι είναι ομαδάρα, στη Ford ο Γιάννης Κάττωριτς, που δημιουργεί με χαμόγελο αξιοποιώντας τον «τρόπο Νοταρά», όταν ο Γιώργης Παππάς, ένας δικός μας άνθρωπος, ρίσκαρε και δε μάσησε, δείχνοντας εμπιστοσύνη.

Για τους συναδέλφους μου τι να γράψω; Απλά καμάρωσα τη χημεία μέσα από τη δημιουργική λειτουργία του καρέ του άσου, που αποτελούν οι φωτό μας, ο Θανάρας και ο Άλμπα, τύποι καλλιτέχνες που κάνουν... ποιοτικό σεξ με τα όπλα τους, με τον Π.Τ. μου, που καταθέτει ψυχή στα πλήκτρα και κλείνει τρύπες αλλά και ανοίγει τέλειους δρόμους, και τον Μανώλη, που ζωγραφίζει ώριμα χωρίς να χάνει το χαμόγελό του ακόμα και όταν η πίεση ξεπερνάει τη λογική. Για τον Σωτήρη τι να γράψεις; Τον αδικούν οι φράσεις αυτόν τον τύπο, τον Σ.Τ.

Ιωάννινα ΙΝ, Αγρίνιο OUT, και πρόκειται για περιοχή, εκεί γύρω από τα Τζουμέρκα των Αθανασουλαίων, όπου μπορείς να εργαστείς κάτω από ιδανικές συνθήκες, χάρη σε δρόμους και τοπία, με ατού την περιορισμένη κίνηση. Αναρωτιέσαι μάλιστα γιατί δε γίνονται παρουσιάσεις στην περιοχή, με αρχηγείο το Hotel du Lac, ένα ξενοδοχείο υψηλών προδιαγραφών. Παγκόσμια παρουσίαση και αγώνας του Ευρωπαϊκού γίνονται άνετα εδώ, στην πατρίδα του Λεωνίδα Δ. Κύρκου.

Εννοείται πως καταλήξαμε στο «Μέγαρο», που τέτοιες ημέρες αποδεικνύεται και φιλόξενο, παρέχοντας τη δυνατότητα δοκιμών με απόλυτα λογικό κόστος. Λεπτομέρεια ότι ο τύπος που έχει την ευθύνη των «ατομικών track day» δεν είναι ιδιαίτερα επικοινωνιακός, αλλά είναι δεδομένη και η εμπιστοσύνη μας στον πιστάρχη και στον βασικό του συνεργάτη, κ. Κώστα Λεκάκη, ένα συνεπή και ικανό επαγγελματία με τον οποίο συνεννοείσαι γρήγορα και ουσιαστικά. Ήρεμη δύναμη, σταθερή αξία ο σκουρόχρωμος φύλακας-άγγελος του χώρου. Απλά φίλος.

Για τα αυτοκίνητα; Θα διαβάσουμε Παναγιώτη Τριανταφυλλίδη, θα αναλύσουμε χρόνους που προκύπτουν από το χρυσό χέρι και το σοφό μυαλό αυτού του άπαιχτου τύπου, του Σταμάτη Κατσίμη, που έρχεται και στηρίζει δημιουργικά, αυθόρμητα, χωρίς συμψηφισμούς. Γνήσιος. Αρσενικός. Τέτοιους τύπους τους απολαμβάνεις, και χαίρεσαι που σε τιμούν με την εμπιστοσύνη τους.

Επιμένετε για τα εργαλεία, ε; Επιγραμματικά, λοιπόν, και παρά το μέγεθός τους. Τεράστια η Mercedes Α45. Δουλεμένη από την ΑΜG, με το αποτέλεσμα να συγκλονίζει στην Τέλεια και στην Ειδική Διαδρομή. Όπως η ΒΜW σε σχέση με τις «Μ». Τις γνήσιες, όχι τις «look». Σημειώσαμε ότι, αν η AMG έχει αντίπαλο, είναι η Μ2. «Δεν το βλέπει το RS», είχα σημειώσει, και ρίσκαρα, αλλά και πίστευα. Στην Audi ανεβάζουν πολύ ψηλά τον πήχη στα γνήσια «S», έχουν την έντιμη λογική του φιλικού συνόλου και επιμένουν στα ελαφριά πηδάλια, και σε αυτό το επίπεδο υστερούν, παρά τον εξαιρετικό 2.5 που απογειώνει το σύνολο από στάση, ενώ σου ταράζει τα σωθικά και σου αναστατώνει γλυκά τα αυτιά.

Για το Τype R, αν δεχτούμε ότι το τούρμπο δεν το σκότωσε αλλά το έκανε πιο ανταγωνιστικό και χαίρεσαι να το οδηγείς, σου δημιουργούνται τραύματα όταν το βλέπεις. Θα επιλέξω δύο γενιές πίσω, του Μίλτου Πατρώνη του Ελληνικού Μουσείου Αυτοκινήτου, και ας χορεύει υποστρέφοντας.

Το Focus, WRC. Ποια φτερούγα; Τα «Μίτσου» τα ξεπέρασε, «Σούμπι» δεν έχω οδηγήσει. Σκεφτείτε το, φανταστείτε το να κατηφορίζει την Τσούκα ή όπου αλλού με γλιστερή άσφαλτο, και έχετε την εικόνα. Σαν το δικό σας, το ντίζελ 1.5 (το κορυφαίο στην κατηγορία), στη νορμάλ ρύθμιση, και η συνέχεια ανάλογα με την επιλογή. Και drift, και τρέμε, αγαπημένε Τάκη Σκαλτσά. Το σύνολο «ζει» για καλή, βρεγμένη άσφαλτο, και εννοείται πως όποτε οδηγήσαμε η επιλογή μας ήταν όλα εκτός και πάμε «drift». Λέει! Καλό ΠΣΚ, που λένε οι νέοι, και εμείς ακολουθούμε._ Σ. Χατζηπαναγιώτου

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Περισσότερα Άρθρα του Συντάκτη

Κατηγορία άρθρου