Καλημέρα με ενημέρωση...

Διακρίνοντας μια "ανησυχία" και απορίες όπως εκφράζονται στα social media, οπότε, ευκαιρίας δοθείσης σχολιάζουμε...

Σε σχέση με το παρελθόν της Skoda. Οι άνθρωποι στη ΒΙΑΜΑΡ χαιρέτησαν. Ο υπεύθυνος επικοινωνίας, ο φίλος Πάνος Πανόπουλος, έστειλε αποχαιρετιστήρια-ευχαριστήρια επιστολή και ο γενικός της πρώην Skoda, είναι ήδη άτυπος γενικός στη νέα Hyundai-Κia και όταν ξεκαθαρίσει το τοπίο και ολοκληρωθεί η συμφωνία, θα είναι λογικά ο γενικός στη νέα εταιρεία ΒΑΣΙΛΑΚΗ-Δάβαρη.

Οι φήμες περί Mazda, είτε σε σχέση με ΒΙΑΜΑΡ, είτε με άλλους ομίλους, δεν επιβεβαιώνονται μέσα από συμφωνία.

Όλοι οι επιχειρηματίες του χώρου έδειξαν ενδιαφέρον αλλά ιδανικά θα θέλουν να την πάρουν και να τους "πληρώσουν" κιόλας αφού η υπερβολική επένδυση δεν έχει ενδιαφέρον σε συνδυασμό με τους σχετικά μεγάλους κινητήρες, τη ζημιά που έχει γίνει στη μάρκα και τη γενικότερη κρίση.

Σε κάθε περίπτωση, η Skoda είναι σε πολύ καλά, σε χρυσά χέρια, σε εταιρικό και σε προσωπικό επίπεδο, με τον γενικό του ομίλου και τον επικεφαλής της νέας προσπάθειας, εγγύηση για πετυχημένη πορεία σε σχέση με την εμπορική διαχείριση, αλλά και σε σχέση με την ποιότητα του κατασκευαστή με την ιστορία και τις γερμανικές σφραγίδες ....

Όσο πιο γρήγορα προκύψει η προσαρμογή στελεχών-συνεργατών στο μέγεθος του κολοσσού που εργάζονται πλέον, τόσο το καλύτερο για τη μάρκα και τον καταναλωτή. Άλλωστε στην Kosmocar, ο πολύπειρος κ. Θανάσης Αγγελής που ξεχειλίζει σε ποιότητα, (δεδομένο το ήθος όλων εκεί), παρά το φόρτο εργασίας, θα βρει χρόνο για σεμινάρια σε σχέση με εκδηλώσεις και επικοινωνία.... Διαχείριση που απαιτεί τρόπο και όχι "μπάτζετ" όταν μάλιστα απευθύνεσαι σε λάτρεις της αυτοκίνησης που παλεύουν να επιβιώσουν, παραμένοντας αξιοπρεπείς και ως επαγγελματίας, σε όποιο μέσο και αν εργάζονται. "Ξεπέτα" με "φρου-φρου" και χαζοχαρουμενιές και μόνο συμπτωματικός διάλογος ανάμεσα σε προφυλακτήρες μπορεί να προσφέρει ντίλερ στην επαρχία. Από το νούμερο 1 μαγαζί της χώρας που σε έχει συνηθίσει να λειτουργεί ως κατασκευαστής και ακόμα καλύτερα, έχεις απαιτήσεις. Κατατάσσουμε ως κατά τη γνώμη μας κακιά στιγμή τη χθεσινή παρουσίαση, όντας σε λάθος χώρο με λάθος τρόπο, που όμως δεν μετριάζει την ποιότητα των Σίρτη, Χαλμπέ και το μέγεθος των κατασκευών της Skoda σήμερα και αύριο και είναι μονόδρομος το πάμε παρά κάτω με θετική ενέργεια ....

Για τη Seat τώρα. Μπορεί οι φωστήρες στη Γερμανία να εύχονται ευρύτερα για ενιαίο εισαγωγέα για όλες τις μάρκες, αλλά εκτίμηση μας ότι θα υπάρξει θέμα μόνο όταν και αν το θέλει ο όμιλος Βασιλάκη και δε "βλέπω" κάτι τέτοιο. Να μην υποτιμούμε ιερές σχέσεις δεκαετιών και τον εγωισμό μιας οικογένειας με ιστορία που πορεύεται με επιτυχία.... Αν βαρεθούν λοιπόν και ίσως... Άνοιγμα κάνουν με τους Κορεάτες και μάλιστα με τον σωστό, με τον έντιμο τρόπο, δείχνουν ότι το θέλουν, το πιστεύουν το αυτοκίνητο, έχουν τρόπο στη διαχείριση κατασκευαστών, διαχρονικά ως οικογένεια δεν τη γνωρίζουν την υποχώρηση, έχουν επενδύσει εκατομμύρια στην ισπανική μάρκα, καταθέτοντας και την ψυχή τους, οπότε δεν βλέπω - δεν προβλέπεται SeatExit. Πρόκειται για όμιλο που κοσμεί τη χώρα μας μέσα από την Aegean και τη Hertz και τον δικό μας χώρο μέσα απο τη Seat και το υποδειγματικό δίκτυο λιανικής μέσα από τη Βελμάρ.

Λειτουργεί άλλωστε ως καλά ρυθμισμένο Saab για να μην ξεχνάμε και τη μεγάλη αγάπη του Πατριάρχη κ. Θόδωρου Βασιλάκη που έφερε τον Σουηδό κατασκευαστή στη χώρα μας επειδή του άρεσε και έβλεπε πως μια ημέρα θα ανοίξει η αγορά και προς τα εκεί. Ξέρετε για τα Premium ο λόγος.

Σήμερα πουλάνε με μαεστρία Volvo και πάντα παραμένουν ανήσυχοι, οπότε... _Σ.Χατζηπαναγιώτου

Υ.Γ. Σε σχέση με την επίσημη "πρώτη" της Skoda ο νέος Διευθυντής Πωλήσεων & Marketing της Skoda, Ανδρέας Χαλμπές απαντάει στις ερωτήσεις μας, χθες στο 4troxoi.gr 

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Τουρκίας;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου