Σεπτέμβριος OUT, Οκτώβριος ΙΝ

Μπορείς να το χαρακτηρίσεις και ως σημείωμα-ημερολόγιο με δεδομένο ότι ο Σεπτέμβριος ήταν ένας γεμάτος μήνας και ο Οκτώβριος αναμένεται ακόμα πιο φορτωμένος.

Ξεκινάει με την έκθεση στο Παρίσι, όπου θα πάμε με τους ανθρώπους της Nissan και θα συνδυάσουμε την αποστολή με οδοιπορικό στην Ευρώπη. Με τον Θάνο Ηλιόπουλο το ταξίδι, που προτιμάει την έξοδο στην Ηγουμενίτσα αντί για την Πάτρα... Αυτός, ξέρει.

Την επόμενη κιόλας, στην Ισπανία, για υποχρεώσεις σε σχέση με το COTY και έπεται συνέχεια...

 

Τι ζήσαμε όμως το Σεπτέμβριο;

Χάσαμε τον Νότη Γιαγνίση ξαφνικά και άδικα και τουλάχιστον 98/100 βρεθήκαμε εκεί και τον αποχαιρετήσαμε ταπεινά και με ευγένεια και ειλικρίνεια. Ήταν κάτι παραπάνω από συναθλητής μας και φορτιστήκαμε ιδιαίτερα. Για λόγους που δεν γράφονται και με δεδομένο το σεβασμό στην οικογένειά του, οφείλουμε ένα ευχαριστώ στους συναθλητές μας κ. Ελένη Μαλακτάρη, “Ηρακλή” και Αντώνη Γιοβά που αποδείχθηκαν τεράστιοι άνθρωποι μέσα από τον τρόπο τους και τις ενέργειές τους.

Τεράστιος και ο Ιαβέρης και όλη του η οικογένεια, που στηρίζουν με συνέπεια και αγάπη τον Κωνσταντίνο, τον Ιαβέρη Jr, που αναρρώνει αξιοποιώντας τα ζηλευτά ψυχικά αποθέματα που διαθέτει. Ευχόμαστε “ατσάλινος” με τη σιγουριά ότι έρχονται καλές και όμορφες ημέρες, αφού η ατυχία-αδικία έχει ημερομηνία λήξης.

Επαγγελματικά τώρα, αποδείχτηκε αδύνατον να συνεννοηθούμε δημιουργικά ώστε να ρυθμιστεί το ιδιαίτερα μεγάλο χρέος της Hyundai-KIA προς τα περιοδικά μας, ενώ δεν καταφέραμε να πείσουμε τη Fiat-Alfa οτι επιβάλλεται να επικοινωνήσουν διαφορετικά και με αρχοντιά, διαμάντια όπως την Giulia και το 124 Spider. Σε αναμονή λοιπόν.

Σε κάθε περίπτωση, μόνο δημιουργικά συνεννοούμαστε με τον αρχηγό της Toyota, Άρη Αραβανή, τον πολύ-πρωταθλητή στο ράλλυ των πωλήσεων και ακόμα μια φορά ήταν ευχάριστη η συνάντηση μαζί του και με τις αγαπητές και πάντα γοητευτικές με τον δικό της τρόπο η καθεμία, κ. Βήτα και Χατζηγιάννη, που προσθέτουν ποιοτικό γυναικείο άρωμα στις συναντήσεις μας. Δεδομένη η ουσία και μόνο μαθαίνεις από έναν απλό, συνετό και αποτελεσματικό μάνατζερ που ξεπέρασε τα ελληνικά σύνορα μέσα από τη δουλειά του. Όλοι μας και κυρίως ο δημοσιογράφος της συντροφιάς, δεν κρύψαμε το ενδιαφέρον για το C-HR που αναμένεται.

Ευχάριστη έκπληξη η τηλεφωνική συνομιλία με τον καθηγητή κ. Τάκη Αθανασόπουλο με την ευκαιρία σημειώματος μετά το ταξίδι μας στο Βέλγιο για τα Prius και Mirai. Δεν μπορείς να ξεχάσεις έναν άνθρωπο του βεληνεκούς του και είναι σημαντικό ότι και αυτός δεν μας ξεχνάει και δεν το κρύβει και το εκδηλώνει, με συνέπεια και πολιτισμένα. Απλά, Παγκόσμιος!

Διαβάζοντας συχνά-πυκνά σχόλια του φίλου Νίκου Κάτρη στα social media, σκέπτεσαι πως ήταν ωραία, ήταν όμορφα και δεν έλειπαν οι αποστολές ουσίας συνδεδεμένες με το μεγαλείο της αυτοκίνησης. Έτσι ιδανικά γνώρισες και το DNA της Toyota που ξεπερνάει τα προϊόντα, αλλά πρόκειται για μια γενικότερη φιλοσοφία που βασίζεται στην εμπιστοσύνη μεταξύ ανθρώπων. Δεν τους παραδέχονται έτσι απλά οι Ιάπωνες τους Αθανασόπουλο και Αραβανή, αλλά τους εμπιστεύονται. Το πλέον σημαντικό.

Η εμπιστοσύνη στη μεγίστη με τους ανθρώπους της Kosmocar, και αν οι Στίβεν Σίρτης και Νικόλας Μπέρναρντ είναι πολύχρονοι φίλοι, χάρη στον τρόπο του Θανάση Αγγελή που διδάσκει επικοινωνία μόνο κερδισμένος βγαίνεις από συναντήσεις όπως με τον Θανάση Κονιστή της VW και τον Ανδρέα Χαλμπέ της Skoda. Τον Θανάση (σ.σ. Κονιστή) νόμιζα πως τον γνώριζα, αλλά σήμερα, και από την ώρα που πήρε το περιβραχιόνιο, είναι σαφές πως έχεις να κάνεις με έναν σύγχρονο μάνατζερ που ξέρει τι θέλει. Είναι σίγουρο πως τον τίτλο του Πρωταθλητή των πωλήσεων που δικαιούται θα τον κερδίσει, με τη σκληρή δουλειά και τις γνώσεις που τον χαρακτηρίζουν, αλλά και με την ανθρωπιά και την αρχοντιά που διακρίνεις στον “τρόπο-Kosmocar”: Το συναίσθημα του “ιδιώτη” αλλά με προδιαγραφές πολυεθνικής, μέσα από τις “αρχές Μανδήλα” - με διαχρονική αξία.

Τον Mr Skoda Ανδρέα Χαλμπέ δεν τον ήξερα. Τον είδα στην αρχική παρουσίαση και τον γνώρισα πρόσφατα. Δε μασάει τα λόγια του αν σε εμπιστευτεί και μιλάει άνετα, είναι ειλικρινής, οπότε και απαντάς και προκύπτει ουσία αφού όταν οι συνομιλητές έχουν επίπεδο και “στροφάρουν” και ξέρουν τι θέλουν, γνωρίζεις και τι γράφεται και τι δεν επαναλαμβάνεται. Το σίγουρο, πως έχει όραμα και τρόπο και το κυριότερο, έμαθε γρήγορα το προϊόν και τις ιδιαιτερότητές του χθες σε σχέση με το σήμερα. Η διαφορά των νέων μάνατζερ που συναντάς, ότι ουδείς θα πει στραβή κουβέντα για τον άλλο, ενώ τιμούν το χθες. Εν προκειμένω, ο Ανδρέας Χαλμπές δεν κρύβει το σεβασμό του για τη Volvo που “χαιρέτησε” και για τη Βιαμάρ από όπου πήρε τη σκυτάλη, όσο και αν έμεινε μετέωρη.

Συναντήσεων συνέχεια και μόνο ενδιαφέρον έχουν οι συναντήσεις με τον Μάριο Μπαρκή και τον Χάρη Δάνδουρα. Περιπτώσεις που σκοτώνεις τον δημοσιογράφο και την είδηση και παρασύρεσαι μέσα από το ενδιαφέρον σου για τη Nissan και τη Seat, δυο κατασκευαστές που στάθηκαν δίπλα μας στα πιο όμορφα χρόνια της ζωής μας. Σύγκριση δεν προκύπτει, αλλά η άνεση με τους φίλους-εμπορικούς είναι δεδομένη, με την είδηση να περιορίζεται σε ενέργειες που αφορούν την ύλη -και μόνο-, προς μεγάλη απογοήτευση της αγαπημένης κ. Παπαδόπουλου που κυνηγάει το ακατόρθωτο αναφορικά με τους εμπορικούς στόχους των περιοδικών μας. Έχουμε ορκιστεί. Ύλη αυτό το περιοδικό, με αυτή την ομάδα, δεν πουλάει. Με την ευχή να πετύχει τους στόχους η Σύρμω και οι συνεργάτες της ώστε να μείνουμε υγιείς, ταξιδέψαμε για δύο Σαββατοκύριακα σε ειδικές και τέλειες διαδρομές.

Οδηγήσαμε την Παπατζίμ-Celica με το “0” στην Κινέτα και παρακολουθήσαμε το σπριντ στον Άγιο Μερκούριο όπου τη μουδιασμένη ατμόσφαιρα χαλάρωσαν με τον τρόπο τους οι οργανωτές και με τα περάσματά τους οι αγωνιζόμενοι. Την επομένη, ημέρα Κυριακή, συμμετείχαμε με τον Μπιλ Μπασιούκα σε αγώνα ακρίβειας με την ΒΜW 1600 ti του Γιάννη Αθανασάκου και ο λόγος ήταν ότι νιώθουμε άνετα, φιλικά και ασφαλείς όταν οικοδεσπότης είναι η ΑΛΑΚ, ενώ το θεωρείς τιμή να έχεις chief τον Γιάννη Καράμπελα. Αυτόν τον τύπο (οικονομολόγος από το Άργος), με την εξαιρετική ομάδα σε γνώσεις και αισθητική τον εκτιμάς ιδιαίτερα μέσα από το έργο του, ενώ σκέπτεσαι πως αφού τον πυροβολούν άδικα και ενίοτε πρόστυχα θα έχει μεγάλη αξία. Ικανός και Κύριος, με το στιλ που απαιτείται και με το ήθος που επιβάλλεται, έχει ωραίους δίπλα του, αλλά έτσι γίνεται, αυτή είναι η συμπεριφορά στο χώρο μας. Οπότε απαντάς με έργο και είναι τυχερός που τον στηρίζουν ικανοί, αλλά τυχερή και η ΟΜΑΕ που συνεργάζεται με τέτοια στελέχη.

Άνθρωποι νέοι και ωραίοι με σύγχρονο τρόπο, όπως άλλωστε και ο Άγγελος Ζήβας και η κ. Φωτεινή Ψαράκου, που είναι στην ίδια λίστα mail με τα μέλη του ΔΣ της Ομοσπονδίας, οπότε έχει ήδη ενταχθεί στη διοίκηση και μπράβο, αλλά και άλλοι ικανοί, όπως ο κουμπάρος μου Νίκος Τσάδαρης, άνδρας με ήθος, αρχές και μόρφωση, επιβάλλεται, εν όψει εκλογών, να πλαισιώσουν τη διοίκηση και να απογειώσουν τους αγώνες, αφού εκτός από γνώσεις έχουν και όραμα, ενώ είναι και συνολικά χορτάτοι, οπότε μπορούν να επιβάλλουν και διαδικασίες. Το σημαντικό, έχουν την προσωπικότητα που απαιτείται ώστε να μην τους βρεις σε άρματα, blog και άλλες συνέργειες που δεν ταιριάζουν σε ομοσπονδία με αγωνιστικό DNA.

Πάντως, μπορεί να στείλεις σημείωμα στον υπεύθυνο (;) Τύπου με κοινοποίηση, στον Πρόεδρο της ΟΜΑΕ και να μην πάρεις ποτέ απάντηση, αλλά την κακή σου στιγμή έχουν τα αντανακλαστικά να την αναπαράγουν στα 30 δευτερόλεπτα, όση ώρα έμεινε στον αέρα υβριστικό μου σχόλιο στο FB.

Με την ευκαιρία, η “κατάντια” όπως σχολίασε σχετικά η “Πρόεδρος” (;) των αγώνων είναι γεγονός και ο χαρακτηρισμός εξοστρακίζεται και επιστρέφεται. Να θυμίσουμε απλά, πως οι διοικούντες, εκλεγμένοι και επιλεγμένοι, κρίνονται.

Αγώνων συνέχεια και η επίσκεψη στο Ράλλυ ΔΕΘ... δεν περιγράφεται, αφού συνδυάστηκε με τραγωδία που σημάδεψε τον χώρο μας. Γράφτηκαν πολλά, κατηγορηθήκαμε για πλημμελή και καθυστερημένη ενημέρωση αν και παρόντες δίπλα στον Γιώργο και στον Λεωνίδα, με τον Μανώλη Ρον, τον Σάββα, τον Τάκη και τον Τριανατάφυλλο, τον φίλο μου κ. Τσεκούρα, τον Ν1, που ως πατέρας, στα 55 του επιβάλλεται να σχολιάζει και να προτείνει.

Είναι ζήτημα αρχής. Δημοσιογράφος vs Οδηγός αγώνων: 2 και μην περιμένετε κακές ειδήσεις από εμάς όσο έχω την ευθύνη. Πρώτοι είχαμε τη φωτό με το διαλυμένο 106 των Δημήτρη-Σάββα και την κάναμε delete και πικραίνεσαι όταν τη βλέπεις στο FB από στέλεχος της Ομοσπονδίας με ιστορία. Αστοχία; Καμία σχέση. Ο τρόπος είναι...

Σημαντικό πάντως ότι ο χώρος αντέδρασε υποδειγματικά στην τραγωδία σε όλα τα επίπεδα. Σε πρώτο πρόσωπο και ενώ δεν ξεχνάς ποτέ την τραγική φιγούρα του Γιώργου και την πονεμένη του Λεωνίδα, όπως και την αγωνία ΟΛΩΝ, κρατάς δυο σημαντικές εικόνες: Την αρχόντισσα Κυρία, σύζυγο του Μιχάλη, που έφυγε άδικα, όπως την αναγνωρίσαμε εκεί στα σκαλιά του νοσοκομείου στον Πολύγυρο να διδάσκει αξιοπρέπεια, και τη γενικότερη συμπεριφορά του Προέδρου της ΟΜΑΕ στην τραγωδία. Μπορεί αγαπητοί να μη σώθηκε το σπορ, όπως σχολιάστηκε πικρόχολα, αλλά τουλάχιστον στη στραβή φάνηκε δεμένο και ήταν σωστά συντονισμένο. Λεπτομέρεια το ξενύχτι δίπλα στον κ. Φιλιππίδη και σημαντικό ότι ο Δημήτρης Μιχελακάκης πήρε επάνω του με έργο και την τυπική ευθύνη προς τις αρχές. Αξιοζήλευτη ανθρώπινη αντίδραση-συμπαράσταση προς κάθε κατεύθυνση. Δύσκολο να γίνει αντιληπτό το σχόλιό μας, αλλά βλέπουμε και αναλύουμε αλλιώς.

Μονόδρομος οι τέλειοι αγώνες, χθες στην Πορταριά, όπου κρίθηκαν οι τίτλοι και στην Πάτρα, όπου η εκδήλωση ξεπερνάει τα σύνορα, αλλά και μεθαύριο στην Εύβοια. Ο χώρος έχει και άμυνα και πρέπει να την επιδεικνύει σε κάθε δραστηριότητα.

Ολοκληρώνουμε το οδοιπορικό “Σεπτέμβριος 2016”, σταυρώνουμε δάχτυλα σε σχέση με την “άσκηση” του Λάμπρου στην Κύπρο και της “Εθνικής ομάδας” στην Τσεχία και αντιγράφουμε το παρακάτω κείμενο όπως το βρήκαμε στο Facebook:

ANDREAS PSYCHOGYIOS ISLE OF MAN 2016

Η Ελλάδα τερμάτισε 2 φορές στον ποιο δύσκολο αγώνα του κόσμου. Οι συνθήκες σήμερα ήταν εντελώς ακατάλληλες, αλλά το ξεπεράσαμε κάνοντας εξοικείωση, μαθαίνοντας πώς είναι στην υγρασία τα 275 χιλιόμετρα. Το μάθαμε κι αυτό και καταφέραμε να τερματίσουμε.

Ευχαριστώ πολύ για της ευχές σας και τα όμορφα λόγια, μου δίνατε δύναμη όλες αυτές της ημέρες και ξεπέρασα τον εαυτό μου και ανεβάσαμε την Ελλάδα ένα σκαλοπάτι πιο πάνω.

Να ευχαριστήσω τους χορηγούς και τς λέσχες που συντέλεσαν στην πραγματοποίηση του εγχειρήματος.

 

Καλό μήνα, Σ.Χ. 

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Περισσότερα Άρθρα του Συντάκτη

Κατηγορία άρθρου