Ελληνικοί αγώνες: Ψηλά τα χέρια!

Παρακολουθείς την προβολή των αγώνων στα social media και νομίζεις πως ονειρεύεσαι. Αναρωτιέσαι αν το ίδιο, με βροχή αγώνων και εκδηλώσεων με αυτοκίνητο κάθε σαββατοκύριακο συμβαίνει και άλλου. Σε χώρες με άλλες οικονομικές δυνατότητες. Πρέπει να τους ξεπερνάμε. Αποκλείεται να γίνονται το ίδιο διήμερο και κάθε διήμερο τόσοι αγώνες. Πλημμυρίζεις με ωραίες εικόνες από την Κρήτη, φίλοι σου συμμετέχουν σε πολύ προσεγμένη εκδήλωση 24ωρης διάρκειας, η εθνική ομάδα είναι στην Πιτίτσα, οι βόρειοι σε δική τους ανάβαση στην “Τοξοτών”, ο βασιλιάς μικρών Ράλλυ, Γιάννης Μπαντούνας, έχει δίπλα του τον Κώστα Σούκουλη στην Αμαλιάδα, στο Kartodromo ντριφτάρουν και ποιος ξέρει πού άλλου πυροβολούν.

Ειδικά οι Κρητικοί σε επίπεδο κορυφής, οι 2, 3 μόλις που συνήλθαν από τον Πρωταθληματικό αγώνα πριν μια βδομάδα. Στην πρίζα όλοι και συνέχεια, οπότε αρχίζεις και νιώθεις κάπως περίεργα αφού ξέρεις. Οι μηχανικοί είναι ίδιοι, οι ποιοτικοί στα κοντρόλ δεν συνωστίζονται, οι άλλοι που συντονίζουν-επιβλέπουν και μπορούν να αποφασίζουν σωστά δεν είναι ούτε δέκα στη χώρα όλη, τα site που στηρίζουν το ελληνικό motorsport ούτε δύο, με δεδομένο ότι στο GRally ξεπερνούν τον εαυτό τους, όταν το Automoto Patras δεν καλύπτει αποκλειστικά αγώνες, με αποτέλεσμα απλές προσπάθειες να λειτουργούν φιλότιμα αλλά αποσπασματικά. Τα δελτία Τύπου των οργανωτών δεν υφίστανται, η “κουρασμένη” θεσμική επικοινωνία -την ώρα που άνθρωποι πληρώνονται- προδίδει βαρεμάρα και είμαστε μια ωραία ατμοσφαίρα.

Σε έναν μαγικό, δικό μας κόσμο, ώστε να ικανοποιηθούν σωματεία σε όλη τη χώρα με οργάνωση μικρών εκδηλώσεων και όχι μεγάλων αγώνων, με τις καλύτερες σε κάθε περίπτωση συμμετοχές. Το ρεπορτάζ λέει ότι όλος αυτός ο “συνωστισμός” με αγώνες των 20-25 συμμετοχών είναι αποτέλεσμα στρατηγικής που αποδεικνύεται πετυχημένη, αφού οι αριθμοί συνεπάγονται επιτυχία και ότι οι ενστάσεις- αντιρρήσεις είναι μεμονωμένες και συνδεδεμένες με κακοπροαίρετη κριτική λίγων μέσα από τα social media. Μπορεί και να είναι έτσι και να αδικούμε το “σύστημα” όντας μεγάλοι σε ηλικία και ξεπερασμένοι σε σχέση με τα νιάτα(;) που διοικούν(;) με σύγχρονο(;) τρόπο, όποτε πάμε πιο απλά, επιμένοντας σε σχέση με την προβολή και την επικοινωνία γενικότερα.

Για τους μεμονωμένους αγώνες και παρά το συνωστισμό και την κυκλοφορία, το GRally να είναι καλά και αφού ο Χάρης βρήκε τον τρόπο και αξιοποιεί σωστά και έντιμα τα δελτία Τύπου των αγωνιζομένων, ο Τόλης έχει “καύσιμα” για να τρέχει και ο Gio για να μη χάνει το χαμόγελό του, ενώ σίγουρα θα έχουν κι άλλους ρεπόρτερ για να προκάμουν. Καλούνται να προβάλουν αγώνες με περιορισμένο ανταγωνισμό και εκδηλώσεις που κάποτε είχαν κύρος και μέγεθος, ενώ σήμερα σχεδιάζονται απλά για να αναπνέουν - αν κρίνεις από το Παλλάδιο που από θεσμός εξελίχθηκε σε “ξεπέτα”. Έχουν μάλιστα τον τρόπο να δίνουν βάθος και λάμψη στη μετριότητα και να εμφανίζουν γκρίζα γεγονότα ως διεθνείς εκδηλώσεις υψηλού επιπέδου, κάτι που αν αξιοποιηθεί μπορεί να φέρει χορηγούς και μπράβο τους.

Τι γίνεται όμως θεσμικά;

Το σωστό θα ήταν να μας πει κάποιος σοβαρά και τεκμηριωμένα και με αρχές (δεν ερμηνεύονται) τι γίνεται με τη FΙA, την ΕΛΠΑ, αλλά και με τη ΦΙΛΠΑ πλέον, αφού χωθήκαμε -και καλά κάναμε- στα εδάφη τους και δεν κρύβουν τη δυσαρέσκειά τους, επικαλούμενοι κενά στην αξιοπιστία της επικοινωνίας. Δε θα γίνουμε κίτρινοι ρεπόρτερ. Οι υπεύθυνοι συνομιλητές κρίνονται και αναρωτιόμαστε συγκεκριμένα για τις εξελίξεις που αφορούν στα Ράλλυ Ακρόπολις. Το Παγκόσμιο, που έχει ενδιαφέρον να μάθει κανείς γιατί παραμένει στο Ευρωπαϊκό, αλλά και το Ιστορικό, που χτίστηκε με πολύ κόπο και οι εξηγήσεις για την πορεία και το μέλλον του ξεπερνούν την ενημέρωση και συνδέονται και με την ηθική τάξη.

Καλά κάνει η ΟΜΑΕ και οργανώνει αγώνες ακριβείας, αφού το Ιστορικό μας Ράλλυ έχει και τέτοια διαδικασία, όμως απαιτείται τακτ και τρόπος όχι μόνο σε σχέση με τους θεσμούς, αλλά και με τους συμμετέχοντες, που είναι και έμπειροι και οικονομικά ανεξάρτητοι. Δεν αρκεί ο κορυφαίος αλυτάρχης και οι δημόσιες σχέσεις για να κερδίσεις την εμπιστοσύνη τους. Απαιτείται κόπος, χρόνος και καθαρές εξηγήσεις που έχει αποδειχθεί πως δεν είναι ο αγαπημένος τρόπος του Προέδρου της Ομοσπονδίας μας, ενός εραστή της εσωστρέφειας. Αναμένοντας..._ Στρατισίνο

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου