Made in France

Μας αρέσει το γαλλικό πάτημα και δεν το κρύψαμε ποτέ. Όπως δε μασάμε το ότι ζούμε για μια βόλτα με μια BMW σειράς Μ, έτσι και για τα Peugeot GTi και όχι μόνο. Ποτέ δεν καταφέραμε να εξηγήσουμε γιατί Peugeot αντί Citroen, ακόμα και αν έχουν τα ίδια μηχανικά μέρη. “Συναρμολογούν-ρυθμίζουν αλλιώς”, λένε οι αναλυτές από τεχνική σκοπιά, “μιλάει το συναίσθημα” απαντάμε και είναι η αγωνιστική αύρα που σε οδηγεί και φοράς είτε ένα απλό 208 ή το δυνατό 308 με τους 260 ίππους από 1.6 λίτρα.

Σε κάθε περίπτωση, σε κερδίζουν με την ανάρτησή τους που διαβάζει το δρόμο, απορροφά και μεταφέρει τις πληροφορίες στα χέρια σου. Ταξιδεύουν και από το μυαλό φτάνουν στη μέση και οδηγείς γρήγορα, χωρίς να ταλαιπωρείς τους επιβάτες. Αξιοποιείς κάθε κινητήρα χάρη στο πλαίσιο που γίνεται ένα μαζί σου και σου δίνει χαρά που συναντάς μόνο σε ακριβές κατασκευές. Σε πρώτο πρόσωπο, οδηγώ πολύ συχνά και λατρεύω το DS3 και η απάντηση σε όποιον αναρωτιέται είναι απλή: “δεν είναι Citroen αυτό, είναι Peugeot και έχει στοιχεία από Μίνι”. Λατρεμένος συνδυασμός για ένα σουπερμίνι με χαρακτήρα.

Μακρύς ο πρόλογος και δεν αποτελεί άλλοθι επειδή βρεθήκαμε στην Μπολόνια για τη δοκιμή του 3008. Αν θέλαμε δικαιολογία, αρκούσε και περίσσευε η παρουσία της ιδιαίτερα γοητευτικής κ. Κορίνας Βαλυράκη του Ομίλου Συγγελίδη. Άνθρωπος που διδάσκει δημόσιες σχέσεις, διατηρώντας αποστάσεις και ισορροπίες με μαεστρία. Ένας ωραίος άνθρωπος που εκτιμάς και συμπαθείς, όπως άλλωστε και τα προϊόντα που εκπροσωπεί, βρίσκοντας και τον τρόπο να τα διαφοροποιεί από τα αντίστοιχα της Citroen με τακτ και ευγένεια, αλλά και τεκμηριωμένα.

Επί του προκειμένου, δεν προκύπτει πονοκέφαλος αξιολόγησης, αφού αυτό το 3008, που ευτυχώς δεν έχει καμία σχέση με το μοντέλο που αποχωρεί, δε συγκρίνεται με άλλο αυτοκίνητο του Ομίλου της PSA, ενώ θα βρει αντιπάλους μόνο στο πάνω ράφι του ανταγωνισμού. Αναμενόμενο ατού η οδική του συμπεριφορά, έκπληξη ο τρόπος GTi ενός... περίπου SUV με κίνηση μόνο μπροστά, που συμπεριφέρεται ως καλό 308 είτε ανηφορίζεις είτε κατηφορίζεις. Αν η επιφάνεια είναι επίπεδη, μπορείς να σημειώσεις πολύ υψηλές μ.ω.τ. και να μην προβληματιστείς από τις ανωμαλίες-σαμαράκια - από αυτά που δεν φαίνονται, είναι σαν το κύμα του βοριά, σκοτώνουν τον οδηγό μοτοσυκλέτας και επιβραδύνουν-δυσαρεστούν τον Πραγματικό οδηγό αν δε διαθέτει το σωστό εξοπλισμό, ανάρτηση αν προτιμάτε.

Καταπληκτική η διαδρομή πάνω από την Μπολόνια προς την Ίμολα, όπου και η παρουσίαση και είναι σαφές πως οι Γάλλοι γνωρίζουν πως διαθέτουν σασί από χρυσάφι και ρισκάρουν. Πρόκειται για διαδρομή που εκθέτει το μέτριο και κολακεύει το εξαιρετικό. Επικοινωνούν το 3008 ως εντελώς νέο και έτσι είναι, δίνοντας έμφαση στο πολύπλευρο ταλέντο του, όπως αυτό προκύπτει μέσα από χώρους και διαστάσεις, εκθειάζουν την ποιότητά του και δε διαφωνούμε, αλλά αφήνουν εσένα να μιλήσεις για το πώς συμπεριφέρεται. Υποκλινόμαστε και μακάρι να είμαστε υγιείς και ενεργοί σε σχέση με τη δουλειά μας και να επανέλθουμε. Οφείλουμε να δοκιμάσουμε και πιο γήινες εκδόσεις σε σχέση με τη 2.0 diesel GT που οδηγήσαμε για 300 χιλιόμετρα, συγκρίνοντας στην Ελλάδα, θεωρητικά σε προδιαγραφές και ουσιαστικά στο δρόμο την εκδοχή 1.6 diesel με τους 120 και το αυτόματο 6αρι, με τον ανταγωνισμό. Όπως είναι το Qashqai 1.6 και το δίλιτρο Tiguan με τους 150 ίππους. Υπεράνω τιμών, έχουμε άποψη, χαμογελάμε γνωρίζοντας καλά τη γαλλική γλώσσα και ολοκληρώνουμε: μείνετε συντονισμένοι, προσθέτοντας ότι σήμερα αυτοί οι Γάλλοι εκπροσωπούνται στη χώρα μας από ανήσυχους τύπους με μέταλλο, που γνωρίζουν καλά, πολύ καλά το προϊόν τους._ Σ.Χατζηπαναγιώτου 

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου