WRC: Φύγε εσύ, έλα εσύ..

Αναμένοντας την τυπική επιβεβαίωση, είναι γεγονός πως η αποχώρηση της VW από το WRC σοκάρει. Τους χρειάζεσαι τους κορυφαίους κατασκευαστές σε έναν θεσμό που οργώνει τα βουνά και αγγίζει τον καθημερινό οδηγό με διάφορους τρόπους. Η ζωή κύκλους κάνει και ήταν σαφές πως δεν ήρθαν για να μείνουν. Κρίνουν αλλιώς τα ΔΣ τέτοιων οργανισμών τις επιλογές τους. Η στρατηγική τους δεν συνδέεται με τα θέλω και τα πρέπει των πιστών σε ένα θεσμό που δεν έχει την αίγλη του παρελθόντος και λόγω της φιλοσοφίας του δεν μπορεί να υποστηριχθεί μόνο από την τηλεοπτική κάλυψη. Τα Polo κέρδισαν εύκολα με το καλήμερα, με τη γερμανική μηχανή να ισοπεδώνει σε άσφαλτο και χώμα και όταν φέτος έχασαν ευκαιριακά  και σε συνδυασμό με την άφιξη της Toyota, "άντε γεια" μπορεί να σχολιάσει ο παρατηρητής, κρίνοντας την επιλογή ως υποχώρηση. Τους αδικεί μια τόσο επιφανειακή ανάλυση. Αφήστε που πρέπει να δούμε πόσο Toyota είναι αυτή η προσπάθεια του Τόμι Μάκινεν και των φίλων του. Απλά οι τύποι με τα μαύρα Faethon και τα διαφοροποιημένα Transporter, αυτοί που ξεπέρασαν το Dieselgate, ενώ άλλοι στη θέση τους θα ήταν σπίτι με βραχιολάκι και η εταιρεία χρεοκοπημένη, έκριναν "game over" για χίλιους λόγους, άλλους ορατούς και άλλους απροσδιόριστους για μας τους κοινούς θνητούς. 

Θα το επαναλάβω. Δεν ήρθαν για να μείνουν. Ήρθαν να τα πάρουν όλα και να φύγουν έχοντας ανεβάσει ψηλά τον πήχυ της εργοστασιακής παρουσίας κάτι που έλειπε και μόνο οι Κορεάτες τους ακολούθησαν χωρίς βέβαια τη λάμψη τους. Άφησαν το R5 στη Skoda, δεν έδωσαν αυτοκίνητα σε ιδιώτες, δεν προέκυψε κάποιο Polo παραγωγής που να συγκλονίζει, δεν ταξίδεψαν Οζιέ και Λάτβαλα ώστε να αναβαθμίσουν την επικοινωνία τους. Ντροπαλοί σε δραστηριότητες στο περιθώριο των αγώνων. Αθόρυβοι εκτός ειδικών όντας και μουδιασμένοι από το σοκ με τα καυσαέρια. Σκότωσαν την αλαζονεία που τους διέκρινε και έβγαλαν μέταλλο δημιουργώντας. Δυο τα μέτωπα. Η άμυνα μέσα από νομικίστικες διαδρομές και η σκληρή δουλειά ώστε η ισχύς να πιστοποιείται μέσα δημιουργικό από έργο εκτός ειδικών διαδρομών. 

Δε μάσησαν, αποδείχθηκαν πολύ σκληροί για να πεθάνουν, παρέμειναν στην κορυφή παρά την πυρηνική βόμβα που δέχτηκαν και την ίδια ώρα, οι ε.δ του WRC αποδείχθηκαν κατώτερες των διαστάσεών τους. Μη σοκάρεστε και κακά τα ψέματα. 

Θα μας λείψουν και μη ψάχνετε για αντικαταστάτες, απλά η ζωή στο WRC θα συνεχιστεί χωρίς το Γερμανό του και το ενδιαφέρον θα προκύψει από τον συναγωνισμό. 

Αρχηγού απόντως, έρχονται άλλοι στο πάρτι με άλλα δεδομένα αλλά αντίστοιχο στόχο. Για την κατάκτηση της νίκης, για να προσφέρεις θέαμα και για να δημιουργήσεις την ανατριχίλα αρκούν και μικρότεροι προϋπολογισμοί. Don't panic λοιπόν και μακάρι να επιστρέψουμε εμείς εκεί στο WRC με το Ράλλυ Ακρόπολις και θα το ζήσουμε και χωρίς τη VW που σε κάθε περίπτωση την ευχαριστούμε. Άφησε την υπογραφή της μέσα από στατιστικά που μένουν στην  ιστορία._ Στρατισίνο 

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου