Ελληνικοί αγώνες, σκέψεις...

Διαβάζοντας τον οικονομικό προϋπολογισμό της ΟΜΑΕ με στοιχεία άμυνας "μήπως σωθούμε", αλλά και με σημαία τη διεκπεραίωση, "αφου τόσο μπορούμε"....

Το μυαλό πάει στα σχόλια ανθρώπων με ανησυχίες και άποψη: "Ούτε πλάνο, ούτε όραμα"...

Σε κάθε περίπτωση, την ευθύνη την έχει η ΓΣ της ΟΜΑΕ που "χειροκρότησε" τον προϋπολογισμό, δεν ανησύχησε και απλά όλοι ευχήθηκαν "καλή χρόνια'" ....

Αναρωτιέται λοιπόν όποιος έχει την εμπειρία και ανησυχεί και δεδομένη την υποχρέωση να κρίνει, με ατου οτι ειναι εκτός.

Η ΕΠΑ που ανατέθηκε παμψηφεί στην κ. Ανίτα Ν. Πασαλη, γνωστή ως σύζυγος promoter του χώρου και πετυχημένη επαγγελματίας πρώην Αλυτάρχης του Ράλλυ Ακρόποιλις, τι έργο θα προσφέρει και πως;

Με την ξεπερασμένη μέθοδο μέσα απο μια υπέρ-επιτροπη που δήθεν ελέγχει τις δικές της εξειδικευμένες επιτροπές όπου χρησιμοποιούνται κατα περίπτωση αγωνιζόμενοι, βετεράνοι η έν ενεργία.

Ανακοινώθηκε η ΕΠΑ με επιμονή και εμμονή στην ομαδα που δεν αλλάζει λες και πέτυχε και με συνέπεια στην ανύπαρκτη επικοινωνία δεν ανακοινώνονται τα μέλη των επιτροπών που όμως συνεδριάζουν και τυπικά εισηγούνται, αλλα για να είμαστε ακριβείς αποφασίζουν.
Αυτή η ΕΠΑ, δεν έχει ούτε την εμπειρία, ούτε το ειδικό βάρος ώστε να κρίνει, να επεξεργαστεί και να αποφασίσει εφ όλης της ύλης, έχοντας αξιολογήσει προτάσεις. Ο καθένας έχει την ειδικότητά του και τις ιδιαιτερότητες του και ειναι χαρακτηριστική η ανεπάρκεια σε όλα τα επίπεδα στο χώρο των Ράλλυ, παρά τη δυναμική της αντίστοιχης επιτροπής που στηρίζεται στο πάθος και στις γνώσεις του ΕΛΕΜ που όμως δεν ειναι μέλος της ΕΠΑ. Ειναι γεγονός πως αυτος ο έντιμος τύπος που ενίοτε ειναι και αντιπαθής μέσα απο τα σχόλιά του στα social και τη δυσκολία του να ακούει αντίθετες απόψεις, αφου άλλωστε λειτουργεί θεσμικά εκ του ασφαλούς, διαθέτει εμπειρία και μόρφωση που ξεπερνάει όλα τα στελεχη που συνεδριάζουν και αποφασίζουν εκει στο ΟΑΚΑ δίπλα στα ποδήλατα.

Σήμερα η ΕΠΑ και οι επιτροπές της, (θα προκύψουν για 4Χ4, Καρτ, Ιστορικό, Επικοινωνία, Εκπαίδευση και για Τεχνικά θέματα;), διαμορφώνουν ημερολόγιο και προκήρυξη που δεν το χαρακτηρίζει καμία προοπτική, αξιοποιώντας και την ανυπαρξία του ΣΟΑΑ που με συνέπεια και σχέδιο αφου τον χρησιμοποίησε, τον αποδόμησε η συντροφιά που σήμερα διοικεί το χώρο. Αναφέρομαι στους Μιχελακάκη, Μεσημέρη, Παπασταθόπουλο και σε άλλους, που συμμετείχαν στην "άσκηση", αλλα δεν διοικούν.

Δυστυχώς, η λειτουργία του Συνδέσμου αρχίζει και τελειώνει στη συμμετοχή στελέχους στην ΕΠΑ που όλοι αναρωτιούνται αν αντιλαμβάνεται κατι περισσότερο απο αναβάσεις και αυτοκίνητα σαλούν και στην προσπάθεια για την αναβίωση αγώνων Ενιαίου χάρη στην οικονομική ισχύ και στο φιλότιμο του Προέδρου του Συνδέσμου, που όμως αρνείται να αντιληφθεί ευρύτερα την ευθύνη του για το χώρο που εκπροσωπεί. Πληρώνει, καταθέτει την ψυχή του όπου τον οδηγούν, αλλά έχει και θεσμικό πολυ σημαντικο ρόλο που αγνοεί.

Οτι νέο και διαφορετικο, όπως χθες το GRS του κ. Βασίλη Χ. Αναγνωστόπουλου, προκύπτει μέσα απο αγώνες σε χωμάτινη πίστα και ειναι αποτέλεσμα ανησυχίας Οργανωτών και αθλητών με άποψη αφου όντας στον κόσμο τους στην ΕΠΑ και στις επιτροπές τους απλά διεκπεραιώνουν όπως γίνεται απο το 1970. Ακόμα και νέοι άνθρωποι που προκύπτουν εκει γερνούν πριν την ώρα τους και σύντομα, δεν αναγνωρίζουν τον ίδιο τους τον εαυτό. Η συμβιβάζονται, η απογοητεύονται. Μας έχει συμβεί και ειναι γεγονός, αλλα θυμίζει την ΕΘΕΑ της ΕΛΠΑ και πονάει και στεναχωρεί.

Στον οικονομικό προϋπολογισμό της ΟΜΑΕ, που συνδέεται άμεσσα και με το τι μπορεί να προσφέρει η ΕΠΑ, δεν υπάρχουν κονδύλια για την προβολή εκτός απο αμοιβές στελεχών, ενω μονο ως ψίχουλα μπορεις να χαρακτηρίσεις τα χρήματα για την εκπαίδευση κριτών, για τα κίνητρα που πρέπει να δωθουν σε εθελοντές ώστε να έρθουν στο χώρο νέοι και να μείνουν. Μακάρι να σφάλουμε αλλα σε αυτόν τον "ταλαίπωρο" οικονομικό προϋπολογισμό, με την σαφή στρατηγική πίεσης σε σωματεία και αγωνιζόμενους ώστε να αυξηθούν τα έσοδα, δεν προβλέπονται υποτροφίες για το καρτ και υποστήριξη αθλητών μας σε αγώνες στο εξωτερικό, με το βάρος της ανάπτυξης να αρχίζει και να τελειώνει σε ένα "κουτσό" πλέον Ακροπολις που δεν θα στηρίζεται ούτε απο την Ιστορική του εκδοχή. Εκδήλωση πολυ σημαντική για το χώρο που όμως δεν αξιολογήθηκε σωστά και πλέον δεν συμπεριλαμβάνεται στο διεθνες ημερολόγιο. Η ευθύνη; Όσων διοικούν βέβαια και τα υπόλοιπα τα εσωτερικά ειναι λεπτομέρειες για την κοινή γνώμη με δεδομένο οτι το σλόγκαν "πολιτικοί λόγοι" έχει κουράσει και βέβαια κρίνεται.

Δεν αισιοδοξούμε. Δεν βλέπουμε την αλλαγή που επιβάλλεται παρά την τετραετία που δίνει ασφάλεια και σιγουριά. Με δεδομένο οτι τα ασυμβίβαστα που χαρακτηρίζουν την ΟΜΑΕ κρίθηκαν απο τη ΓΣ, ήταν ευκαιρία για το κάτι διαφορετικο ώστε με νεα ικανά στελεχη να παει ο χώρος παρακάτω και σε χαμηλή πτήση αντί να σέρνεται, στοχεύοντας σε παράβολα με την προοπτική χορηγιών να μην την πιστεύουν ούτε αυτοί που την επικαλούνται.

Βόλεμα με οσμές και χρώμα ΕΛΠΑ θυμίζει το οργανόγραμμα και μας παει χρόνια πίσω όταν οι ιδέες και οι επιλογές του αείμνηστου Κώστα Γλωσσώτη ήταν πολυ μπροστα και για σήμερα, ενω ο τρόπος Διονύση Νέγκα κρίνεται ως χρήσιμος και αποτελεσματικός, όντας έντιμος και απόλυτα δίκαιος.

Σήμερα; Μήπως ήρθε η ώρα για πραγματική αλλαγή με επιτροπές ειδικών όπου θα συμμετάσχουν και θεσμικοί εκπρόσωποι των οδηγών και θα συντονίζει ένας έμμισθος Γενικός Δντης που θα πληρώνεται και βέβαια θα αναφέρεται και θα κρίνεται;

Αναρωτιέμαι με την ευκαιρία, γιατι τέτοια "πολυτέλεια". Γιατι και ΔΣ ΟΜΑΕ και ΕΠΑ. Γιατί σημερα το 2020, όπως το 1970 και ακόμα χειρότερα, αφου τοτε στη διεύθυνση είχαμε κολοσσούς όπως ο Νίκος Καπετανάκης, ο Μάριος Ζενέτος και ο Μιμης Θώρ Γεωργίτσης.

Μήπως ήρθε η ώρα να το πάρετε αλλιώς; Εχετε σκεφτεί οτι ο χώρος σας ξεπερνάει και δεν ειναι υπερβολή ότι πλέον ειναι διακριτό και το διοικητικό κενό; Ο καθρέφτης μας ο καλύτερος συνομιλητής μας αρκεί να έχουμε σκοτώσει το άγχος για την καρέκλα.
Ποτέ δεν ειναι αργά και καλές γιορτές. Σε κάθε περίπτωση, ο χώρος θελει και τον νοικοκύρη του και τον οραματιστή του που θα τον απογειώσει. Τον νοικοκύρη τον ευνουχίσαμε και τον οραματιστή δεν τον αφήνουμε να πλησιάσει. Ειναι τρόπος, αλλα ξεπερασμένος και με ημερομηνία λήξης. Κακά τα ψέματα. _ Στρατισινο

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Τουρκίας;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου