Toyota C-HR

Καλώς τα δεχτήκαμε. Το οδηγούμε στην Αττική και μας αρέσει. Είναι, επιτέλους και διαφορετικό. Ασχολήθηκαν και με τη σχεδίαση και αν έχασαν χώρους πίσω χαλάλι αφο;y συνολικά αρέσει και αλλάζει σελίδα ο Ιάπωνας κωλοσός και σε αυτόν τον τομέα.

"RAV μπροστά, Juke πίσω", σχολιάζει ο ιερόσυλος που όμως δεν θα τον χαρακτηρίσουμε υπερβολικό. Σημαντικό ότι αρέσει στους συντηρητικούς Τογιοταίους, αλλά και όχι μόνο, αφού η ιδέα είναι να τους ξεπεράσει και να κλέψει πελάτες προς κάθε κατεύθυνση.

Δεν θα συμφωνήσουμε ότι ατού στο δικό μας μαύρο Hybrid είναι ο κινητήρας, ούτε είμαστε από αυτούς που βγάζουμε σπυριά με το eCVT που επιμένει να χρησιμοποιεί η Toyota. Αυξάνει το θόρυβο, αλλά ειδικά στους επαρχιακούς δρόμους το χαίρεσαι. Πατάς τέρμα, ανεβάζεις την ένταση του ραδιοφώνου και πας γρήγορα. Καλά διαβάσατε. Πηγαίνει γρήγορα και είναι ευχάριστο σε ρυθμούς GTi χάρη στο πλαίσιο, αλλά και στο πηδάλιο που δένουν περίφημα με το άκαμπτο αμάξωμα,

Έσκαψαν στο μέταλλο και δημιούργησαν οι Ιάπωνες και μας αρέσει πολύ να το οδηγούμε και μόνο η δύναμη δεν θα σας λείψει, έχοντας ροπή περίσσευμα απο χαμηλές στροφές. Διατηρούνται τα πάντα όλα ψηλά όταν αποφασίσεις να οδηγήσεις με την καλύτερη σήμερα Τογιότα σε οδική συμπεριφορά, εξαιρώντας το GT-86.

Που υπερέχει ακόμα και σε σχέση με τα Lexus; Στην ποιότητα των υλικών στο εσωτερικό, όντας επιπέδου Audi και μάλιστα της κλάσης Α4 και Q5, για να είμαστε ακριβείς.

Το "κοιτάς" εξωτερικά, σε εκπλήσει ευχάριστα εσωτερικά όπου χαϊδεύεις τις επιφάνειες όντας σε άλλο επίπεδο σε κάθε "μέτρηση", σε ικανοποιεί στο δρόμο, εντός και εκτός πόλης και μόνο οι μεγαλόσωμοι που θα καθίσουν πίσω δεν θα χειροκροτήσουν τους Ιάπωνες τεχνικούς.

Από την πλευρά τους, σε παραπέμπουν στο RAV αν θέλεις άνετους χώρους για τέσσερις με τις αποσκευές τους.

Με 25 χιλ ευρώ αρχική τιμή και "λογικό" εξοπλισμό, η έκδοση Hybrid, θα βρει στο δρόμο του τα οδηγοκεντρικα της κατηγορίας όπως το Ateca με συμπεριφορά τύπου Leon και το εξαιρετικό Q2, όντας σύνολο εντελώς διαφορετικο σε σχέση με τον "βασιλιά" Qashqai. Γενικότερα, ίσως "βλέπει" το Countryman, ενώ σε επίπεδο "ειδικής διαδρομής" και μόνο θα ανταγωνιστεί και το πιο ευρύχωρο και πιο κομψό 3008 που άλλαξε τα δεδομένα στην κατηγορία. Μένει να οδηγήσουμε και το βενζινοκίνητο 1.2 με χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο για περισσότερες συγκρίσεις και πιο καθαρό συμπέρασμα.

Μέχρι τότε, φαίνεται πως το βάθρο για το COTY ξεκαθαρίζει, χωρίς τις δυο "limo" πνιγμένες σε τεχνολογία που μόνο ο κ. Κουνίτης μπορεί να αναλύσει, κατανοητά.

Μένουμε συντονισμένοι, έχοντας στη διάθεσή μας Τογιότα C-HR, το καλό 3008, Volvo V90 και βέβαια το Ελληνικό Αυτοκίνητο της χρονιάς, το C3, που σήμερα φόρεσε τα καλά του, τα αγωνιστικά του χρώματα και μας ανατρίχιασε, θυμίζοντας τέρας του γκρουπ Β._ Σ. Χατζηπαναγιώτου

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο νικητής του φετινού Ράλλυ Μόντε Κάρλο;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Περισσότερα Άρθρα του Συντάκτη

Κατηγορία άρθρου