Σέατ Ιμπίθα V

Μας συνδέουν πολλά με τις τέσσερις γενιές, ενώ με την πέμπτη, μόνο 5θυρη, ποτέ δεν ξέρεις…

Θυμάμαι το πρώτο, εκεί αρχές ‘80, με κινητήρα δουλεμένο από την Πόρσε. Καθόσουν άσχημα, πατούσε κακά, ενώ ένα δυνατό 1.5 που είχε έρθει για τον ΚΚ και το COTY, μούγκριζε ασύστολα. Πουλούσε όμως και η Τεχνοκάρ, με το πράσινο φως του Πατριάρχη, κ. Θόδωρου Βασιλάκη, στο μετρ του μάρκετινγκ, αείμνηστο Δημήτρη Σακελαρόπολο, δίδαξε. Προώθηση με πλάνο, ρίσκο και ρεκόρ πωλήσεων και κέρδη φωτιά, από το πουθενά και "γιατί έτσι". 

Το μέταλλο, η τρέλα των τύπων εκεί στην Αργυρούπολη, έκανε τη διαφορά. Τους πίστευε ο άρχοντας κ. Θόδωρος, ένας σπάνιος άνθρωπος, σήμερα βασιλιάς του ουρανού της Ευρώπης και οι άνθρωποί του που δημιουργούσαν. 

Δεν ήταν ποτέ κακά τα Ιμπίθα, όντας διαβολικά αξιόπιστα, αλλά ήθελαν δουλειά και φαντασία για να έχουν χαρακτήρα και να απογειωθούν. Τη σκυτάλη, με σφραγίδα εμπιστοσύνης από αυτή τη σπάνια οικογένεια του χώρου, όπως είναι η οικογένεια Βασιλάκη, πήρε ο Αντώνης Λεβισιανός. Λιγότερο μάρκετινγκ, περισσότερη ουσία, η καλύτερη ισορροπία και στα χέρια του, η Τεχνοκάρ ξεπέρασε την Αργυρούπολη και τη χώρα μας και έλαμψε στο δίκτυο των Ισπανών σε ευρωπαϊκό επίπεδο.

Σε πρώτο πρόσωπο, τους γνώρισα αρχές του 1990 και δούλεψα μαζί τους από το 1995 μέχρι το 2000 κάτω από ιδανικές συνθήκες, παρά τις αστοχίες στις ειδικές διαδρομές. Η σχέση μας ήταν δυνατή, έντιμη και με συναίσθημα, παρά τα κακά αποτελέσματα που δεν μας επηρέασαν. Όλο αυτό, το αγωνιστικό προφίλ, ο χαρακτήρας της Σέατ με σπορτίφ προσανατολισμό και η λάμψη του Ιμπίθα, ουσιαστικά, σε εκτέλεση ήταν έργο του κ. Νίκου Παπασταθόπουλου. Δίπλα μου για πέντε δύσκολα χρόνια, δίπλα, μέσα στους αγώνες σε Πρωτάθλημα Ράλλυ και Ενιαίου για τουλάχιστον δέκα χρόνια, περπατούσε σε τεντωμένο σχοινί έχοντας να ταιριάξει τα ασύνδετα. Η διοίκηση, η διεύθυνση, το συχνά αδιάφορο μάρκετινγκ, οι απαιτητικοί αγωνιζόμενοι, οι ντίλερ. Άλλοι συνειδητοποιημένοι, άλλοι από υποχρέωση, άλλη για μια βόλτα στο άγνωστο. Τους έδεσε, τους συνδύασε, δημιούργησε και είναι αυτή η παρέα, ο Λέβη, ο Παπ και η αποτελεσματική Ντίμη, η κ. Δήμητρα Κατσορίδα που έκαναν την καλή δουλειά στο Ιμπίθα και το καθιέρωσαν. Τέλεια δουλειά και στην επικοινωνία με τον ειδικό Τύπο μέσα από ένα γ.Τ. που πάντα ήξερες πως θα βρεις ανταπόκριση. Ο Νίκος; "Χαλί" σε κάθε αίτημα, λογικό ή παράλογο. 

Δουλειά που ούτε οι ίδιοι μπορούν να αξιολογήσουν. Η αύρα της προσπάθειας πέρασε στους δρόμους με τα βελτιωμένα Ιμπίθα να σκάβουν σε κάθε τυπική και άτυπη αναμέτρηση. 

Η κρίση καθήλωσε τη δημιουργία, η άμυνα που επιλέχθηκε επανέφερε το Ιμπίθα στην τάξη όπως εκφράζεται από τα "σχεδόν καλά" μιας πολύ δύσκολης κατηφοριάς. Οι Γερμανοί, λες και είναι θυμωμένοι με τους Ισπανούς, δεν τα εξοπλίζουν με τους καλούς συνδυασμούς που διαθέτουν, ενώ οι τιμές είναι οριακά ανταγωνιστικές. 

Την ίδια ώρα η οικογένεια Βασιλάκη, με την εντιμότητα που τη διακρίνει, δεν κάνει επιλογή στο πείσμα που καταθέτει ώστε να πετούν στον αέρα τα Αirbus και επιμένει. Καπετάνιος, ο Πρόεδρος του ΣΕΑΑ,Γιώργος Βασιλάκης, έχει ικανούς δίπλα του σήμερα σε αυτή την τρελή εποχή, με το Ράλλυ των πωλήσεων στην Ελλάδα να απαιτεί και ψυχιατρική έρευνα. 

Σήμερα, "ύπαρχος" σε αυτό το καυτό κόκπιτ, ο φίλος Χάρης Δάνδουρας, ένας κύριος με άποψη. Όπλα τους, οι αρχές τους και τα προϊόντα που υποστηρίζονται από ένα νοικοκυρεμένο δίχτυο. Σημειώστε το Μii, αλλάξτε ταχύτητα και οδηγείστε Λεόν που σε προκαλεί να το φορέσεις και ταξιδέψτε με το Ατέκα από 1.000 έως 2.000 κ.εκ. Βραβεύσαμε το 1.00άρη με την ευκαιρία των αριστείων μας, ενώ, αύριο Τετάρτη στη Λισσαβώνα, η απονομή ως Auto Best από έγκριτους Ευρωπαίους συναδέλφους. Ανάμεσά τους ο εκδότης του Motori, Γιάννης Σταυρόπουλος. 

Την ώρα που πληκτρολογούμε με το χέρι στην καρδιά έχοντας προσπεράσει με κόστος τη λογική των κλικ, παρουσιάζεται το νέο, το εντελώς νέο Ιμπίθα. Καμία σχέση με το χθες, όντας ένα πιο μαζεμένο, πιο συμπαγές Λεόν που θα σας αρέσει. 

Δεν έχουμε καμία αμφιβολία. Δεν ήρθε να κάνει ζημιά "κλέβοντας", αλλά να πρωταγωνιστήσει και να διεκδικήσει στα ίσια ό,τι επιτέλους αναλογεί στη Σέατ γενικώς και ειδικώς σε αυτή την πολύ δύσκολη "κλάση" των 4 μέτρων. 

Περισσότερο Ιμπίθα, που θα προσφέρεται και 1000ρη με DSG, το Μάρτιο, οδηγώντας. 

Στην Ελλάδα, "μεθαύριο", το καλοκαίρι._Σ. Χατζηπαναγιώτου 

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Περισσότερα Άρθρα του Συντάκτη

Κατηγορία άρθρου