COTY: Αστοχία…

Σε πρώτο πρόσωπο το "σημείωμα" με την ευκαιρία της ψηφοφορίας - μέχρι την Παρασκευή 3 Μαρτίου. Η ανακοίνωση τη Δευτέρα 6 Μαρτίου στη Γενεύη, στο χώρο της έκθεσης. 

Με το μυαλό στο χθες, έχοντας ψηφίσει 12 φορές έχω ευστοχήσει μόνο σε 4 περιπτώσεις.  Με το Clio, το 500, το Polo και το Astra. Σε οκτώ περιπτώσεις ψήφισα διαφορετικά και αν αύριο καλούμουν να το επαναλάβω τον ίδιο "δρόμο" θα ακολουθούσα και με τον ίδιο τρόπο, ακολουθώντας τη λογική της κατάταξης. 

Αυτοκίνητα για τον οδηγό και αν αμφιβάλλετε αφού ψήφισα και I 3, δοκιμάστε το αυτό το θαύμα από τη Βαυαρία και θα καταλάβετε. Πάντα και για πάντα λοιπόν, ό,τι μας μιλάει, ό,τι μας ικανοποιεί οδηγώντας, και μακριά από εμάς η πιθανή εμπορική επιτυχία. Με σεβασμό στην υψηλή τεχνολογία όταν συνδέεται με την παθητική ασφάλεια, αλλά η ψήφος μας πάει σε ό,τι υπερβαίνει σε ενεργητική. Καλό στοιχείο η πιθανή τιμή μεταπώλησης, όμως ψηφίζουμε αυτοκίνητο της χρονιάς και όχι το μεταχειρισμένο της 5ετιας. Δε μας αφήνουν αδιάφορους αυτές οι σημαντικές λεπτομέρειες, οι οποίες ωστόσο δεν είναι το δικό μας κριτήριο. Ειδικά όταν οι περιπτώσεις είναι ισορροπημένες και τον έναν ή τους δύο βαθμούς της διαφοράς κρίνει το τιμόνι και η καρδιά μας. Άστοχοι υπήρξαμε, αλλά ποτέ ακατανόητοι, αφού άλλωστε αναλύουμε και αιτιολογούμε κάθε μας επιλογή. 

Μιλώντας σήμερα στο ράδιο Libero της Θεσσαλονίκης σε δύο εξαιρετικούς συναδέλφους που με τίμησαν με το ενδιαφέρον τους, εξήγησα επακριβώς τι δε θα ψηφίσω. 

Είναι σαφές πως ο Έλληνας εκλέκτορας δεν μπορεί να δώσει ψήφο νικητή σε Ε-Class και S90 σήμερα, το 2017. Κορυφαίο, μακράν το καλύτερο ανάμεσα στους 7 φιναλίστ η "Ε", με το Volvo να ακολουθεί και να επιζητά προσοχή και σεβασμό που τον έχει, χάρη σε ό,τι προσφέρει για την ασφάλεια και όχι μόνο. Αντίστοιχα, το εξαιρετικό, πολύ καλά φτιαγμένο Micra οριακά προηγείται στη δική μου βαθμολογία του C3 που είναι ευχάριστο και διαφορετικό, με ατού το χαρακτήρα του και την άνεση. Το Micra πάντως, με άλλον κινητήρα θα μπορούσε να εκλεγεί αυτοκίνητο της χρονιάς. 

Από την "Αγία Τριάδα", C-HR, 3008 και Giulia, η Toyota με άλλο πακέτο κιβώτιο-κινητήρα θα διεκδικούσε τον τίτλο, όπως και το Q2 αν ήταν στη λίστα. 

Ανάμεσα σε Giulia και 3008 ή σε 3008 και Giulia αν προτιμάτε, μείνετε συντονισμένοι...

Αποδεδειγμένα δεδομένο, ότι όταν διεκδικούν δύο τον τίτλο, τη διαφορά τη χωρίζει μια κλωστή, ενώ ποτέ, για λόγους αρχής και φιλοσοφίας, δε δίνουμε το maximum στο δικό μας COTY και το minimum στον "αντίπαλο"-διεκδικητή. 

Το νικητή δεν μπορείς να τον προβλέψεις, ειδικά φέτος, αλλά τους 3-4 πρώτους λογικά τους έχεις, γνωρίζοντας μετά από 13 χρόνια τις προτεραιότητες και τις ευαισθησίες των Ευρωπαίων συναδέλφων.

Ο νικητής παραμένει ερωτηματικό ανάμεσα σε 2-3 και περισσότερα σχόλια με το τελικό αποτέλεσμα. 

Είναι σαφές πως πάντα θέλεις να ταιριάζει η ψήφος σου με το νικητή, αλλά δεν είναι αυτοσκοπός και δε σημαίνει ότι το "θέλω" ταιριάζει με το "πρέπει" που επιβάλλεται να ακολουθεί μια συγκεκριμένη, φανερή και ενίοτε "ανισόρροπη" λογική._ Σ.Χατζηπαναγιώτου 

Τιμές - Τεχνικά

 

Περισσότερα Άρθρα του Συντάκτη

Κατηγορία άρθρου