COTY game, at Mortefontaine

Δεν έχει ξημερώσει ακόμα εδώ, λίγα χιλιόμετρα από το Παρίσι. Είχαμε γενική συνέλευση χθες. Τα μέλη του COTY, για το Αυτοκίνητο της Χρονιάς που θα ανακοινωθεί στις 6 Μαρτίου. Μια μέρα πριν επισκεφτούμε την έκθεση, στη Γενεύη.

Πήραμε κάποιες αποφάσεις στη σωστή κατεύθυνση και στη συνέχεια, ακούσαμε τους 6/7 κατασκευαστές που τοποθετήθηκαν για τα αυτοκίνητά τους και απάντησαν σε ερωτήσεις.

Πολύ σοβαροί και οι δύο Γάλλοι μέσα στο σπίτι τους, παιδιά για φίλημα, με άνεση και αυτοπεποίθηση οι Ιταλοί, δυνατοί οι Τογιοταίοι με άποψη, πολύ κατατοπιστικοί οι Νισσαναίοι σε φουλ σύνθεση και όπως πάντα "εξαιρετικά άψογοι οι Σουηδοί".

Έχουμε εδώ μαζί μας Μερκ, είναι δύο Ε διαθέσιμες, αλλά μέχρις εκεί και δεν τους αδικείς.

"Περίεργη" διαδικασία για κατασκευαστή κύρους το COTY. Τι θα πεις δηλαδή και πώς θα το καταλάβει το κοινό; Το C3 ή το Micra που θα συγκεντρώσουν περισσότερους βαθμούς είναι καλύτερα από τη Βασίλισσα, την Ε, που με δύο θέλει "χώρο" όσο τα μωρά με 16; Καμία σχέση. Σε απόλυτες "τιμές" μόνο το Volvo σταθμεύει δίπλα της και λίγο πιο πίσω επιδεικνύοντας το σεβασμό που απαιτείται.

Στην ουσία τώρα, χωρίς το S90 να απέχει από το παραπάνω σκεπτικό, την άτυπη "μάχη" Alfa-Peugeot και Citroen-Nissan τη χαρακτηρίζεις και ως πόλεμο ιδεών. Ο καθένας προδίδει και το DNA του, οπότε, καταγράφεις, αναλύεις και ψηφίζεις.

Η Alfa, αυτή η Giulia, είναι εκτός συγκρίσεων προς κάθε κατεύθυνση, αφήνοντας στη Stelvio τις συγκρίσεις και συγκρούσεις με τους καλύτερους. Η Alfa, μια σύγχρονη Alfetta με στοιχεία από δίλιτρη Μπερλίνα και εκδοχή που ξεπερνάει τη Maserati και βλέπει τη Ferrari, αλλά με τέσσερις πόρτες, δεν μπαίνει σε λίστα. Είναι αλλού, από σταθμευμένη μέχρι την Τέλεια ή την Ειδική διαδρομή.

Για το Peugeot τι άλλο να πεις; Δεν έχει αντίπαλο. Ως βάση και σε αντίστοιχες εκδόσεις, με ή χωρίς φλας προσπερνάει τα πάντα όλα σε αντίστοιχα θεωρητικό επίπεδο και βλέπει τους Γερμανούς με ατού τη φινέτσα που το χαρακτηρίζει και αλλού δε θα τη βρεις.

Τα σουπερμίνι έχουν το δικό τους αγώνα. Ποιότητα η Nissan, διαφορετικό το C3 "απαντάει" στο σχόλιο "όλα ίδια είναι", όντας ό,τι πιο φρέσκο διαθέτει σήμερα η κατηγορία. Πάτημα-αρχοντιά με προοπτική να απογειωθεί όταν αποκτήσει κινητήρα για επιδόσεις το Micra. Αξιοπρεπείς κινητήρες με υπερβολικά άνετη ανάρτηση ο Γάλλος, άλλαξε πορεία σε σχέση και με την Peugeot. Θέλουμε βενζίνη και στις δύο περιπτώσεις, ενώ τα προστατευτικά που μας παραξένεψαν στο Cactus, επιβάλλονται εδώ, αφού το C3 χωρίς αυτά δείχνει φτωχό και σχολιάζεις "ακόμα ένα". Πάντως, αν κρίνει κανείς από την τηλεοπτική διαφήμιση στην Ελλάδα και ότι εδώ στα 8 τα δύο είναι γυμνά χωρίς το καουτσούκ τους, είναι σαφές πως προβληματίζονται.

Αφήσαμε για το τέλος την Toyota που δεν ειναι πλέον η ήρεμη δύναμη με ατού στη μεταπώληση. "Λέει" το C-HR και πριν αρχίσουν οι ειδικοί τα σχόλια για την ορατότητα των πίσω επιβατών, οδηγήστε το. Πατάει αλλιώς και χάρη στο τιμόνι του προκαλεί και τον Πραγματικό Οδηγό που όμως δε θα βρει την αναμενόμενη ανταπόκριση από κινητήρα-κιβώτιο στην υβριδική εκδοχή.

Σε λίγο στην πίστα-ειδική διαδρομή. Πολλοι συνάδελφοι θέλουν βόλτα με την QV και το αίτημά τους μας κάνει να νιώθουμε όμορφα, αλλά lady's first και η κ. Ξενάκη θα προηγηθεί. Άλλωστε, έχουμε μια εκκρεμότητα, αφού επιμένει πως το 3008 παίρνει κλίσεις και το GT μας περιμένει για βόλτα στο "οβάλ" όπου θα τη διαψεύσουμε και κρίμα που λείπει από εδώ ο ΠΤ ώστε επίσης να διαψευστεί.

Βέβαια, με 8 Giulia εδώ ούτε που θα έβλεπε άλλη κατασκευή ο Παναγιώτης, κακά τα ψέματα και απόλυτα δικαιολογημένα._Σ. Χατζηπαναγιώτου 

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Περισσότερα Άρθρα του Συντάκτη

Κατηγορία άρθρου