COTY a Paris

Ολοκληρώσαμε και επιστρέφουμε φορτωμένοι με γαλλικές πληροφορίες που δε δημοσιοποιούνται, αλλά δεν κρύβουμε ότι μας άρεσε. Ο σεβασμός σε εμάς και στους Έλληνες-Peugeot από τους εργοστασιακούς (μια μεταγραφή από Τσεχία κ. ΠΠ;), χωρίς να υποτιμούμε το χρυσό χαρτί τους, το 3008 σε ό,τι χρώμα και εκδοχή. 

Α Mortefontaine...

Ευχάριστη έκπληξη η τετρακίνητη Giulia 2.2d (210ΗΡ), όποτε ναι, έτσι η Stelvio θα λέει. Έτσι, θα είναι μεγάλος μπελάς σε κάθε μάχη στο ράλλυ της αγοράς, αρκεί βέβαια να τοποθετηθεί σωστά και στοχευμένα, κάτι που, κακά τα ψέματα, δε συμβαίνει με την Giulia.

Με την ευκαιρία, στην Alfa, υπέροχη η ex-ΒΜW, κ. Μαρία Κόντε, μια σύγχρονη, πολύ φρέσκια Πάολα, με στοιχεία από τη φινέτσα της κ. Αρτιόλι και είναι σαφές πως ξαναχτίζουν οι Ιταλοί και σε επικοινωνία. 

Στην ουσία, στην πίστα, μας "ψάρωσε" η QV στο βρεγμένο, ενώ η Veloce βενζίνη έκρυβε το βάρος της και απλά ζωγράφιζες, όντας ό,τι ταχύτερο στη βρεγμένη πολύ ύπουλη διαδρομή. 

Από εκεί και πέρα, θηρίο η Ε43 ΑMG. "Έχετε και πιο ισχυρή"; "Μα τι λέτε;" η απάντηση των τεχνικών, με σιγουριά και αυτοπεποίθηση, σημειώνοντας ότι πρέπει να δοκιμάσουμε την 8κυλινδρη Ε63 που σκοτώνει τη Μ5 και έστειλε τους Βαυαρούς για επανεξέταση ιδεών. Η κουβέντα πήγε στην αγαπημένη μας C63 του άλλοτε και στη διαχρονική της κόντρα με τη Μ3, αντιπαράθεση που ζήσαμε με το Νίκο Τσάδαρη στις Σέρρες. Τότε, που οδηγούσαμε και ζούσαμε με τα πάντα όλα. 

"Άλλαξαν τα δεδομένα" που λέει και ο ΤΤ, πρόβλεψη του mr. News Auto πριν δέκα χρόνια. Σήμερα, ατελείωτο "petit dejeuner" με τους ανθρώπους της Nissan. Διαβασμένοι όσο κανείς, είχαν άποψη για το νέο Micra και απαντήσεις ακόμα και όταν η Ελένη, η ΕΞ τους στρίμωξε. Για τις επιδόσεις της ντίζελ εκδοχής σε συνδυασμό με το εξαιρετικό σασί που υπερέχει του κινητήρα, ενώ κουβέντα σοβαρή και τεκμηριωμένη έγινε και για την αντοχή των φρενών σε διαδικασία δοκιμής. Απίστευτο, μας προσκάλεσαν να οδηγήσουμε άμεσα 0.9 βενζίνη-ατμόσφαιρα με 73 ίππους πιστεύοντας ότι θα μας αρέσει πολύ. "Ρισκάρετε" σχολιάσαμε και απάντησαν με ατελείωτο χαμόγελο σίγουρης γνώσης, ενώ είναι σαφές πως κάλιο αργά παρά ποτέ θα προκύψει δυνατό 1.000άρι και αυτόματο κιβώτιο. 

"Έχετε δοκιμάσει C3;" τους ρωτήσαμε. "Τι να ζηλέψουμε;" σχολίασαν και με σεβασμό συμπλήρωσαν πως στο διαφορετικό των Γάλλων αλλά και στην άνεση και στις επιδόσεις απαντούν με αντίστοιχους χώρους, ποιότητα και συμπεριφορά άλλης κατηγορίας. 

Νοιώθεις όμορφα να μιλάς με ειδικούς, με γνωστές της αυτοκίνησης και να μη χάνεσαι στα ατελείωτα συστήματα ασφαλείας της Volvo που έχει ξεφύγει και δημιουργεί, αλλά και για διαστάσεις  οθόνης και προχωρημένο εσωτερικό, όπου η Peugeot δε διεκδικεί, έχει το όσκαρ από τα αποδυτήρια. Επιπέδου Panamera - Macan το i-Cockpit του 3008 με την αναβάθμιση να έρχεται με το 5008 που έχει ήδη παρουσιαστεί. 

Στο άλλο γαλλικό στρατόπεδο πάλι, η εικόνα δεν είναι ανάλογη όσο και αν εντυπωσιάζεσαι από την αναμενόμενη εξέλιξη της λογικής C3 σε εκδοχές με αντίστοιχες ή μεγαλύτερες διαστάσεις. 

Επίλογος κλασικά με τους πρωταθλητές, που δικαιολογημένα είναι περήφανοι για το C-HR. Κρίμα που δεν έχουν απαντήσεις για το πακέτο κινητήρας-κιβώτιο από το κάτω ράφι σε σχέση με το ρετιρέ που είναι σχεδιαστικά και σε οδική συμπεριφορά το σύνολο. Εννοείται πως με τον Φάμπιο Καρπάνο που μας συνδέει φιλιά από την εποχή του κ. Αθανασόπουλο και της κ. Ιερωνύμου, μιλήσαμε και για ΛεΜαν και για WRC ανανεώνοντας τη συνάντησή μας για το Ράλλυ της Ιταλίας. Περίπτωση που η ψήφος μας δεν συνδέεται με την επόμενη ημέρα κάτι που ζούμε ευρύτερα με τον Τάκη Θεοχαράκη από το ‘83 και ειδικότερα με τον Άρη Αραβανή τα χρόνια που οδηγεί την Πρωταθλήτρια. 

Επιστρέφουμε Ελλάδα. Τα δίδυμα είναι 3Χ2 με την Τογιότα σε δικό της αγώνα. Ψηφίζουμε έως τις 3 Μαρτίου και στις 6 Μαρτίου, στη Γενεύη τα αποτελέσματα. Ξεκάθαρη η αρχή μας. Μας τη δίδαξε ο ΚΚ και δεν αλλάζει. Ψηφίζουμε με κατάταξη και δεν δίνουμε το μάξιμουμ στην προτίμησή μας, "μηδενίζοντας" τον εν δυνάμει αντίπαλό του. Περισσότερα για τη Στελβιο στο τεύχος 4ΤΡΟΧΟΙ-Μάρτιος μεθαύριο και σε λίγη ώρα στο 4troxoi.gr. Για την ψηφοφορία; Σε πρώτο πρόσωπο από τη Ζούγκλα στα νέα της πιάτσας τη Δευτέρα 6 Μαρτίου μια ώρα πριν τη ψηφοφορία. Η αιτιολόγηση εδώ σε εμάς μαζί με το αποτέλεσμα. Με την ευκαιρία τα πάντα όλα είναι πολύ απλά από ότι φαίνονται. Κακά τα ψέματα._ Σ.Χατζηπαναγιώτου 

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Τουρκίας;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου