Ο ΣΟΑΑ ζει…

...και δημιουργεί με απόδειξη που έχει τίτλο "ενιαίο". Είναι οι γνωριμίες και ο τρόπος του Νικόλα Περατινού και το πάθος του Μάριου Ηλιόπουλου που δίνει λόγω ύπαρξης σε ένα θεσμό με ιστορία και "οδηγεί" τα Σκόντα Φάμπια στην πίστα. 

Στα χέρια νέων και ώριμων, σε ένα περιβάλλον που στη χώρα μας είναι καταδικασμένοι να συνυπάρχουν οι ωραίοι με τους παλιούς. Οι νέοι που θα δώσουν οξυγόνο με το ταλέντο τους και τη φρεσκάδα τους εντός και εκτός πίστας και οι "αλλιώς" που θα σφραγίσουν το κύρος και την ύπαρξη του θεσμού με την εμπειρία τους. 

Λεπτομέρεια το εξαιρετικό εστιατόριο χθες όπου η άτυπη συνάντηση για ανταλλαγή απόψεων με την ατζέντα να έχει τίτλο : Ενιαίο. Αγώνες με ίδια αυτοκίνητα στην πίστα. 

Σε μια εποχή που ο χώρος, οι Ελληνικοί αγώνες, αναζητούν ταυτότητα με δεδομένο ότι το Ράλλυ Ακρόπολις παραμένει ζωντανό και αναπνέει αλλά όντας πληγωμένο δεν "οδηγεί". 

Ακρόπολις έχουμε χάρη στον Πρόεδρο του ΣΟΑΑ, τον Μάριο Ηλιόπουλο, το αφεντικό της SeaJet και χάρη στην οργάνωση του, με τη σφραγίδα της ΟΜΑΕ. Ταλαιπωρείται όμως θεσμικά και εννοείται πως η ΕΛΠΑ που παραπαίει δικαιούται και επιβάλλεται να πολεμάει για την επιβίωση της, αλλά είναι αδιανόητο, πρόκειται για απρέπεια  (σωστά: αλητεία) να ταλαιπωρεί τους Ελληνικούς Αγώνες αυτοκινήτου, με τερτίπια, συνδεδεμένα με τη σχέση της με τη FIA. Έλεος και κλείνει η παρένθεση.

Ενιαίο λοιπόν και η προβολή του με παρόντες στην άτυπη συζήτηση ειδικούς και ελάχιστους απόντες, με δικαιολογία ή από λάθος συνεννόηση.  

Κλειδί του εγχειρήματος ο αριθμός, ο πραγματικός αριθμός των συμμετεχόντων, ο τεχνικός κανονισμός που θα έχει και τη σφραγίδα της Κοσμοκάρ μέσα από το μέταλλο που τη διακρίνει και μαθημένη να στηρίζει τα "παιδιά" της ακόμα και αν σε πρώτη φάση η εμπλοκή της είναι διακριτική. Ο κύβος ερρίφθη, η εντιμότητα είναι αποδεδειγμένη, η προβολή "συμφωνημένη" και με όπλο την κατάθεση ψυχής όπως χαρακτηρίζει κανείς ευρύτερα τη συμπεριφορά του "Μάριο" και την ήρεμη δύναμη μέσα από το χαρακτήρα του κου Ν. Περατινού, ο θεσμός είναι σε καλά χέρια. 

Μάλιστα, προκύπτει μέσα από το μεγαλείο του ΣΟΑΑ του θεσμικού οργάνου εκπροσώπησης των αθλητών σε θέματα με μέγεθος και ουσία. Για την ασφάλεια και την προβολή, αλλά και όχι μόνο, αφού αυτός ο ΣΟΑΑ με "θυμωμένο" και δημιουργικό ΔΣ, πέρα από την ισχύ του Προέδρου του, μπορεί να επιβάλλει την αναβάθμιση του χώρου που υπηρετούμε όλοι αλλά ενίοτε πληγώνουμε.

Άλλωστε, οι διοικούντες σήμερα είναι "γέννημα θρέμμα" ΣΟΑΑ με ιδιαίτερη ευαισθησία στο ενιαίο όπου ο Μιχελακάκης δίδαξε στην πίστα και ο Παπασταθόπουλος σε συντονισμό, κινούμενος μαγικά ανάμεσα σε οδηγούς-ντίλερς και θεσμούς που ο ΣΟΑΑ και οι αθλητές του είναι καταδικασμένοι να σεβαστούν. 

Μονόδρομος, η διάκριση στην πίστα και όχι μέσα από το πληκτρολόγιο. 

Η συνέχεια, με την ολοκλήρωση των "εγγραφών", τυπικά μέχρι αύριο και η ουσία στην πίστα, με τα paddocks να έχουν τη σφραγίδα της PROMAUTO του Αντώνη και του Άρη Στοιβαχτάρη. 

Μένουμε συντονισμένοι που λέει και μια ψυχή και χθες, εκεί παρά 2 σημαντικές απουσίες αισθάνθηκα ότι "ναι μπορούμε", επιτέλους συσπειρωμένοι. 

Μόνο μας ενώνουν άλλωστε οι αναμνήσεις μας. Ας τις σεβαστούμε. _Σ.Χ.

ΥΓ: Θα λάμψει Φίλε Ανδρέα και θα χαμογελάσεις και το 2018 θα το απογειώσεις, γιατί το κόσμημα Αγώνες/Φάμπια/Αθλητές θα τα ξεπεράσουν τα σύνορα σε ποιότητα. 

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Περισσότερα Άρθρα του Συντάκτη

Κατηγορία άρθρου