Evoque Cabrio: Ανησυχώ

Το πρωτοείδα στο Golden Hall σε περίοπτη θέση, και δεν ήταν το αυτοκίνητο που σε ακινητοποιούσε, αλλά οι κυρίες που το φωτογράφιζαν. Να εξηγηθούμε. Δεν αναφερόμαστε στην ποιότητά τους, αλλά στον τρόπο τους. Φωτιά στα iPhone, λοιπόν, και θα μπορούσε να είναι αυτός ο τίτλος του σημειώματος που αφορά τη σύντομη γνωριμία μας με το ανοιχτό Evoque, λίγες ώρες πριν ταξιδέψει «πρώτη θέση» για το φυσικό του χώρο. Στο πηδάλιο ο Μανώλης Σαλούρος, στους φακούς ο Θάνος Ηλιόπουλος, και διαβάστε πλήρες οδοιπορικό στους 4Τροχούς Μαΐου.


Μέχρι τότε, δε μας αρέσει, αλλά μας έφτιαξε τη διάθεση, στοιχείο πολύ σημαντικό σήμερα, σε αυτό το μουντό περιβάλλον, που χρειάζεσαι μια χούφτα αντικαταθλιπτικά αν θέλεις να μείνεις δημιουργικός.

Να εξηγηθούμε και πάλι, πάνω στο τι εννοούμε «δε μας αρέσει». Απλώς θεωρούμε ό,τι το πιο όμορφο σήμερα σε αυτοκίνητο το 3θυρο και το 5θυρο Evoque, οπότε σε επίπεδο αισθητικής νιώσαμε προδομένοι. Σαν να έγδυσε βιαστικά και άκομψα ο πρωτόγονος Μπριατόρε τη θεά Ναόμι.

Ψηλό αυτοκίνητο το Evoque, ξεχειλίζει αρχοντιά, όντας ό,τι πιο κομψό μπορείς να βλέπεις στους δρόμους και να ονειρεύεσαι, έστω για μια τριήμερη δοκιμή με ή χωρίς σαββατοκύριακο, με το ρεζερβουάρ πεισματικά στο 50%. Από τις περιπτώσεις που σχολιάζεις «χαλάλι το κόστος», για να απολαύσεις, και κυρίως για να μοιραστείς τη χαρά που σου μεταφέρει ένα Evoque, όπου και αν «επιχειρήσεις». Με δεδομένη τη γερμανική κυριαρχία στην premium κατηγορία, με σεβασμό στους κολοσσούς που την αποτελούν και με δεδομένο ότι το περιβραχιόνιο επί του προκειμένου το φοράει η Macan, κατατάσσουμε όλα τα Range -οπότε και το Evοque- σε μια δική μας, άτυπη Super Premium. Είναι κάτι όπως η Business Class και η First Class. Υπάρχει απόσταση. Απλώς, αν μπορείς και ξέρεις, ένας είναι ο δρόμος. Evoque, Range Sport, Range το «real» και όλη η γκάμα των «Disco», ενώ έπεται συνέχεια. Στον ίδιο, στο δύσκολο δρόμο, όπου η ποιότητα συναντά το κύρος, με οδική συμπεριφορά που καλύπτει και τον Πραγματικό Οδηγό. 

Για τα παραπάνω, λοιπόν, μας ξένισε-ξίνισε το κόψε-ράψε, καθώς το ομορφότερο SUV του πλανήτη χειρουργήθηκε ώστε να ικανοποιεί και τους πολύ ειδικούς λάτρεις των κάμπριο, που πλέον θα έχουν στη διάθεσή τους και SUV cabrio. «Οδός Mini» λοιπόν με σειρά παραλλαγών, αξιοποιώντας την απόλυτα επιτυχημένη βάση, και πάμε κι εμείς βόλτα στον ήλιο με το ακριβό μας SUV χωρίς οροφή.

Ανοιχτό από το πρώτο μέτρο, και αν οι αεροδυναμικοί θόρυβοι δεν ενοχλούν στο εθνικό δίκτυο, και γενικά σε καλό οδόστρωμα δε διακρίνεις αλλαγή, πρέπει ωστόσο να είσαι επιεικής και ψύχραιμος στη συνέχεια. Σε κακό ασφάλτινο οδόστρωμα, όπου δεν είναι πλέον ένα κομμάτι ατσάλι, όπως έχεις συνηθίσει. Η συνέχεια στο χώμα, και κανένα πρόβλημα για μετακίνηση με μέτρο, αφού έχεις πάρει το μήνυμα και προσαρμόζεσαι.

Ο στόχος είναι σαφής. Αλλού απευθύνεται, και όσοι πιστοί θα υποκλιθούν, ενώ αντίπαλο δεν έχει. Μοναδικό. Στην περίπτωσή μας, παραμένουμε φανατικοί λάτρεις της 5θυρης εκδοχής. Σε δίχρωμο αμάξωμα, για να ονειρεύεσαι σήμερα, που το έχεις ανάγκη περισσότερο από ποτέ._ Σ. Χατζηπαναγιώτου

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Περισσότερα Άρθρα του Συντάκτη

Κατηγορία άρθρου