top icon
Blog

Audi Q2

Χρονιάρες μέρες, σε ειδική αποστολή-στρώσιμο, οδηγούμε στη Μαγνησία το καλό Q2, το Quattro, με τον “μεγάλο” δίλιτρο diesel των 190 ίππων. Προσθέστε το 7αρι DSG και 19άρες όμορφες ζάντες με καλά Bridgestone και αντιλαμβάνεστε γιατί χαμογελάμε.

Για το Q2 γενικώς είναι γνωστή η άποψή μας. Το SUV του διακριτικού με άποψη, το οποίο, όπως και η GLA που απευθύνεται σε διαφορετικό κοινό, δεν έχει αντίπαλο. Αν ξέρεις τι θέλεις αυτές οι δυο super premium κατασκευές δεν μπαίνουν σε λίστα αγοράς. Έχεις να επιλλέξεις τον κινητήρα και τον εξοπλισμό. Απόφαση πρακτική, αλλά και πολιτική, αφού δεν ειναι εποχή για δύο λίτρα, ενώ είναι δεδομένο ότι ακόμα προσθέτεις στον τεράστιο κατάλογο με τον εξοπλισμό. 

Γενικότερα, είναι σαφές πως δεν επιστρέφει η εποχή που θεωρούσες απροσάρμοστο έναν χιλιάρη κινητήρα σε αμάξωμα σαν του Q2, με σασί δουλεμένο για μετακίνηση, αλλά και για οδήγηση. Οδήγηση με τη δική μας ερμηνεία, της σημαντικής για τη ζωή μας έννοιας. Έχει τιμόνι που δε θα βρεις σε άλλο "συμβατικό" Audi και όχι μόνο, αλλά είναι σημαντικό πως η ανάρτηση εργάζεται ιδανικά πάντα και παντού. Έχοντας οδηγήσει 1000άρι στη Δανία και το 1.4 βενζίνης με τους 150 ίππους στην Ελλάδα, αλλά κυρίως ζώντας για πολύ καιρό με το 1.6 ντίζελ και 6άρι στο "χέρι", θέλαμε το κάτι παραπάνω. 

Ευκαιρίας δοθείσης, λοιπόν, να 'μαστε στο Πήλιο, στην πλευρά που λούζεται απο τον Παγασητικό κόλπο που αποδεικνύεται φιλόξενος όσο ποτέ αυτή την εποχή. Αφήσαμε τις ενδιαφέρουσες ειδικες που συνδέουν την Πορταριά με την Τσαγκαράδα και κατηφορίσαμε προς το Τρίκερι. Απολαμβάνεις πλαίσιο πηγαίνοντας και κινητήρα επιστρέφοντας, με το κιβώτιο, το τιμόνι και τα φρένα να αποδεικνύονται εξαιρετικά σε κάθε περίπτωση. Όταν οδηγείς "συμβατικο" Q2 και ειδικά το 1.4 με τον 150άρη βενζίνης, αντιλαμβάνεσαι ότι χωρίς καμία παρέμβαση προσαρμόζονται εύκολα ακόμα 50 ίπποι. Τόσο καλό ειναι το πλαίσιο. Στιγμή δε φτάνει στη ραχοκοκαλιά σου το ύψος απο το έδαφος,ενώ αυτό το πάτημα SUV με λογική χάτσμπακ το βρίσκεις και στο 3008 και στο C-HR, με μια διαφορετική, δική τους φιλοσοφία. Ο Γάλλος ειναι πιο άνετος και ο Ιάπωνας δεν εχει τον κινητήρα ώστε να εμβαθύνεις στο σασί. 

Στο Q2 όλη η γκάμα έχει πολύ ζωντανό πλαίσιο και ο συνδυασμός τιμόνι-ανάρτηση επιτρέπει στο χρήστη να δεθεί μαζί του και να αισθανθεί  οικείος από το πρώτο μέτρο. 

Το δικό μας, σε "βαθύ μουντό γκρι",  εκτός απο τον κινητήρα που βελτιώνει σημαντικά τις επιδόσεις σε όλες τους τις διαστάσεις, χωρίς να σε "καταστρέφει" αναφορικά με την κατανάλωση, έχει ακόμα ένα ατού. Η τετρακίνηση περνάει απαρατήρητη. Δε θα υπερστρέψει ποτέ, αλλά και δε θα σε δυσαρεστήσει με τάσεις υποστροφής. Σε ράγες. Ένα κομμάτι μέταλλο βιδωμένο στο δρόμο, με την τετρακίνηση να κάνει τη "βρώμικη" δουλειά όταν χάνεται η πρόσφυση λόγω συνθηκών. Δεν αναφερόμαστε απλά σε γλιστερούς δρόμους, αλλά πάμε παρά πέρα, είτε βρέχει, είτε χιονίζει, οπότε απαιτούνται και τα χειμερινά λάστιχα για το πλήρες πακέτο. Ευχάριστο και ασφαλές. 

Δε θα πάρουμε…

Αν έχεις χρήματα, το 1.4 βενζίνης είναι η χρυσή τομή. Αν είσαι οριακός θα εκπλαγείς με το πόσο ισορροπημένο ειναι το χιλιάρι, ενώ αν ταξιδεύεις και ξέρεις και δε σε έχει επηρεάσει η καραμέλα με το θάνατο του ντίζελ θα παρεις το 1.6d χωρίς ή ιδανικά με αυτόματο κιβώτιο DSG. Το γκρι Quattro το ονειρεύεσαι και επειδη στο Ίνγκολσταντ δεν αστειεύονται και δημιουργουν, έχεις πολλούς λόγους για να κάνεις υπομονή. Το SQ2 θα ξεπερνάει το εξαιρετικό και θα φλερτάρει με το συγκλονιστικό, αν κρίνουμε απο το S3 που δοκιμάσαμε πρόσφατα και διαβάστε Π.Τ. στους 4Τροχούς Μαΐου._ Σ. Χατζηπαναγιώτου

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ