Ράλλυ Ακρόπολις: Ποτέ δεν είναι αργά...

Ας είμαστε ρεαλιστές. Δεν είμαστε έτοιμοι πλέον για την επιστροφή μας στο WRC. Ξεφουσκώσαμε. Καήκαμε στο ζέσταμα.

Καλό θα είναι η επόμενη μέρα -με σεβασμό στην ιστορία του αγώνα και στους συμμετέχοντες, αλλά και στο θεατή, που στερείται για να παρακολουθήσει- να επανεκκινήσει για τον αγώνα στο ERC. 

Με την εμπειρία μας και έχοντας την επαγγελματική επαφή με το WRC, εκεί κρίνουμε πως ειναι σήμερα η οροφή μας, και μόνο κακό κάνει όλο αυτό το όνειρο για επιστροφή στο Παγκόσμιο. 

Ο αγώνας μας δεν προβλήθηκε, κυρίως πριν, ενώ κατά τη διάρκεια, η εντύπωση εκτός Φθιώτιδας ήταν ότι πρόκειται για τοπικό γεγονός, χωρίς να υποτιμούμε την προσπάθεια της τοπικής αυτοδιοίκησης, που όμως δε μας έχει πείσει ότι έχει την τόλμη ή απλά και τις δυνατότητες για το παραπάνω. 

Το ίδιο ισχύει ευρύτερα για τους χορηγούς. Αυθόρμητα και φιλότιμα, χωρίς ωστόσο σοβαρό πλάνο, η προσπάθεια της Seajets, που μάχεται ηρωικά για τον αγώνα με "πιλότο" την ιδιοσυγκρασία-φωτιά του ιδιοκτήτη Πρωταθλητή. Σε αμηχανία η ΕΚΟ, παρά την ποιότητα και την εμπειρία που τη διακρίνει, σε συνδυασμό με τα 17 χρόνια της δίπλα στον αγώνα. Μόνο τυχαίο δεν είναι ότι οι χορηγοί, μπερδεμένοι και μεταξύ τους, χωρίς προτάσεις και εύλογες απαιτήσεις, δεν κατάφεραν να παρασύρουν την ΟΜΑΕ σε σύγχρονο επικοινωνιακό παιχνίδι που επιβάλλουν οι καιροί σήμερα.  Το επίπεδο ήταν ανάλογο της προ ΟΑΚΑ εποχής. 

Κατά τ' άλλα, εύκολα θα μπορούσαμε αγωνιστικά να επιστρέψουμε στο βάθρο που χάθηκε, αφού οι εξαιρετικοί μας οδηγοί εν προκειμένω συλλαμβάνονται απλά... αδίαβαστοι, ως αποτέλεσμα της συμμετοχής τους σε ένα Πανελλήνιο Πρωτάθλημα σχεδιασμένο για τα Σωματεία και όχι για τους αθλητές ή το επίπεδο του θεσμού που υποτίθεται πως όλοι υπηρετούμε. 

Ικανοποιητικές οι συμμετοχές, ενώ το ότι δεν είχαμε τους Under 27 και 28 είναι θέμα "τεχνικό" που λύνεται. Η συμμετοχή τους, σαφώς θα ανέβαζε το επίπεδο ανταγωνισμού με τους δικούς μας, αρκεί βέβαια κι εκείνοι να αποφασίσουν να αντιμετωπίσουν σοβαρά τον αγώνα και την κόντρα με τους ξένους σε όλα τα επίπεδα. Με άλλοθι το κόστος, ορισμένοι επιλέγοντας... ελληνικά, μπορεί να κερδίζουν με το χρονόμετρο το χειροκρότημά μας, αλλά οι επιδόσεις τους περνούν στα ψιλά σε σχέση με τον ευρωπαϊκο αγώνα. Αδικούν το επίπεδό τους και αναρωτιόμαστε κατά πόσο είναι ενημερωμένοι για τις επιλογές τους, ώστε και να κριθούν αντικειμενικά όπως ο Θέμης Χαλκιάς και ο Χρυσόστομος Καρέλλης, κάτι που από αστοχία δεν έγινε με τον Γιάννη Αναγνωστάκο. Δεν έχουμε καμία αμφιβολία: Λάμπρου Αθανασούλα απόντος, σωστά προπονημένοι και ζεστοί από ένα δυνατό Πανελλήνιο που, σχεδιαστικά, οφείλει να προετοιμάζει τον Έλληνα και για το ΡΑ, Τσολακίδης και Φιλιππίδης δε χωράνε στο τρίτο σκαλί. Εδώ, στο σπίτι μας, μπορούν τη νίκη όσο δεν έρχεται ο Όστμπεργκ, ενώ ο Μίκελσεν επιλέγει το WRC-2 για τις προπονήσεις του. Σωστό επικοινωνιακά να εμφανίζουμε... θεούς Πολωνούς, Πορτογάλους, Τσέχους και όλους τους Ανατολικούς, αλλά μέχρις εκεί. 

Πάμε στην επόμενη ημέρα λοιπόν, με πλάνο που να αφορά στο ERC, ώστε και να αποσβέσουμε πόνο, κόπο και χρήματα, σκοτώνοντας και την πιθανότητα μια μερα να εκτεθούμε, γιατί έτσι χλιαροί και με το μυαλό στο όνειρο κάποια ημέρα θα χαθούμε και δε θα υπάρχει επιστροφή. Ρεσιτάλ πάθους και συνέπειας από τα στελέχη της οργάνωσης και όλο το "προσωπικό", αλλά οφείλουμε για τον κόπο και την ποιότητά τους να είμαστε σοβαροί και συνεπείς. 

Δεδομένο ότι ο αγώνας μας πρέπει να αυτοχρηματοδοτείται, γιατί χρήματα δεν υπάρχουν για καρέκλες κ.ά. χαζοχαρουμενιές με ημερομηνία λήξης, ενώ θα πρέπει να αντιμετωπιστεί πολύ σοβαρά η επιστροφή του Ιστορικού Ακρόπολις στο διεθνές καλαντάρι. 

Μέχρι τότε, είμαστε σίγουροι πως ότι δεν έγινε πριν, μπορεί, επιβάλλεται να γίνει μετά και μάλιστα άμεσα, οπότε σε μια ειλικρινή συνέντευξη Τύπου να συζητηθεί το τι έγινε, το τι δεν έγινε και τι οφείλουν να πράξουν οι υπεύθυνοι την επόμενη μέρα._Στρατισίνο 

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Περισσότερα Άρθρα του Συντάκτη

Κατηγορία άρθρου