ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ, προ των πυλών

Από αύριο, Δύο Ελληνικοί Συνδυασμοί μπορούν, έχουν τις δυνατότητες να μας δώσουν χαρά και να δικαιολογήσουν την επιμονή μας σε ένα γεγονός που όσο υποβαθμίζεται τόσο μας πεισμώνει. 

Για την ιστορία όλων μας ρε γαμώτο… 

Το μάτι όμως και στο αύριο, μέσα από το «Μίτσου» του κ. Κεχαγιά και το 208-R2 του αγαπητού μας Χρυσόστομου Καρέλη. Έχουν χρυσάφι δίπλα τους, ενώ διαθέτουν την ευφυΐα και το ταλέντο να αξιοποιήσουν τον κ. Νικόλα και τον Ηλία μας. Πολύ «μεγάλες συμμετοχές» μέσα από την προοπτική τους. 

Με δεδομένο ότι ΟΛΟΙ οι αγωνιζόμενοι έχουν το σεβασμό μας, είναι το «Ν» όπου και ο Ελληνικός αγώνας με τις «φτερούγες», αλλά και η μάχη στις κλάσεις, που θα κρατήσουν ζωντανό το ενδιαφέρον όλο το διήμερο. 

Φίλε Θεατή, ΜΕΙΝΕ και για τους τελευταίους σε σειρά εκκίνησης και να θυμάσαι. Όσοι με 2WD και μικρότερους κινητήρες, φτύνουν αίμα στο δύσκολο χωματόδρομο, δεν έχουν υποστήριξη, πληρώνουν για το κέφι τους, ενώ ξέρουν πως την επόμενη ημέρα πρέπει ξανά από την αρχή. Η προσπάθειά τους απαιτεί προβολή και χειροκρότημα. 

Ολοκληρώνοντας, με τους αφανείς ήρωες που κάνουν τη διαφορά… 

Η ποιότητα -εμπειρία των οργανωτών, είναι η εγγύηση για τη σωστή διαχείριση με στόχο την προοπτική αφού πρέπει να προσαρμοστούμε στο ότι το αυτονόητο μετεξελίχθηκε σε όνειρο. 

Το τιμόνι της οργάνωσης που δεν έχει επένδυση από αλκαντάρα, στα χέρια του Λαμιώτη, Νικόλα Μανώλη. Τύπος 4x4 που ότι χάνει σε στοχευμένη επικοινωνία, το κερδίζει με την αμεσότητα και την ειλικρίνεια που τον διακρίνει, ενώ έχει την τέχνη να εμπνέει εμπιστοσύνη σε απλούς που τον λατρεύουν και σε υπεύθυνους που πλέον τον παραδέχονται. Έχοντας σκοτώσει τις ανασφάλειες του πρωτάρη, με νεκρά και τα συμπλέγματα που όλοι έχουμε, στην 3η του προσπάθεια είναι πιο ώριμος από ποτέ, ανακουφίζοντας και τη μέντορά του. Κερί αναμμένο η κ. Πασαλή, η WRC chief δίπλα του διακριτικά, αποτελεσματικά και με αυτοσεβασμό στο έργο της. 

Σε κάθε περίπτωση, είναι αυτή η dream team με τις ρίζες της στην ΕΛΠΑ που συνεχίζει πιστοποιώντας κλάση που μόνο στο Παγκόσμιο θα βρεις. Χωρίς να υποτιμούμε νεοφερμένους, πτυχιούχους πλέον, που άλλωστε προέκυψαν σαν έτοιμοι από καιρό, με δεδομένο πως όλοι γνωρίζουν ότι κάθε ημέρα μαθαίνουν.

(Παράγραφος αφιερωμένη σε κριτές και ενδιάμεσους, με δεδομένο πως ο κόπος τους δεν κοστολογείται, ενώ η εμπειρία τους δεν εξαγοράζεται και είναι αυτοί που γράφουν την ιστορία).  

Σε πρώτο πρόσωπο… 

Αποστασιοποιημένος πλέον (επιλογή μου), μπορώ και βλέπω διαφορετικά και οφείλω να επικοινωνώ το γεγονός ώστε η προσπάθεια των πρωταγωνιστών να είναι κατανοητή σε βάθος. Το αξίζει και προσωπικές αστοχίες και αγκυλώσεις δεν χωρούν σε ένα γεγονός που μόνο ενώνει τους γνήσιους, τους χορτάτους λάτρεις του GR-Motorsport._ Στρατισίνο 

ΥΓ: Με την ευκαιρία, μια διαφορετική αξιολόγηση με το χέρι στην καρδιά και με δεδομένο ότι οι άνθρωποι ξεπερνούν τις τεχνικές προδιαγραφές των εργαλείων που καλούνται να διαχειριστούν. 

Γιώργος Φιλιππίδης 

ΥΠΕΡ 

Πρωταθλητής με ποιότητα εντός και εκτός μπάκετ. 

Ταχύτητα στο χώμα 

Γνώση δρόμου 

Έμπειρος συνοδηγός, με θετική επίδραση στις αντιδράσεις του οδηγού, ενώ «διαβάζει» την εξέλιξη του αγώνα όσο λίγοι 

ΚΑΤΑ 

Ενθουσιασμός στο καλό

Απογοήτευση στην αστοχία 

Απειρία με το R5 

Σωκράτης Τσολακίδης 

ΥΠΕΡ 

Ο παλιός Πρωταθλητής είναι αλλιώς σε κάθε δραστηριότητα. 

Ταχύτητα και άνεση παντός εδάφους.

Φυσική κατάσταση γυμνασμένου 20χρονου

Ομάδα-αυτοκίνητο που εμπιστεύεσαι. 

Συνοδηγός με προσωπικότητα, όντας ποιοτικός ως αθλητής και άνθρωπος. 

ΚΑΤΑ 

Η απουσία μπορεί να επηρεάσει σε ρυθμό και αυτοματισμούς 

Γνώση δρόμου μόνο από δοκιμές 

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Τουρκίας;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου