Ελληνικοί Αγώνες - Gentlemen drivers: Αντώνης Σταφυλοπάτης

Ούτε του Σφακιανάκη, όπου "υπηρετεί" με συνέπεια και άποψη από το 1994, ούτε έτσι απλά o "Θεσσαλός" Πρωταθλητής, σε αναβάσεις και όχι μόνο, αφού κοσμεί ευρύτερα το χώρο πέρα από χρόνους, νίκες και τίτλους.

Είναι ο φίλος "Κος Αντώνης" της δίπλα πόρτας. Ο σύζυγος της Κας Μαρίζας Καγιαβά-Σταφυλοπάτη, που την πλημυρίζει η ανησυχία για την οικογένειά της και την εκφράζει με έναν δικό της δημιουργικό τρόπο με έντονα συναισθήματα που τα διακρίνεις σε βάθος χρόνου. Δημιουργικός άνθρωπος που γοητεύει και κερδίζει το σπάνιο, όπως η φιλία.

Ο Αντώνης Σταφυλοπάτης, ο μπαμπάς της Εύης και του Γιώργου που δεν είναι Γιωργάκης και επιχειρεί σε ειδική διαδρομή με άποψη και προοπτική, όπως είναι οι σπουδές στο Πολυτεχνείο. Αντίστοιχα, η Εύη δεν είναι το 16χρόνο θηλυκό, με τις αναμενόμενες ανησυχίες, αφού ήδη κυκλοφορεί και οπλοφορεί στις πίστες με το Praga καρτ της.

Γεμάτος, πλατύς πρόλογος που ταιριάζει απόλυτα με το πως εκφράζεται εν ηρεμία και όταν σε εμπιστεύεται ο Πρωταγωνιστής του άρθρου. Άλλωστε, είναι το λιγότερο ώστε να καταγράψεις το κοινωνικό μέγεθος ενός σημαντικού ανθρώπου, του χώρου της αγοράς και των Ελληνικών αγώνων.

Αγορά αυτοκινήτου και αγώνες. Ειδικές διαδρομές με πολλά κοινά στοιχεία όπου για να διακριθείς απαιτείται η διαχείριση του συνδυασμού συναίσθημα και επαγγελματισμός. Κοινός παρανομαστής η ειλικρίνεια, ώστε το πλάνο να διαθέτει και ρεαλιστικά στοιχεία για να μη μείνει όραμα. Ένας σύγχρονος μάνατζερ διεκδικεί και κερδίζει και είναι το μυαλό και ο τρόπος που ξεπερνούν το ρίσκο όπως εκφράζεται με επιλογές που επιφυλάσσουν κινδύνους στη δουλειά και καταστροφές στο motorsport.

Τα παραπάνω, με τη θετική τους διάσταση, τον χαρακτηρίζουν και είναι ο 50χρόνος Αντώνης Σταφυλοπάτης, το στέλεχος της Σφακιανάκης με την ευθύνη της Opel, που τη λατρεύει και την παραδέχεται τεκμηριωμένα. Είναι ο αθλητής που δεν υπήρξε συναθλητής μας, αλλά πέρα από τον τρόπο του, όπου το στιλ του δεν συνδυάζεται με ύφος, έχει τη μικτή πορεία σε ειδικές και αναβάσεις, το στοιχείο που μας συναρπάζει.

Άλλωστε, στα Ράλλυ τον γνωρίσαμε με ένα περίπου Group Α Opel Astra και το φίλο, κ. Θανάση Τσιούκα δίπλα του. Με Opel και φουλ υποστήριξη από τους εξαιρετικούς τεχνικούς Πετρόπουλους διακρίνεται σήμερα και στις αναβάσεις. Ατού της συμμετοχής ο κ. Δημήτρης Πετρόπουλος με τους γιούς τους Πάνο και Σάββα. Οι Έλληνες Holzer, που εξέλιξαν το Opel Astra στην κατηγορία σαλούν.

Συμμετοχή με πιλότο-πρωταγωνιστή που δεν βολεύεται και θέλει να παιδεύεται, στοχευμένα όμως και με ζητούμενο τη βελτίωση σε κάθε μέτρο και κάθε στροφή. Τη λατρεύει τη διαδικασία και την τιμάει, εκφράζοντας σεβασμό σε διοικούντες, οργανωτές και συναθλητές του, έχοντας σκοτώσει τη μιζέρια της κριτικής που ενίοτε μας εκφράζει σε ένα χώρο που παλαιοί και νέοι έχουμε παρασυρθεί σε αγώνα επιβίωσης, με εχθρό τα συμπλέγματά μας.

Οι σκέψεις του είναι μόνο δημιουργικές και άμεσα το όραμά του αρχίζει από τη βελτίωση του χρόνου του στην Πορταριά, στον αγώνα της ΛΑΒ, του Σωματείου του και για φέτος, ολοκληρώνεται με τη δυνατότητα συμμετοχής του στον αγώνα "Μπεν Χουρ" στη Λάρισα, αλλά και στον τελικό των Ράλλυ, στο Πήλιο. Στο Κένταυρος. Αγώνας με ιστορία και χαρακτήρα, όπου έλαμψαν διαχρονικά οι καλύτεροι.

Αντώνης Σταφυλοπάτης, από τις περιπτώσεις, που ο άνθρωπος κάνει τη διαφορά και εκσυγχρονίζει το κλίμα σε βουνά και ειδικές και κυρίως σε paddocks και Service Parks.

Καλό δρόμο, γενικώς και σε όλη αυτή την υπέροχη οικογένεια με την 30χρονη πορεία που υπενθυμίζει την Ελληνική ποιότητα σε κοινωνικό επίπεδο._Σ. Χατζηπαναγιώτου  

Τιμές - Τεχνικά

 

Περισσότερα Άρθρα του Συντάκτη

Κατηγορία άρθρου