Audi Q3: Πόσο καλύτερο άραγε;

Αναμένοντας το καινούργιο Audi Q3, πραγματοποιούμε κάποιες τελευταίες καλοκαιρινές εξορμήσεις με το υφιστάμενο μοντέλο, εφοδιασμένο με τον 1.400άρη TFSI (Cylinder on Demand) των 150 ίππων και το S tronic και αναρωτιόμαστε: πόσο καλύτερο μπορεί να είναι στην επόμενη γενιά του;

Ο ορισμός του premium crossover, ή SUV αν προτιμάτε, ανάλογα με το πώς ονοματίζει το κάθε εργοστάσιο το δικό του υπερυψωμένο μοντέλο. Το βλέπεις στο δρόμο και το χαζεύεις ακόμη, χωρίς να δείχνει τα χρόνια του, και ενώ γνωρίζεις ότι βρίσκεται στην τελική ευθεία για τον ερχομό της επόμενης γενιάς του. Ίσως εκεί να επέμβουν φαντάζεσαι, στην εμφάνιση, δημιουργώντας κάτι ακόμη πιο κομψό εντός και εκτός... Σήμερα, διαθέτει ενιαία τραπεζοειδή μάσκα, εμπρός προφυλακτήρα χωρίς προβολείς ομίχλης, μιας και από τη βασική έκδοση το Audi Q3 διατίθεται με προβολείς τεχνολογίας Xenon Plus, και γενικά ένα σχήμα όμορφο και αναλογικό ακόμα και σήμερα. Αύριο;

Audi Q3

Με δικίνητες ή quattro εκδόσεις, 1.4 TFSI ή 2.0 TDI, από 125 έως 220 ίππους και με χειροκίνητο ή με το αυτόματο S tronic κιβώτιο των 6 σχέσεων, το Q3 εξακολουθεί να καλύπτει ευρεία γκάμα πελατών, όπως άλλωστε και όλος ο ανταγωνισμός της κατηγορίας. Το «δικό μας», προσθιοκίνητο των 150 ίππων, εφοδιασμένο με το S tronic αλλά και με την τεχνολογία «CoD» (Cylinder on Demand), χάρη στην οποία -μεταξύ των 1.400 και των 4.000 σ.α.λ. και όταν η απαιτούμενη ροπή είναι κάτω από τα 8,6 χλγμ.- απενεργοποιούνται οι 2 από τους 4 κυλίνδρους. Ο στόχος αυτής της τεχνολογίας επιτυγχάνεται με άνεση, αφού η μείωση της κατανάλωσης και της εκπομπής διοξειδίου του άνθρακα, συγκριτικά με τον απλό TFSI, μειώνεται κατά 9 γρ./χλμ., σύμφωνα με το εργοστάσιο, ενώ, όσον αφορά την κατανάλωση, διαπιστώνουμε ταξιδεύοντας μαζί του, στο νέο Εθνικό Δίκτυο προς Σπάρτη ότι πετυχαίνουμε με άνεση μέση κατανάλωση επιπέδου 8,7 λίτρων/100 χλμ. με την μέση του ταξιδιού μας (Αθήνα – Αρεόπολη – Λιμένι – Αθήνα / 670 χιλιόμετρα συνολικά) να είναι στο τέλος στα 9,2 λίτρα/100 χλμ.

Audi Q3

Μετρώντας το Audi Q3 των 150 ίππων με S tronic, αναφέρουμε ενδεικτικά...

30 - 50 χλμ./ώρα με 3η: 3,8 δλ.

80 - 110 χλμ./ώρα με 4η: 5,9 δλ.

120 - 140 χλμ./ώρα με 5η: 7,3 δλ.

120 - 140 χλμ./ώρα με 6η: 9,8 δλ.

 

0 - 400 μέτρα: 16,3 δλ. (135,1 χλμ./ώρα)

0 - 1000 μέτρα: 30,3 δλ. (168,7 χλμ./ώρα)

 

0 - 100 χλμ./ώρα σε 8,7 δλ.

120 - 0 χλμ./ώρα σε 55,9 μέτρα

Audi Q3

Το μεγάλο του ατού; Αυτό που σημειώνεις αμέσως μέσα σε ένα Audi Q3 είναι η ποιοτική κύλιση και η γενικότερη προσοχή που έχει δοθεί στον τομέα της άνεσης, συνδυάζοντας αριστοτεχνικά τα οδηγικά χαρακτηριστικά και στάνταρντ ενός καλού χάτσμπακ με τις ανέσεις ενός SUV. Κάθεσαι ψηλά, οπότε αντιλαμβάνεσαι και πιο εύκολα τις φυσιολογικές και αναμενόμενες κλίσεις του αμαξώματος, οι οποίες προδίδουν την πραγματική του ταυτότητα, αλλά κάπου εκεί σταματούν οι όποιες «υπόνοιες» ότι βρίσκεσαι μέσα σε κάτι τζιποειδές. Εξαιρετικά ακριβές το σύστημα διεύθυνσης, αμεσότητα από το κιβώτιο αλλά και εξαιρετική απόκριση από τον «γεμάτο» TFSI!

Audi Q3

Τώρα, όσο αφορά τον εξοπλισμό του, σε αυτή την ιδιαίτερη έοδοση, limited edition, του Audi Q3, περιλαμβάνει τα εξής extra: S line εξωτερικό πακέτο (Audi exclusive μαύρο γυαλιστερό διακοσμητικό πακέτο (quattro GmbH), μαύρες γυαλιστερές -Audi Sport- ζάντες αλουμινίου χυτές 8.5J x 19", σε σχέδιο 10 ακτίνων "Y", με ελαστικά 255/40 R 19, ράγες οροφής σε μαύρη απόχρωση, επενδύσεις καθισμάτων σε συνδυασμό ύφασμα Speed/δέρμα με λογότυπο S line στην πλάτη των καθισμάτων (quattro GmbH), διακοσμητικές επενδύσεις εσωτερικού σε μαύρη λάκα Piano, εσωτερική επένδυση ουρανού σε μαύρο ύφασμα, Sport δερμάτινο τιμόνι 3 ακτίνων, flat-bottomed, sport ανάρτηση S line και μεταλλικό χρώμα. Σημειώστε μάλιστα ότι μόνο 80 Audi Q3 1.4 TFSI CoD Competition Limited Edition είναι διαθέσιμα στην ελληνική αγορά.

Αναμένοντας την -ίσως- πιο όμορφη και ακόμη πιο ισορροπημένη επόμενη γενιά του λοιπόν, όπως είναι τα Audi “νέας κοπής” (βλέπε Q2) δείτε εδώ τις τιμές και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Audi Q3._Μ. Σαλ.

4ΤΡΟΧΟΙ: Στο Λιμένι με Audi Q3

Στο πενέμορφο Λιμένι με το Audi Q3!

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου