COTY 2017, το «ευχαριστώ» της Peugeot

Πέρασε ένας χρόνος από τότε, στην Μπολόνια, όπου η πρώτη παρουσίαση-δοκιμή του «3008».

Τότε, εκεί, γνωρίσαμε τον Peugeot-boss, Ιταλό Φίλιππο Ιμπαράτο, ο οποίος έχει ένα κοινό με τον δικό μας Peugeot-man, τον φίλο Πέτρο Πιπερίδη, και αφορά το πάθος για το στόχο. «Κυνηγοί» της κορυφής αμφότεροι, αλλά με ένα διαφορετικό τρόπο, που χαρακτηρίζει το στυλ του καθενός, μέσα από την προσωπικότητά του. Στοιχηματίσαμε και με τους δύο για τη διαδρομή του «3008» στο θεσμό. Παθιασμένοι εμπορικοί αυτοί, που θεωρούν το μάρκετινγκ ακόμα ένα εργαλείο για το αποτέλεσμα, το οποίο συνδέεται με την πώληση, που κάνει και τη διαφορά. Το COTY και για τους δύο όπλο για τη μάχη της αγοράς και για το κύρος της «μάρκας», αλλά σημαντικό και για τις σχέσεις της με Ευρωπαίους δημοσιογράφους, που εκτιμά και σέβεται συνολικά η βιομηχανία του αυτοκινήτου. Σε εργοστασιακό και σε επίπεδο αντιπροσώπων, όπως με την ελληνική του Ομίλου Συγγελίδη, που συνδέεται με ιερούς δεσμούς με το γαλλικό εργοστάσιο.

Στοιχημάτων συνέχεια, λοιπόν, και αν η οικογενειακή μας βόλτα στην Τοσκάνη με το «3008» εκκρεμεί, και λογικά δεν προβλέπεται με τον Πέτρο πάνω από κάθε είδους πώληση όλη μέρα και κάθε μέρα, με τον Ιταλό συνδεόταν με εκδήλωση όπου θα εμπλακούν οι τέσσερις άσοι της αγωνιστικής τους ομάδας. 

«Αν κερδίσεις, φέρε τους Ντακάρ για μια εκδήλωση μαζί μας», του είπαμε, και σκεφτήκαμε πως έτσι θα επιβεβαιώσουμε και τον μετρ, τον professor του μάρκετινγκ Μάνο Εμμανουήλ, που ορκίζεται -με πάθος μάλιστα- πως το όπλο, το DKR, είναι η εξέλιξη του εργαλείου, του 3008-COTY. Είπαμε, ρεαλιστές δημοσιογράφοι εμείς, εμπορικοί με στόχο και το ακατόρθωτο στα δικά μας μάτια αυτοί, μεταφέρουν το πάθος τους και στους συνεργάτες τους. Οπότε πας σε πωλήσεις fleet για GLA και Q2 και φεύγεις με «3008», ενώ στη λιανική δε βλέπεις Tiguan και Χ1, και όλο αυτό, εκτός από ουσία, έχει και την ανθρώπινη γοητεία, ενώ δε λείπει το συναίσθημα, που διαχρονικά μας οδηγεί.

Άλλωστε, το συναίσθημα χαρακτηρίζει αυτόν τον Γάλλο κατασκευαστή, του οποίου το DNA πλημμυρίζει πίστες και ειδικές διαδρομές, με στόχο τον Πραγματικό Οδηγό.

Η αντίδρασή τους στην ιδέα μας έφερε πρόταση, και στις Άλπεις, σε μια εκδήλωση για σεμινάριο στα ιταλικά, επιβεβαιώθηκε πως θα συνυπάρξουμε με τους τέσσερις άσους και ότι είναι εφικτό σε σχέση με το αυτοκίνητο του Ντακάρ. Ένα πρωτότυπο που δεν ακολουθεί τον εύκολο δρόμο με την κίνηση παντού, αλλά με τον κινητήρα στην πλάτη του πληρώματος, η κίνηση μεταδίδεται μόνο πίσω. Επιλογή ώστε να γίνει σαφές το πού μπορεί να φτάσει ένας ευρηματικός κατασκευαστής, Παγκόσμιος Πρωταθλητής, όπου και αν έχει εμπλακεί. Μόνο τυχαία δεν ήταν και η επιλογή των οδηγών, με τον πολύπειρο Στεφάν Πετερανσέλ να πλαισιώνεται από τους Παγκόσμιους Σάινθ (νικητής και στο Ντακάρ) και Λεμπ (χωρίς άλλες συστάσεις) και τον νικητή με moto εκεί Ντεπρέ, που είχε εμπειρία και με αυτοκίνητο. Συνδυασμός για φίλημα και, εκτός από το δυνατό τους παλμαρέ, πρόκειται για φυσιογνωμίες με προσωπικότητα που συνδυάζεται ιδανικά και σε άψογη αναλογία με το ταλέντο τους.

Η εκδήλωση καθυστέρησε, αλλά κάλλιο αργά παρά ποτέ, και με το πράσινο φως του εμπνευστή Ιμπαράτο, είναι ο συνεργάτης του, ο δραστήριος Φρεντερίκ Μπαρτ, που ανέλαβε την υλοποίηση, ως δημιουργός-συντονιστής. Δίπλα του η ομάδα τους, που το πίστεψε και κέρδισε το COTY, μαζί με τους εθνικούς PR, με τη δική μας κ. Βαλυράκη να ξεχωρίζει σε όλα τα επίπεδα. Βλέπετε, έχει και τον τρόπο να γοητεύει, οπότε αφοπλίζει και τους σκληρούς, τους πολύπειρους της συντροφιάς, όπως τον Βρετανό κολοσσό και τον δραστήριο Πορτογάλο του γαλλικού Group, στους οποίους αναφέρεις κάτι στο περίπου και καταλαβαίνουν ακριβώς τι θέλεις. Από αυτούς που ξεπερνούν τοίχους-εμπόδια και τους εμπιστεύεσαι.

Στο επίκεντρο οι οδηγοί της ομάδας, την ώρα που μόνο βαρετή δεν ήταν η επίσκεψη στις εγκαταστάσεις όπου εξελίσσονται τα 3008 DKR και τα C3 WRC, αλλά και όχι μόνο. Τέτοιες ημέρες το ανανεωμένο 308 GTi εξελίσσεται για ένα ακόμα CUP, ενώ το 208 GTi θέλει τις πινελιές του, όπως π.χ. ένα αυτόματο κιβώτιο (το είδαμε!) - ό,τι καλύτερο και για έναν βετεράνο του βολάν και των πλήκτρων, αλλά δεν είναι της στιγμής. 

Οι συνθήκες ιδανικές, και δεν τη χάνεις την ευκαιρία στο περιθώριο του αγώνα κάρτινγκ να συναναστραφείς με κορυφαίους ενός χώρου που λάτρεψες και υπηρέτησες μέσα από τη μικρή σου ιστορία με το τιμόνι, αλλά και τα κείμενά σου.

Δείπνο με τους «θεούς», με τους Λεμπ και Σάινθ να σε συναρπάζουν, είτε μιλούν είτε ακούν, ενώ την άλλη μέρα μαζί τους σε πίστα κάρτινγκ, που σε αφήνει άναυδο και με τις εγκαταστάσεις υποστήριξης, απολαμβάνεις τη συνύπαρξη. Τη μεταξύ τους, που δεν περιγράφεται και πρέπει να τη ζήσεις για να καταλάβεις τι θα πει αλληλοσεβασμός μέσα από αμοιβαία εκτίμηση, αλλά και τον τρόπο τους προς τους εκτός ρυθμού ανθρώπους του Τύπου. Με τη μαεστρία που επιβάλλει αυτή η σχέση του επαγγελματία αθλητή με εκείνους που προβάλλουν και κρίνουν μηχανές και ανθρώπους. Το τακτ (σπάνιο στην κοινωνία μας) στη μέγιστη τιμή, είτε στα προκαταρκτικά είτε στον αγώνα, οπότε ξεκίνησαν τελευταίοι και έφτασαν στην κορυφή με περίτεχνες τρίπλες Πλατινί, και όχι με τα τζαρτζαρίσματα που χαρακτηρίζουν τέτοιες δοκιμασίες.

Δεν τους βρήκες ούτε στιγμή αλλού στο περιθώριο του αγώνα. Ποτέ δεν αρνήθηκαν να λύσουν απορίες και να απαντούν σε τετριμμένες ή έξυπνες ερωτήσεις, με το ενδιαφέρον μας να φλερτάρει με την αμηχανία.

Ήταν μια όμορφη, μια διαφορετική εκδήλωση, όπου γιορτάστηκε η επιτυχία του Peugeot 3008 ως COTY με έναν εύστοχο τρόπο, που προδίδει την ευρύτερη φιλοσοφία ενός κατασκευαστή με DNA που ταιριάζει στον Πραγματικό Οδηγό, ενώ σέβεται και τον καθημερινό. Τον λιγότερο ειδικό. Ένας Γάλλος κατασκευαστής που εργάζεται με συνέπεια για την αναβάθμιση της ποιότητάς του σε όλα τα επίπεδα και με απόδειξη._ Σ. Χατζηπαναγιώτου

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Περισσότερα Άρθρα του Συντάκτη

Κατηγορία άρθρου