top icon
Blog

Στo πηδάλιο του νέου Citroen C3 Aircross

Στη Citroen, αλλάζουν, άλλαξαν και δεν το κρύβουν. Με το δικό τους στιλ και χωρίς ύφος καταθέτουν την ανανεωμένη τους ταυτότητα με το C3 Aircross.

Πρόταση που προδίδει την άποψή τους με καλά δουλεμένο το διαφορετικό που τους χαρακτηρίζει. Επιπόλαια και ως σκέψη, ότι απλά έκοψαν-έραψαν, μάκρυναν και ψήλωσαν το C3, το Ελληνικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς. Απλά καμία σχέση. Άλλωστε όταν πρέπει να αντικαταστήσεις και όχι να ανανεώσεις το C3 Picasso, οφείλεις να εργαστείς σκληρά και προς συγκεκριμένη, στοχευμένη κατεύθυνση χωρίς ναι μεν αλλά.

Αφού θέλεις να είσαι σύγχρονος, ο δρόμος ο σωστός είναι των crossover, πιο απλά των SUV που πλέον κυριαρχούν στις λίστες των ειδικών του τύπου και όχι μόνο, αλλά κυρίως των εμπορικών, που τους οδηγεί ο καταναλωτής.

Απίστευτη, εξαιρετική η αντίδραση των κατασκευαστών στο αίτημα των καταναλωτών. Ειδικώς οι Γάλλοι διεκδικούν το βραβείο στην αλλαγή, της αλλαγής, εξελίσσοντας την εξέλιξη, δημιουργώντας το 3008, απάντηση σε Ιάπωνες και Γερμανούς που σάστισαν και ακόμα να συνέλθουν. Γλύκαναν τις γραμμές, χαμήλωσαν το αμάξωμα και απογείωσαν την οδική συμπεριφορά και το σύνολο βλέπει μόνο την premium κατηγορία στην υγιή της σύνθεση.

Σε αυτό το δρόμο και στη Citroen, που αρχικά αποφεύγουν με μαεστρία τη μετωπική και παρουσιάζουν το C3 Aircross με αναμενόμενες πινελιές, αλλά και σημαντικές παρεμβάσεις στο DNA ενός κατασκευαστή που έχει σημαία το χαρακτήρα του σε βάθος και όχι επιφανειακά όπως προδίδουν οι φωτογραφίες.

Άλλωστε μόνο τυχαία η παρουσίαση δε γίνεται στην Κορσική, όπου το άγριο συναντάει το ρομαντικό μέσα από ένα ποιοτικό περιβάλλον που το χαρακτηρίζει ένα σπάνιο εντελώς διαφορετικό στιλ.

Μπορεί να ταιριάζει εδώ το Aircross; Αποδείχθηκε πως ναι και με το παραπάνω, παρά την αντίθεση των χρωμάτων και την έλλειψη των κορυφαίων επιδόσεων που έχουν σημαδέψει το νησί με την αναρχοαυτόνομη ταυτότητα. Είπαμε, έχει το στιλ του με το παιχνίδι των χρωμάτων να κυριαρχεί εξωτερικά και εσωτερικά και σε αυτή την αναμέτρηση του στιλ, μπορεί να συγκριθεί μαζί του μόνο το Renegade. Καμία σχέση δεν έχει με τον εξ αίματος συγγενή του το Peugeot και με το νεοφερμένο στην οικογένεια Opel. Θα ρισκάρουμε και δεν έχουμε καμία αμφιβολία πως θα δικαιωθούμε και δεν είμαστε επηρεασμένοι από τη γοητευτική Ιταλίδα PR της PSA που άλλωστε δεν επισκιάζει τον δικό μας κ. Γιάννη Καραβά, έναν εξαιρετικό επαγγελματία του χώρου, με αρχές. 

Σε κάθε περίπτωση, αλλού θα αναζητήσει "εχθρούς" αυτή η καλά δουλεμένη και με τεκμηριωμένα ατού, γαλλική πρόταση.

Τον ήθελαν τον άσσο στη Citroeb και αν δεν τον έχουν βρει ακόμα στο WRC, τον διεκδικούν με πλεονεκτήματα πλέον στην αγορά.

Στα δικά μας μάτια. Είναι η ανάρτηση που κάνει τη διαφορά και προσφέρει ποιότητα κύλισης που μόνο στο COTY, στο 3008 θα βρεις, στοιχείο άγνωστο στη συγκεκριμένη κατηγορία που τα μεγέθη απαιτούν τέχνη και τόλμη ώστε να ξεπεράσεις τα συνηθισμένα. Απίστευτο το πως συνδυάζεται η άνεση με την ουσία συνδεδεμένη με την ακρίβεια σε κάθε εντολή.

Περί κινητήρων και εξοπλισμών στο 4Τροχοί-Οκτώβριου για ένα εξαιρετικό σύνολο που θα διεκδικήσει το χώρο του από το Νοέμβριο στη δύστροπη ελληνική αγορά.

Τώρα, η εξαιρετική ομάδα της ελληνικής Citroen έχει όπλο για την καθολική επιστροφή, έργο ανθρώπων με πλάνο και ευγένεια, ό,τι δηλαδή ταιριάζει στον κατασκευαστή και στον όμιλο που τον αντιπροσωπεύει στη χώρα μας._Σ. Χατζηπαναγιώτου     

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ