Βασίλης Αναδιώτης - Μανώλης Μακρινός: Ιπτάμενοι και τζέντλεμεν!

Δεν είναι πρωτότυπος ο τίτλος, αλλά αυτό που τους χαρακτηρίζει και πιστοποιεί την κλάση τους.

Το Ιπτάμενοι, τυπικά το συνδέεις με το επάγγελμά τους, όντας επαγγελματίες πιλότοι, στην Πολιτική Αεροπορία. Ουσιαστικά συνδέεται με τις επιδόσεις τους σε ασφάλτινες διαδρομές αξιοποιώντας τα όρια του σχεδόν 20 ετών Renault Clio που μοιράζονται. Το φοράνε. Τους ταιριάζει και το αποδεικνύουν. Δεν τους βρίσκεις σε κάθε αγώνα, αλλά όπου τους συναντήσεις είναι σαφές πως στοχεύουν στο ακατόρθωτο. Με σεβασμό στους αντιπάλους τους, θέλουν να εξαντλούν τα όρια τα δικά τους και της μηχανής τους ώστε να είναι ανταγωνιστικοί. Δεν αφήνουν τίποτα στην τύχη, μελετούν το συναγωνισμό, εργάζονται σκληρά και δημιουργούν. Στοχευμένες δοκιμές με πλάνο, σωστό στοκ ελαστικών χωρίς υπερβολές, αλλά μεγάλη προσοχή στην επιλογή τους στον αγώνα και συνεργασία επαγγελματικών προδιαγραφών με την ομάδα τους. Καθαροί ερασιτέχνες με πολύ νοικοκυρεμένη οικονομική πολιτική σε συνδυασμό με διακριτική αλλά συνεπή υποστήριξη από χορηγό που είναι δίπλα τους εκτιμώντας τη μοναδική τους, ιδιαίτερα ποιοτική και σεμνή εικόνα.

Σημαντικό, ότι έχουν τη σοφία να συνεργάζονται σοβαρά για την εξέλιξη της Κλειώ τους και όλο αυτό είναι αποτέλεσμα και της ευαισθησίας που αφορά στη δουλειά τους, με την ευθύνη στα κόκκινα ακόμα και όταν σκέπτονται την πτήση που ακολουθεί. Έτσι έμαθαν, έτσι ζουν και είναι αυτό που κάνει τη διαφορά σε κάθε τους δραστηριότητα.

Η Κλειώ "μας"...

Παλιό καλό γαλλικό κρασί το χάτσμπακ-ασήμι με τα σήματά μας μόνιμα σε περίοπτη θέση, έχει την απαιτούμενη φρεσκάδα χάρη στην τέχνη και στο μεράκι του Γιώργου Καράτσαλου και των συνεργατών του στο ατελιέ τους, την Κορέλκο. Μια σχέση που θυμίζει άλλες εποχές οπότε είναι η αλληλοεκτίμηση και ο αλληλοσεβασμός που τους συνδέει και το σύνολο κάνει θαύματα πιστοποιημένα με αποτελέσματα.

Με ατού το βάρος της Κλειώ και το ειδικό δικό τους, όντας συνδεδεμένοι με εμπειρία και ευφυΐα που δε βρίσκεις και δεν είχαμε καμία αμφιβολία.

Αυτή η ομάδα, αυτό το τέλειο σύνολο θα κάνει μαγικά σε έναν αγώνα-παιχνίδι με τον καιρό, με ένα σκέλος ημέρα και ένα νύχτα. Αν έχεις πάει βόλτα και γνωρίζεις το Αλεποχώρι και έχεις μιλήσει με το Βασίλη για αυτή τη διαδρομή, δεν εκπλήσσεσαι από το χρόνο τους που άλλωστε, ποιοτικά σε κλάση, τον πιστοποιεί η επαναληψιμότητα. Για την πρώτη Ψάθα όμως τι να πεις; Ξέρεις πως εκεί, Αργυρίου και Νίκον θα σκαρφαλώσουν  εντυπωσιακά γρήγορα αξιοποιώντας τα ΕΒΟ τους και τη συγκέντρωση στο στόχο που τους χαρακτηρίζει, οπότε αναρωτιέσαι για το τι έφτιαξαν στην κάθοδο. Οι καπεταναίοι, αλλά οι Ζακχαίος-Μιχελής με το Type R που όσο σε ξεκουφαίνει ο ήχος του κινητήρα, τόσο δυσκολεύει η οδήγησή του. Κατηφόρα λοιπόν, αλλά ύπουλη με παγίδες αφού έρχεσαι από "τάπα" κομμάτια σε κλειστά με υγρασίες και ο χρόνος της Κλειώ στην Ψάθα-1, που μόνο τυχαία δεν προέκυψε, ανατριχιάζει. Έχουμε ανεβεί-κατέβει με τον Μανώλη Μακρινό εκεί. Σε χώμα με τρακτερωτά. Καμία σχέση και απλά ο υπογραφών ξέρει από πρώτο χέρι και όχι επειδή άκουσε ή διάβασε τι και πως μπορεί να προσφέρει ο 60χρονος σήμερα συνοδηγός του Σιρόκο, που έτρεξε και με τον Γιώργο Μοσχού. Σήμερα δίνει αυτό το κάτι άλλο, την υπεραξία που απαιτείται στη συμμετοχή του με τον αρχι-χειριστή της Aegean, κ. Βασίλη Αναδιώτη. Λάμπουν τα γαλόνια στη στολή του, λάμπει και το περιβραχιόνιο που φόρεσαν χθες στο Παλάδιο, όντας οι «καλυτεροτεροι» από τους πολύ καλούς. Αξιοποίησαν ιδανικά τον ύπουλο καιρό και την ευκαιρία που δημιούργησε ο οργανωτής, η StartLine για κάτι super. Απλά ήταν το νυχτερινό σκέλος που απογείωσε το ενδιαφέρον, κράτησε και έφερε θεατές και μας «κόλλησε» στο site της Ινφομεγκα. Συλληφθήκαμε μάλιστα σε αγωνία μέχρι να βγουν οι χρόνοι στο τελευταίο Μελετάκι με δεδομένη την ταχύτητα του Αργυρίου στα πατημένα, όντας Πρωταθλητής που λατρεύει την κόντρα και ξέρεις πως δεν θα χαριστεί. Εκεί, ο μετρ Ξενοφών Νικολοπουλος, έναν σπάνιος κύριος του χώρου, συνεχίζει «πληγωμένος» εκτός μάχης. Με την ευκαιρία, διαβάστε στο FB, το υπέροχο, το σεμνό και ουσιαστικό σχόλιο του γιου του Κώστα για τον αγώνα.

Το ΠΑΛΑΔΙΟ, ήταν ο αγώνας που αποδεικνύει πως ουκ εν τω πολλώ το ευ, αλλά αυτά είναι ψηλά γράμματα για τους φωστήρες της ΟΜΑΕ, χαμένοι στα οικονομικά αδιέξοδα που αυτοί δημιούργησαν.

Η συνέχεια, άμεσα στον Αγ. Μερκούρη με τους καλύτερους στην αφετηρία. _Στρατισίνο 

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Περισσότερα Άρθρα του Συντάκτη

Κατηγορία άρθρου