Citroen DS: Φουλ του premium

Το εμπάργκο που έχουν επιβάλει οι Γάλλοι δεν αρκεί ώστε να περιορίσουμε τον ενθουσιασμό μας, μπλοκάροντας τα πλήκτρα.

Γεγονός είναι πως αυτό το πολύ ειδικό brand της PSA, από όπου δε λείπει και το συναίσθημα, επαναπροσδιορίζεται με έργο. Χωρίς τα γνωστά ιταλικά «θα», αλλά με «να το και αυτό είναι», όπως και το επόμενο, και άλλα, ακόμα περισσότερα, έτοιμα να μπουν στην παραγωγή. Υπολογίστε πέντε δημιουργίες μέχρι το 2023 - και δεν είναι όλα SUV. Άλλωστε, και τα SUV έχουν τη δική τους, εντελώς διαφορετική διάσταση, που θα εντυπωσιάσει. Έμειναν στάσιμοι για πολύ καιρό, αλλά κάλλιο αργά παρά ποτέ, και είναι σαφές πως οι επιλογές τους είναι στοχευμένες και από λευκό χαρτί, και δεν προκύπτουν αλλάζοντας λεπτομέρειες σε συμβατικές κατασκευές της Citroen με τον κωδικό «C». Η DS, άλλωστε, που έρχεται από το παρελθόν, τους καταδικάζει να είναι ψαγμένοι και στην κυριολεξία διαφορετικοί. Όπως ο «βάτραχος», που λάτρεψαν και παραδέχτηκαν και όσοι τον αμφισβήτησαν. Ο ορισμός του διαφορετικού. Το παράδειγμα του «δημιουργώ», που ποτέ δεν ξεπεράστηκε.

Πρόσφατα, ήταν το DS3 που έλαμψε στο δρόμο και «έγραψε» στις ε.δ. Ένας τέλειος συνδυασμός αισθητικής και επιδόσεων, αντίστοιχος μόνο των παραδοσιακών Μini, με το δικό του όμως χαρακτήρα. Σε αυτόν το δρόμο λοιπόν και η επανεκκίνηση της DS, και τα πραγματικά διαφορετικά αυτά προϊόντα συνδυάζονται επίσης με το διαφορετικό τρόπο πώλησης του αύριο. Ξεχνάμε ό,τι ξέρουμε σε πρακτικές μάρκετινγκ και στην τέχνη των πωλήσεων, και μείνετε συντονισμένοι. Πρόκειται για «θηλυκές» κατασκευές με αισθητική που στη σχεδίαση, εκτός και εντός, διαθέτει και ιταλικά στοιχεία σε επίπεδο κομψότητας. Καθυστέρησαν πολύ (περίπου επτά χρόνια), αλλά χαλάλι. Επαναπροσδιορίζουν τον ορισμό του premium, στερώντας μας κάθε διάθεση σύγκρισης. Με εμπιστοσύνη στην εμπορική πολιτική της ελληνικής αντιπροσωπείας, με εμπειρία και στην premium φιλοσοφία, δεν έχουμε καμία αμφιβολία. Ο Έλληνας καταναλωτής θα το ζήσει το όνειρό του.

Περισσότερα διαβάζοντας ειδικό Τύπο από τις 13 Σεπτεμβρίου, οπότε λήγει το εμπάργκο, και απολαμβάνοντάς το στην Έκθεση στο Παρίσι, αρχές Οκτωβρίου, όσοι την επισκεφθούν. Εμείς και οδηγώντας το νέο DS3 το Μάρτιο, με προβλεπόμενη άφιξη στην αγορά μας το πρώτο εξάμηνο του 2019. Για να είμαστε ειλικρινείς, σε πρώτο πρόσωπο η σκέψη μας, το δικό μας όνειρο και η λαχτάρα της δοκιμής δεν ξεπερνούν τις συμβατικές εκδοχές σε ό,τι αφορά το καύσιμο. Θα κάνουμε τα στραβά μάτια στα ηλεκτρικά τους.

Άλλωστε, διαχρονικά σχολιάζουμε τα γήινα και την εξέλιξή τους, και δεν εμβαθύνουμε σε κατασκευές που διαφοροποιούν ευρύτερα ό,τι ξέρουμε τόσο για τη σχεδίαση όσο και για τη λειτουργία, αρνούμενοι με πείσμα να «αυτονομηθούμε». Επιμένουμε να οδηγούμε όσο ζούμε, για να ζούμε._ Σ. Χατζηπαναγιώτου