Skoda Fabia: την αγαπάμε!

Ενίοτε για το αίσθημα δεν υπάρχει λόγος. Γι' αυτήν όμως την κυρία από την Τσεχία με καρδιά από τη Γερμανία, οι λόγοι είναι πολλοί. Που ξεπερνούν την αγωνιστική της πορεία σε Παγκόσμιο και Πανελλήνιο επίπεδο - που σεβόμαστε.

Η Fabia στην 3η, πλέον, εκδοχή της απλά επιβεβαιώνει το πώς λειτουργούν οι Γερμανοί, μοιράζοντας υποδειγματικά τα καλούδια του γκρουπ, και το πώς λειτουργεί η Kosmocar σε δύσκολες ασκήσεις.

Έργο του φίλου Στίβεν Σύρτη το deal, και δικό του έργο η ανάθεση... της επικίνδυνης αποστόλης σε έναν premium manager, με στόχους και αρχές. Ένας 40άρης με άποψη ο Ανδρέας Χαλμπές, που δεν πήγε εκεί για να αλλάξει ύψος η καρέκλα του, αλλά για να δημιουργήσει. Προσαρμόζοντας σεμνά και με υπομονή δικά του στοιχεία στα θέλω και στα πρέπει ενός ομίλου, τα στελέχη του οποίου στην πλειονότητά τους διδάσκουν και επικοινωνία.

Πέρασε καιρός από την 1η τους, τότε, εκεί στη Γλυφάδα, με το Superb. Χθες, με αφορμή την παρουσίαση της νέας Fabia, οι συνθήκες ήταν υποδειγματικές. Δίδαξαν παρουσίαση οι ίδιοι άνθρωποι, η ομάδα Χαλμπέ, με πιλότο επικοινωνίας το Νικόλα Μαρτίνο και τη γοητευτική κ. Μυρτώ Μπουτραχάνη στη θέση κλειδί, στο μάρκετινγκ. Μας έλειψε ο Γιάννης Κακούρης που ήταν σε “υπηρεσία” στην Τσεχία και εμείς απλά καμαρώνουμε για τις επιδόσεις του. Δεν είχαμε καμία αμφιβολία ότι ένας έντιμος δουλευταράς θα λάμψει σε μια ομάδα που έχει μάθει να εργάζεται, και τα στελέχη δεν ξέρουν να περιαυτολογούν. Άλλωστε, μόνο τυχαία δεν είναι “εκεί με τον Ανδρέα” ο χαρισματικός, άλλοτε διευθυντής σε Auto Τρίτη και Auto Bild. 

Η Fabia

Η κόκκινη, η δική μας. Το κουκλί σε έκδοση Monte Carlo με λιγότερους από 100 ίππους και 5άρι κιβώτιο. Εξοπλισμός επιπέδου Golf και το κυριότερο, πάτημα Α1 παρά τα χαμηλά της λάστιχα. Αν είστε στην Αθήνα, πηγαίνετε στου Αποστόλη Μακρή ή οπουδήποτε στη Στερεά Ελλάδα, βγάλτε εισιτήριο για Λαμία και επισκεφτείτε τη Skoda του Χρυσόστομου, του κ. Καρέλλη.

Δείχνει ακριβό αυτό το μωρό με τα πολύ προσεγμένα πακέτα εξοπλισμού και σε χρώματα που προκαλούν, σοφά συνδυασμένα με το χρώμα στις ζάντες. Σημαντικό ότι θα βρεις Fabia με 11.000 ευρώ με νεκρή τη φιλοσοφία (;) των 9.999 ευρώ, αλλά για τη δική “μας” επιλογή, την πολύ καλή με 110 ίππους και DSG θα ξεπεράσεις τις 15.000 ευρώ. Μη χαθείτε σε υπολογισμούς σε σχέση με Polo και Ibiza γιατί θα την προσβάλετε την κυρία, όπως και αυτούς που την οδηγούν σε νίκες μονοπώλιο σε WRC2 και ERC και στο δικό μας Ενιαίο, όπου νέοι άνθρωποι πραγματικοί αθλητές παλεύουν στα ίσια χάρη στον ΣΟΑΑ που έχει την ευθύνη. 

Μας άρεσε πολύ το αυτοκίνητο. Όπως και η Cup που οδηγούσαμε με 115 ίππους και 6άρι, αλλά περισσότερο χθες, εκεί στον Πειραιά και στη Βουλιαγμένη μας άρεσε ο τρόπος των ανθρώπων μέσα από το έργο τους. Άλλωστε, αυτοί σήμερα έχουν κατατάξει τη Skoda στην Ελλάδα, ως τον “premium κατασκευαστή του λαού”. Σεμνά, ταπεινά με το αποφασιστικό άλμα να έχει ουσία, με απόδειξη στο αποτέλεσμα που ξεπερνάει τους αριθμούς και τα άψυχα excel που όμως εξασφαλίζουν τη βιωσιμότητα και δημιουργούν προϋποθέσεις για την προοπτική. Άλλωστε, τα καλύτερα έρχονται. Σε λίγο θα έχουν το δικό τους Golf, ενώ άμεσα θα έχουν και το δικό τους Q2. Στο δρόμο της Audi, σε premium λογική η παραγωγή τους. Από τα ψηλά και πάμε σε μικρότερα με αρχή το Kodiaq και τη γνωστή συνέχεια σε επίπεδο μεγεθών με το Karoq να διεκδικεί τίτλους σε κάθε αναμέτρηση.

Τα σέβη μας._ Σ. Χ.