Οδηγώντας στην Πάρνηθα!

Το «τερμάτισαν» στη Ford γενικώς με το αναγεννημένο B-SUV τους, και ειδικώς οι δικοί μας της ελληνικής ομάδας.

Αξιοποίησαν την πρόταση του κ. Αλέξανδρου Κεσίδη, και να 'μαστε στην αγαπημένη μας διαδρομή με αγαπητούς συναδέλφους. Στην κυριολεξία, αφού ανηφορίσαμε με τον «σύντροφο» Δημήτρη Χατζητόλιο του ομίλου μας και τον Mr F1, Ζαν Μαρί Παπαδόπουλο. Τύπος που του λες «ξεπέρασες τον τάδε», και κοκκινίζει και αρνείται να σε πιστέψει, για αυτό κάθε μέρα είναι καλύτερος. Για τον Δ.Χ. τι να γράψουμε; Δε συνεργαστήκαμε τότε, συνυπάρχουμε εξ αγχιστείας σήμερα, και σημαντικό όχι το πώς γράφει, αλλά το πόσο καταπληκτικά οδηγεί και κυρίως το πόσο υποδειγματικά συμπεριφέρεται.

Το EcoSport;

Άλλο αυτοκίνητο σε σχέση με το δικό σας, το υπερυψωμένο Κa. Fiesta το δικό μας, αυτό που οδηγήσαμε σήμερα στο βουνό. Με τον καλό 1.000άρη των 140, και δε θα μας πείραζε αν ήταν με των 125 που μας... ανησυχούν με το Fiesta, οπότε και μας οδηγούν στην Τέλεια Διαδρομή. Να μην ξεχνάμε πως τα καλά, τα σύγχρονα 1.000άρια από τη Ford ξεκίνησαν. Κατασκευαστής που επιμένει να σέβεται τον οδηγό που ξέρει, θέλει και μπορεί, ενώ είναι έντιμος και σε σχέση με τα χαρακτηριστικά των εκδόσεων. Το business προδίδει πάντα το σωστό οικονομικό-τεχνικό πακέτο και το ST το βαθύ αίσθημα της μάρκας για τον Π.Ο. Τον δικό μας άνθρωπο, υπεράνω ηλικίας. Ωραίο ανέβασμα λοιπόν για τρεις, με ένα σύγχρονο, υπερυψωμένο πλαίσιο και κινητήρα που δείχνει το δρόμο στη βενζίνη, αλλά δε λείπει και το ενδιαφέρον στους ντίζελ. 

Άλλωστε, όσοι των κυνηγετικών αναζητήσεων και των εκτός δρόμου επιχειρήσεων θα έχουν στη διάθεσή τους EcoSport Quattro, με τον καλό 1.5 ντίζελ της Ford των 120 ίππων. Εμείς με κίνηση μπροστά και 140 από 1.000 με 6 σχέσεις στο δεξί χέρι, σε διαδρομή που μας συνδέει αγωνιστικά και συναισθηματικά, και αν το τιμόνι από Fiesta κ.ά. Ford σε παρασύρει, είναι η ανάρτηση που κάνει τη διαφορά. Ψηλωμένο, με αρχοντικό περήφανο πάτημα, αλλά οι συνοδηγοί μας έφτασαν ατσαλάκωτοι στο τέλος της διαδρομής, αφού γέρνει ελάχιστα. Το διαπιστώνεις στο «ανέβα» και το επιβεβαιώνεις στο «κατέβα», όπου παρασύρεσαι από τη γνώση του δρόμου και βγάζεις είδηση. Ανεπηρέαστα τα φρένα, όπως και ο κ. Χάρης της ομάδας του Άλεξ. Πραγματικά ο επιβάτης, είτε δίπλα σου είτε στις πίσω θέσεις, περνάει καλά, νιώθει ασφαλής, δεν ανησυχεί και μοιράζεται το χαμόγελο του οδηγού, και όλο αυτό προδίδει ποιότητα.

Είπαμε, δούλεψαν και παρουσίασαν ένα σύγχρονο B-SUV στη λογική Fiesta, ενώ όλα αυτά που αφορούν τη συνδεσιμότητα, χρηστικά και σύγχρονα, προδίδουν και για το τι αντίστοιχα θα βρούμε στο νέο Focus.

Made in Greece!

Η παρουσίαση κρίνεται εξαιρετική. Ο Νίκος Νοταράς, αρχηγός Ford GR, ένας σεμνός μάνατζερ, δουλευταράς με γνώση για το αυτοκίνητο, πέραν του ότι είναι χεράς με αποδείξεις, αποδεικνύεται και υποδειγματικός οικοδεσπότης. Συνοδηγός του ένας δικός μας. Ο Γιάννης Κάττωριτς, της Toyota και του 4T-Safetrack, σήμερα κοσμεί τη Ford. Έχει την ευθύνη της επικοινωνίας, βάζοντας τη δική του σφραγίδα στις προδιαγραφές της πολυεθνικής. Ατού η γνώση του για το αντικείμενο και η εμπιστοσύνη του αρχηγού του, που καθρεφτίζεται στην εκτίμηση της πλειονότητας των συναδέλφων μας. Σοφή και σπάνια πλέον η στρατηγική Νοταρά, ο δικός μας άνθρωπος του Τύπου να μη μοιράζει «γιούρα» μέσα από διαφημίσεις. Το κάνουν και στη Nissan και στη Mercedes, ίσως κ.ά., αλλά είναι μειοψηφία, οπότε καταιγίδα οι παρεξηγήσεις που εκθέτουν.

Στο Μπάφι...

Κάποτε εκεί εξαιρετική χωμάτινη ειδική διαδρομή. Ήταν νύχτα του 1980 και μετά το σπαστήρι και την άσφαλτο, που έσμιγαν παρά το αλλοπρόσαλλο της κατασκευής, ο «περιφερειακός» με το καλό χώμα σε φαρδύ δρόμο λειτουργούσε ως όαση. Σήμερα μόνο άσφαλτος, και αν πριν το Καζίνο στρίψεις αριστερά, στα 2 χλμ. θα βρεις το καταφύγιο όπου φιλοξενήθηκε ιδανικά μια εξαιρετική παρουσίαση. Να ανηφορίσετε και να πάτε. Οδηγείς, περπατάς, απολαμβάνεις σπιτικό φαΐ και θέα που ψάξε και δε θα βρεις. Περιβάλλον SUV χάρη στον κ. Κεσίδη, που έψαξε, βρήκε και δε βολεύτηκε, και σεβόμαστε το αποτέλεσμα. Μακάρι να βρει μιμητές το διαφορετικό σε χώρους, και κυρίως το παράδειγμα της Ford στη σύνθεση, όπως και της Nissan με την ευκαιρία του Micra, με τη Subaru να δείχνει το δρόμο μόλις πριν από λίγες εβδομάδες. Περιπτώσεις όπου χαίρεσαι και την ποιότητα των νέων συναδέλφων μας, οι οποίοι σήμερα πλειοψηφούσαν, θυμίζοντας το ρόλο το σωστό σε σχέση με το επάγγελμά μας. Εξαιρέσεις; Πάντα, αλλά είναι αυτές που μας επιβεβαιώνουν._ Σ. Χατζηπαναγιώτου

Ποιό από τα παρακάτω μοντέλα-νικητές του Car Of The Year θα ψηφίζατε ως το καλύτερο αυτοκίνητο της περιόδου 2010-2020;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου