Της Ford καμώματα

Το συνηθίζουν και το στηρίζουν με συνέπεια. Καλούν τα μέλη του COTY στην Κολωνία και καταθέτουν τις σκέψεις τους. Συνήθως με αφορμή τη νέα τους πρόταση, που αφορά στον έναν η στον άλλον βασικό τους άξονα.

Πρόσκληση-πρόκληση, από τις περιπτώσεις που θα το βρεις στο δρόμο σου, αν δεν καταφέρεις να παρευρεθείς (η ευγενική ερμηνεία του βαριέμαι ή έχω κάτι άλλο να κάνω, όπως π.χ. να δεις από την κλειδαρότρυπα άλλους να παίζουν μπάλα με αυτοκίνητα).

Δεν το σκεφτήκαμε ούτε στιγμή, αν και την ίδια ημέρα ήταν η παρουσίαση της Mustang, αλλά και αποστολή μας στη Γαλλία, ενώ οι άνθρωποι της Ford Ελλάς είχαν άλλες προτεραιότητες. Άλλωστε, με εξαίρεση το Νίκο Νοταρά που έχει και άποψη και είναι και καλή παρέα και το Γιάννη Κάττωριτς που δίνει και ψυχή, ουδείς άλλος ευαίσθητος για το COTY στο Χαλάνδρι. Είναι σαφές πως για ορισμένα στελέχη πολυεθνικών με στοχευμένη καριέρα, πρέπει να έρθει εντολή από τα κεντρικά για να προκύψει ο σεβασμός μέσα από το ενδιαφέρον.

Πάμε Κολωνία

Άλλωστε, ευτυχώς στη Ford Ευρώπης μπορεί να μετακινούν συχνά τα στελέχη σε επίπεδο κορυφής στη διοίκηση και στην εξέλιξη, αλλά οι δικοί μας άνθρωποι είναι οι ίδιοι τα τελευταία 25 χρόνια.

Μαζί με 30 συναδέλφους, λοιπόν, στο κέντρο σχεδιασμού που κάθε φορά είναι και πιο εξελιγμένο. Με πινελιές, αλλά και σε βάθος. Είναι άνετοι όλοι εκεί και έχουν απαντήσεις για τα πάντα όλα, ενώ ξέρουν πολύ καλά ότι δε χρειάζονται υπερβολές σε σχέση με το εμπάργκο. Το ορίζουν, το αποδέχεσαι και μέχρις εκεί. Ούτε χαρτιά, ούτε απόσυρση των κινητών τηλεφώνων και άλλες υπερβολές τύπου GM, VW κ.ά.

Έχουν μια ιταλική φινέτσα στην επικοινωνία της δουλειάς τους, που τους διαφοροποιεί από τους άλλους Γερμανούς, πλησιάζει τους Γάλλους και εν τέλει σου αρέσει. Είναι σαφές: Ο τρόπος τους συνυπάρχει αρμονικά με τη θέση οδήγησης και το τιμόνι κάθε Ford. Σε προκαλεί με την αμεσότητα και την ακρίβεια που χαρακτηρίζει τους ανθρώπους και ό,τι δημιουργούν. Καλά δεμένοι με τη "μηχανή" τους, εξελίσσουν ώστε να αρέσει στο δρόμο, χωρίς να υστερούν στα σημεία των καιρών όπως τα προδίδει η ασφάλεια και η συνδεσιμότητα - σήμερα, σημείο αναφοράς.

Είναι απίστευτο το πώς συνδέονται, πώς δένουν οι άνθρωποι της Ford με τα αυτοκίνητά τους. Σε ευρωπαϊκό και σε ελληνικό επίπεδο. Ήταν ο υπέροχος Γιάννης Ταβανίδης, με την αυτοκινητική του κουλτούρα στο κόκκινο, είναι ο Νικόλας Νοταράς. Μάνατζερ-οδηγάρα που λάτρεψε τις πίστες, αλλά οδηγεί όπως σε Ράλλυ, ενίοτε και φυλαγμένα το θηρίο την ευθύνη λειτουργίας του οποίου έχει. Χεράς με περγαμηνές, αλλά δεν οδηγεί ούτε Mustang, όπως οι συνάδελφοί του στην Ευρώπη, ούτε το Focus RS που του ταιριάζει και μπορεί να το "πάει" όπως ένας από εμάς. Δείχνει το δρόμο, δίνει το παράδειγμα με ένα καλά στημένο Mondeo και δεν έχουμε καμιά αμφιβολία, πως θα το αντικαταστήσει με μπλε Focus ST και έναν από τους νέους κινητήρες.

Εμπάργκο!

Στις 6 Απριλίου τα πάντα όλα για το νέο Focus και τους νέους κινητήρες και ό,τι το πλέον σύγχρονο το χαρακτηρίζει σε όλα τα επίπεδα. Ούτε μικρότερο Mondeo, ούτε μεγαλύτερο, περιποιημένο Focus. Κάτι νέο. Εντελώς! Ένα premium σύνολο που τους κάνει περήφανους και δεν το κρύβουν. Από την προηγούμενη, σε δείπνο με κακό φαγητό (συμβαίνει)..., μιλούν χωρίς εικόνα και ήδη σε παρασύρουν, ώστε να το απολαύσεις την επομένη. Εκτός, εντός, αλλά και κάτω από το αμάξωμα και κυρίως από το καπό και βέβαια σε όλες τις εκδόσεις.

Άλλωστε, ανοίγει το δρόμο ώστε να σου δείξουν τι ακολουθεί. Σε κάθε κατηγορία και για τη σύγχρονη φιλοσοφία που δεν έρχεται, αλλά είναι γεγονός.

Επί του προκειμένου, σε σχέση με το μεθαύριο, δεν τίθεται θέμα περιορισμού στη δημοσιότητα. Απαγορεύεται κάθε σχόλιο και κρίμα γιατί το φιλμάκι με το Fiesta του 2020 και ίσως αργότερα, μας δημιούργησε μελαγχολία. Ξεπερνάει τα δικά μας όρια ηλικίας η ζωή του Fiesta και σίγουρα θα το χαρούν η κ. Ξενάκη με τον κ. Κάττωριτς στη μάχη για το τότε COTY. Με τον Νίκο και την Οξάνα της Ford Ευρώπης, σε μια εταιρεία που δεν τα αλλάζουν, αλλά τα προστατεύουν τα στελέχη τους, δίνοντας την απαραίτητη διαχρονική αξία.

Γιώργος Σαρηδάκης!

Έλληνας, αληθινός. Γεννήθηκε στο Ηράκλειο που λατρεύει. Είναι, δεν είναι 40 ετών. Ιδιαίτερα σοβαρός αρχικά, αλλά και την ώρα της ιεροτελεστίας, αφού παρουσίασε το μέλλον, χαλαρός και επικοινωνιακός στη συνέχεια.

Άψογα τα Ελληνικά του. Εξαιρετική η γνώση του για τη χώρα μας, αλλά και για το περιοδικό μας. Μέλος της ηγετικής ομάδας σχεδιασμού, έχει ευθύνη για το Fiesta που οδηγούμε και για το Focus που θα οδηγήσουμε στο τέλος Ιουνίου, στη Ν. Γαλλία. Όπου σήμερα η παρουσίαση της Mustang.

Από τις περιπτώσεις που αισθάνεσαι όμορφα, αφού επιβεβαιώνεται ιδανικά, το "έξω πάμε καλά".

Σκεφτείτε τι θα έκανε αυτός ο σοφός στα μάτια μας, αλλά και αντικειμενικά Έλληνας, αν έμενε Ελλάδα και μείνετε συντονισμένοι, αναμένοντας σε λίγες ημέρες τις λεπτομέρειες που αφορούν στο νέο Ford Focus._ Σ. Χατζηπαναγιώτου

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Περισσότερα Άρθρα του Συντάκτη

Κατηγορία άρθρου