Πάμε στον τοίχο...

Παλιός μας συνεργάτης και καλός μας φίλος ο Κώστας Μητρόπουλος, ανησυχεί, δεν το κρύβει και έντιμα, όπως πάντα, καταθέτει την άποψή του για τα θεσμικά πεπραγμένα στην ΕΟ ΦΙΛΠΑ και όχι μόνο.

Από τις εκλογές, και το θόρυβο που προκλήθηκε, πέρασαν πέντε μήνες, χρόνος αρκετός για κάθε Διοικητικό Συμβούλιο να οργανωθεί και να βάλει τα πράγματα σε μία νέα τροχιά.

Ήρθε η ώρα τα μέλη της ΦΙΛΠΑ να δουν τι έχει κάνει ο Πρόεδρος και το Διοικητικό Συμβούλιο απέναντι στις προγραμματικές δηλώσεις και τις υποσχέσεις που έδωσαν.

Να ξεκινήσουμε από την ΚΥΑ που είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα που έχει συναντήσει ο χώρος μας ποτέ. Δεν έχει εκδοθεί η τροποποίηση ακόμη! Δεν έγινε η συγκριτική μελέτη με τις άλλες ευρωπαϊκές χώρες για να υποβληθεί στο Υπουργείο για να ενισχύσει το αίτημα της ελεύθερης κυκλοφορίας! Δεν εστάλησαν επιστολές υποστήριξης των αιτημάτων μας από την FIVA και την UNESCO στο Υπουργείο! Δεν γίνεται συστηματικό lobbying και προσπάθεια συντονισμού προσώπων με ισχυρή πολιτική επιρροή ώστε να προωθούν τις θέσεις μας! Αντίθετα ακούω ότι υπάρχουν εξελίξεις στο Υπουργείο Οικονομικών που σχετίζονται με το ιδιοκτησιακό των ιστορικών αυτοκινήτων, και δεν υπάρχουν ίχνη οποιασδήποτε ενέργειας διαχείρισης μιας τέτοιας κατάστασης. Ακόμη και η συνάντηση με τους δικηγόρους της ΕΟ ΦΙΛΠΑ για την ακύρωση της ΚΥΑ έγινε με δική μου πρωτοβουλία και δεν έχει υπάρξει συνέχεια επί όσων συμφωνήθηκαν μαζί τους. Με λίγα λόγια σ’αυτό το μέτωπο δεν έγινε τίποτα. 

Όχι ακριβώς αληθές! Ο Πρόεδρος της ΕΟΦΙΛΠΑ και ο Πρόεδρος της ΦΙΛΠΑ παρέστησαν ως απλοί θεατές σε εκδήλωση της MICROCARS με προσκεκλημένο τον Υφυπουργό κ. Μαυραγάνη και θέμα την ΚΥΑ. Με ποιο καλλίτερο τρόπο μπορεί η ΦΙΛΠΑ και η ΕΟΦΙΛΠΑ να δηλώσουν δημόσια ότι είναι πιο αδύναμοι από μία μικρή αλλά ζωντανή λέσχη.

Ξαφνικά το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΟΦΙΛΠΑ, ελεγχόμενο από την ΦΙΛΠΑ, αποφάσισε να γίνουν εκλογές σε χρονιά που δεν προβλέπονται από το Καταστατικό!! Ποιος ο λόγος; Να ξεφορτωθεί ανθρώπους που έχουν καλή κρίση και εκφράζουν άποψη όπως ο Αντιπρόεδρος Λυμπέρης Παπάζογλου και ο Γραμματέας Πέτρος Ματσούκης; Θυμίζω ότι πριν από τις εκλογές, οι δύο υποψήφιοι πρόεδροι είχαμε συμφωνήσει ότι δεδομένης της κρισιμότητας των περιστάσεων με την ΚΥΑ δεν θα προκαλέσουμε εκλογές στην ΕΟΦΙΛΠΑ. Πάλι με λίγα λόγια, μη έχοντας κάνει τίποτα ουσιαστικό για την ΚΥΑ ο Πρόεδρος της ΦΙΛΠΑ αναλίσκεται σε μικροπολιτικά παιχνίδια για να αποκτήσει τον απόλυτο έλεγχο του Διοικητικού Συμβουλίου της ΕΟΦΙΛΠΑ.

Η κατάσταση με την ΚΥΑ οδηγεί την ΦΙΛΠΑ σε οικονομικές δυσκολίες. Με βάση τα περυσινά στοιχεία τα μηνιαία επαναλαμβανόμενα έσοδα είναι 21χιλ. €, και τα μηνιαία επαναλαμβανόμενα έξοδα ανέρχονται περίπου το ίδιο νούμερο. Τα έσοδα από τις κάρτες ήταν 14.5 χιλ. € μηνιαία, ενώ σήμερα έχουν πέσει στο 1/3 δημιουργώντας ένα μηνιαίο έλλειμμα 8 χιλ. €. Με αυτό το ρυθμό το αποθεματικό που δημιουργήθηκε με τις καταβολές συνδρομών στις εκλογές θα μηδενισθεί, όπως το είχα προβλέψει προεκλογικά, μεταξύ Οκτωβρίου και Δεκεμβρίου. Τι θα κάνει το Διοικητικό Συμβούλιο για να συνεχίσει να λειτουργεί η ΦΙΛΠΑ; Θα επιβάλλει έκτακτη εισφορά από τα μέλη; Θα ζητήσει αύξηση της ετήσιας συνδρομής; Θα μειώσει το προσωπικό και όλα τα έξοδα; Θα προσπαθήσει την πώληση και επανενοικίαση του κτιρίου; Δεν ακούω τίποτα για αυτό το κρίσιμο θέμα, που μάλλον σημαίνει ότι δεν απασχολεί προς το παρόν το Διοικητικό Συμβούλιο και τον Πρόεδρο.

Σημειώνω εδώ ότι ο τρόπος που γίνεται η έκδοση καρτών από την ΦΙΛΠΑ για λογαριασμό της ΕΟΦΙΛΠΑ είναι στην καλή των περιπτώσεων παράτυπος και πρέπει να προσαρμοσθεί το ισχύον νομικό πλαίσιο άμεσα αλλιώς και τα δύο Διοικητικά Συμβούλια θα έχουν ευθύνες έναντι των Λεσχών και έναντι της Πολιτείας, ενώ μπορεί να υπάρξουν και φορολογικά προβλήματα.

Πολύ κριτική για θεσμικά, οργανωτικά και οικονομικά θέματα μέχρις εδώ. Αλλά θα μπορούσε να σκεφτεί κανείς ότι οι εκδηλώσεις της ΦΙΛΠΑ αναζωογονήθηκαν με τις κατευθύνσεις που δίνει ο νέος Γραμματέας της κ. Παλαβίδης. Σίγουρα γράφεται ιστορία!

Από παντελή έλλειψη προγραμματισμού της οργάνωσης το Διεθνές αλλάζει ημερομηνία και τόπο 3 μήνες πριν γίνει! Ούτε ένας μη Έλληνας δεν θα εμφανιστεί στο Διεθνές! 

Η Ανάβαση Πάρνηθας, ο ιστορικότερος και πιο γνωστός αγώνας αυτοκινήτων στην Ελλάδα, μετά το Ράλλυ Ακρόπολις, δημοσιοποιήθηκε από τον κ. Παλαβίδη ουσιαστικά 10 μέρες πριν γίνει και συγκέντρωσε τον εκπληκτικό αριθμό των 50 συμμετοχών, με πολλούς χορηγούς και πολλές αναφορές στον τύπο!

Στο Κλασσικό Ράλλυ, που συν-οργάνωσε η ΦΙΛΠΑ, ο Γραμματέας κ. Παλαβίδης απείλησε, κάνοντας χρήση του αξιώματος του, κριτή για να αλλάξει τον χρόνο εκκίνησης του σε ΕΔΑ! Όνειδος!

Ο ίδιος ο Γραμματέας, οργάνωσε και κέρδισε το Εαρινό και ξέχασε να βγάλει αναλυτικά αποτελέσματα!

Ο Γραμματέας έκανε δημόσια σαφές ότι το CMC Challenge θα είχε την υποστήριξη της ΦΙΛΠΑ αν έλειπε ο εκλεγμένος πρόεδρος του CMC κ. Χάρης Λάμαρης. Θεσμικό bullying λέγεται αυτό! Όνειδος! 

Στο πρόσφατο Ράλλυ Δαναών ο Γραμματέας κ. Παλαβίδης έκανε γραπτές υποδείξεις στον Γραμματέα και το Προεδρείο του AC3 να μην κάνουν παρέα με πρόσωπα που δεν του αρέσουν! Όνειδος!

Εδώ δεν χάθηκε απλά η μπάλα στον σχεδιασμό και στην οργάνωση των εκδηλώσεων. Χάθηκε το μέτρο και η ντροπή όσον αφορά στο τι μπορούν να κάνουν και να πουν δημόσια εκλεγμένα μέλη Διοικητικού Συμβουλίου. Νομίζω ότι ο Πρόεδρος θα βοηθούσε πολύ τον εαυτό του αν ανέθετε άλλα καθήκοντα στον κ. Παλαβίδη.

Καμμία πρόοδος στην ΚΥΑ. Ανύπαρκτη ηγεσία στην ΕΟΦΙΛΠΑ και πρόκληση καταστατικών ζητημάτων που μπορεί να την οδηγήσουν σε μεγάλα προβλήματα. Παράτυπη η διαδικασία έκδοσης καρτών FIVA. Η ΦΙΛΠΑ κινδυνεύει να ξεμείνει από λεφτά. Οργανωτικό κομφούζιο στις εκδηλώσεις και ένας Γραμματέας χωρίς μέτρο.

Κανένας δεν θέλει να σκοτώσει την ΦΙΛΠΑ, όπως φωνασκούν μερικοί. Απλά με τον τρόπο που ο Πρόεδρος και το Διοικητικό Συμβούλιο αντιμετωπίζουν την πραγματικότητα θα οδηγήσουν την λέσχη σε “αυτοκτονία”. Το πρόβλημα δεν βρίσκεται στους αντιπάλους αλλά στο μυαλό ορισμένων που δυστυχώς προβάλουν πάνω από τους άλλους. Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΦΙΛΠΑ έχει άξια μέλη και υπάρχει χρόνος να σκεφτεί και να δράσει θετικά και αποτελεσματικά για να αντιμετωπίσει τα προβλήματα. Αλλά χρειάζεται η ηγεσία να εστιάσει στα σημαντικά που απασχολούν όλους τους κατόχους ΙΟ και να αναλάβει άμεσες πρωτοβουλίες, να καθαρίσει εστίες που κακοφορμίζουν και να κατεβάσει τους τόνους._ Κώστας Σ. Μητρόπουλος

Με τα νέα κίνητρα για την ηλεκτροκίνηση:

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου