And the winner is...

Ο φίλος μου ο Κώστας, ο πατέρας του Φώτη, θέλει να αλλάξει την καμένη-κατεστραμμένη «Κλειώ» τους με ένα ευρύχωρο «C».

«Μακάρι και station wagon», αφού έχει τρέλα και με το κουβάλημα. Ανθρώπους, τρέιλερ, μπαγκαζιέρα, και βέβαια καρτ. Ήταν μίνι, έγινε με τα χρόνια 6τάχυτο. Ένα «κλικ» πριν από την περιβόητη F4.

Δύσκολος τύπος ο φίλος μου ο Κ.Σ. Σεμνός και απαιτητικός, με δική του άποψη. Ψάχνει λοιπόν τον Ιάκωβο, που συμπαθεί στο «ποτάμι», αλλά μετακόμισε στην Αργυρούπολη, και τελικά τα είπαν με τον Χρήστο. Η καλή διάθεση στο max, αλλά Megane «GT blue» σε station δεν προβλέπεται. Του γυαλίζει το κόκκινο «308», ο «θεούλης» με τον 1.2 βενζίνης των 130 PS και το νέο αυτόματο κιβώτιο. Πού όμως χρόνος να το δοκιμάσει; Οι 8-10 ημέρες «last year», στις μέρες της Κορίνας, έγιναν 6 και αυστηρά, με κίνδυνο ποινικοποίησης. Αγαπάμε Peugeot και παραδεχόμαστε την ομαδάρα που κεντάει-προωθεί, αλλά έχουμε και τον εγωισμό μας - σύμφωνοι, και τα συμπλέγματά μας, που ενίοτε δεν ελέγχονται. Οπότε ο Κώστας, που έχει μπερδευτεί και με τα καύσιμα, αφού διαβάζει και NewsAuto, πήρε το ρίσκο και ρώτησε: «Ποιο είναι το καλύτερο; Με έχετε μπερδέψει...».

Σκέφτεσαι να τον ρωτήσεις αν θα το οδηγεί ο Φώτης (Φ.Σ.: νέος, ωραίος, πρωταθλητής, ώριμος και φίλος μου, οπότε είναι το GTi μας που του ταιριάζει, αλλά μακριά από μπαμπάδες με άποψη). Μετά θέλεις να ρωτήσεις περίπου πόσα χλμ. κάνει το χρόνο, για το μπάτζετ που θέλει να διαθέσει κ.ά., που όμως δεν ταιριάζουν στην κουβέντα μας... Βλέπετε, δεν το κουράζει. Αποφασίζει και εκτελεί. Όπως όταν ο Φώτης προσπερνάει, όποτε τρέχει, αφού οι αγώνες karting στη χώρα μας έχουν τις δυσκολίες τους. Πρόκειται για περίπτωση όπου η πολλή αγάπη πληγώνει.

Γιατί Focus diesel 120 PS!

Tο «δικό μας», το κόκκινο. Με τα προσεγμένα καθίσματα και τα κόκκινα γαζιά. Με τις premium επενδύσεις και αυτό το έντιμο τιμόνι που σε σκλαβώνει. Δερμάτινο, χοντρό, με τη σωστή διάμετρο, και ό,τι όμορφο βλέπεις και κρατάς, αντίστοιχη είναι και η απόκριση.

Τι σασί έχουν φτιάξει οι άνθρωποι; Δεν μπορεί, έχουν παρέμβει από την Μ Sport. Ξεχάστε το «last year» Focus. Αυτό, το «next year's» έχει αγωνιστικά στοιχεία. Ρυθμίσεις Οζιέ στη σφιχτή ανάρτηση που απορροφάει, αλλά και στο πηδάλιο-ξυράφι, και αρκούν 120 ίπποι από αυτόν τον ανανεωμένο 1.5d για να μετακινηθείς σε ρυθμούς GTi! Ρυθμίσεις; Comfort και Drive στο κιβώτιο, και είναι το δέσιμο του κιβωτίου με τον κινητήρα που προσφέρεται για σεμινάριο στους συναδέλφους τους του VW Group. Με diesel και μεσαίες στροφές, και δεν έχεις να ασχοληθείς με το αυτόματο κιβώτιο μέσω του ρυθμιστή στην κεντρική κονσόλα. Αυτό, το κόκκινο, το δικό μας, διαθέτει και paddles. Σχολιάσαμε υπερβολή καταρχήν, και στο τέλος τα πήραμε... μαζί μας. Αγαπημένα. 

Όλα αυτά με 24.200 ευρώ, σχολιάζει ο κ. Τσαντίλης, μετρ των ΣΔΟΚ μας, που μάλλον έχει μπερδευτεί με τους εξοπλισμούς.

Ford Focus diesel, λοιπόν, και πρόκειται για το καλύτερο αυτήν τη στιγμή αυτοκίνητο της κατηγορίας. Στη λίστα μας ΟΛΑ, και τα τρία βαριά ονόματα των Γερμανών κατασκευαστών κύρους, και αναφερόμαστε στις diesel εκδοχές, χωρίς να προσθέτουμε στην εξίσωση το value for money. Αν παλεύεις στα 19.999 ευρώ, αμύνεσαι και κάνεις «έκπτωση» σε ποιότητα-απαιτήσεις, επιλέγεις «φορτωμένο» 1.000άρι. Με βενζίνη και υπεράνω τιμών. Ξεπερνώντας το φράγμα των 30.000, το έχουμε ξαναγράψει. Η Mercedes Α-Class ψάχνει για αντίπαλο, διαφορετικά, και επιμένουμε αγνοώντας όλα τα 1.000άρια (γάντι στα Β και B-SUV), το Peugeot, με τα φρεσκαρισμένα 1.2 - 130 PS και το νέο auto κιβώτιο, παραμένει «le patron».

Το Ceed χωρίς απόστροφο; Παίζοντας... άμυνα το 1.000άρι. Το σωστό είναι το 1.4 με τους 140 ίππους. Κινητήρας ζωντανός, χωρίς την «ξενέρωτη» λειτουργία του 1.5 βενζίνης των Γερμανών της VW, αφού Opel δεν έχουμε δοκιμάσει. Το Astra; Θεσσαλονίκη! Υπομονή, όμως, και θα επανέλθουμε.

Έτσι, σε κόντρα των SUV, και με δεδομένο ότι το χάτσμπακ δεν είναι σεντάν, ενώ με τα δικά μας «θέλω» και «πρέπει» δεν πεθαίνει. Ποιος δεν έχει ζήσει τη χαρά με ένα οποιοδήποτε χάτσμπακ. Χθες 3θυρο και σήμερα 5θυρο, και αυτό είναι σωστό.

Εννοείται πως θα σας ενημερώσουμε για την επιλογή του Κώστα, με δεδομένο ότι αυτός ο σχεδόν 60άρης φίλος, με άποψη και στυλ χωρίς ύφος, είναι αντιπροσωπευτικό δείγμα αγοραστή-αναγνώστη μας, έστω και με χρονοκαθυστέρηση._ Σ. Χ.

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου