top icon
Blog

Ταξιδεύοντας

Επιστρέφουμε από την έκθεση στο Παρίσι οδικώς, μέσω Γερμανίας. Όπλο μας το νέο Nissan GTR, ατού το ταξίδι με πλοίο από την Αγκόνα. Μονόδρομος η Superfast για πολλούς λόγους, με αφετηρία την άψογη συνεργασία με τα περιοδικά μας. Πρόκειται για την ελληνική εταιρεία, όπου Έλληνες, από το φιλόξενο και διακριτικά επικοινωνιακό καπετάνιο μέχρι τους “μάγκες στα γκαράζ” διδάσκουν ελληνική φιλοξενία και πολιτισμό. Άψογοι και αν η Aegean είναι το ατού μας στους αιθέρες, τα Superfast είναι η Ελλάδα στη θάλασσα. Πλοίο (ταξιδέψαμε με την Χ1) με ποιότητα. Περιβάλλον που παρασύρει σε ευγένεια και πολιτισμένη συμπεριφορά ακόμα και αλλοδαπούς που σε άλλους χώρους βγάζουν άλλον, κακό χαρακτήρα. Υποδειγματικοί σε όλα οι χεράδες, οι φίλοι μας με τις τεράστιες νταλίκες. Οι μάγκες των δρόμων που διδάσκουν τρόπο και οδήγηση σε όλη την Ευρώπη. Διαχρονική η εκτίμησή μας και ας μην το ξέρουν. Με τα μάτια οι συνεννοήσεις μαζί τους μέσα από τους τεράστιους καθρέπτες. Σε βλέπει και ξέρει. Όπως άλλωστε όλοι οι γνήσιοι, οι πραγματικοί επαγγελματίες σε κάθε δραστηριότητα. Αυτός είναι ο Έλληνας!

Καμία έκπληξη η γνωριμία μας με τον καπετάνιο στην είσοδο του πλοίου. Κουμαντάρει ένα θηρίο με πλήρωμα 100 οικογενειάρχες, φιλοξενεί τουλάχιστον 500 επιβάτες. Πρόκειται για έναν σεμνό νέο άνθρωπο, ταμένο στη δουλειά του, με το συναίσθημα ευθύνης στη μεγίστη. Ήρεμη δύναμη; Σύγχρονο μάνατζμεντ το λες και στο προσώπό του βλέπεις και την ποιότητα αυτών που τον επέλεξαν. Τίποτα τυχαίο και όπως σχολίασε ο Θάνος, που είναι αρνητικός σε άλλες επιλογές στην ίδια διαδρομή, “οι άνθρωποι κάνουν τη διαφορά” όντας σωστά επιλεγμένοι και εκπαιδευμένοι.

Επιλογή εμπιστοσύνης και η τιμή μεγάλη να αναλάβουμε την αποστολή ώστε να αφιχθεί το νέο GTR στην Ελλάδα για την έκθεση Αυτοκίνηση του Άρη Γαλανόπουλου, αλλά και όχι μόνο. Πρόκειται για το GTR τελευταίας γενιάς, ένα σπορ κουπέ με συμπεριφορά και επιδόσεις supercar. Υπολογίστε περίπου 600 ίππους κάτω από το τεράστιο καπό, χωρίς να πειραχτεί η κατασκευή του κινητήρα που διατηρεί την αρχιτεκτονική και τις διαστάσεις, και κόστος που θα πλησιάσει τις 200 χιλ. ευρώ με όλο τον εξοπλισμό του, εκτελωνισμένο για την Ελλάδα. Το παραλάβαμε από τη Γερμανία, από τις εγκαταστάσεις της Nissan στην Ευρώπη – λίγα χιλιόμετρα από το Ντίσελντορφ. Περάσαμε χωρίς περιττές στάσεις, παρά μόνο για ανεφοδιασμό, από τη Γερμανία, που σήμερα θυμίζει χωματερή με τρελή κίνηση και στοχεύσαμε Ιταλία για περάσματα μέσα από τους Δολομίτες. Διασχίζοντας την Αυστρία, τα 30 ευρώ που δεν προπληρώσαμε για τη χρήση των δρόμων, αυξήθηκαν σε πρόστιμο των 120 και η αυτοκριτική μας άφησε ξύπνιους. Σύμφωνοι και η αγωνία να φωτογραφίσει ο Θάνος Ηλιόπουλος και να πιάσουμε λιμάνι ολοκληρώνοντας τη διαδρομή μας… Τέλεια, με στοιχεία ειδικής μέσα από περάσματα όπου λόγω Σαββάτου δεν έλειψαν συναντήσεις με κλαμπ όπως είναι το “δικό μας” Speed Sector και κάθε άλλο παρά απαρατήρητο περνάει το GTR ανάμεσα σε Ferrari, Lambo και Porsche. Έχουν ανεβάσει πολύ ψηλά τον πήχη οι Ιάπωνες σε όλα τα επίπεδα και το σεβασμό στο μέταλλο τον εισπράττεις και κατά την είσοδό σου στην πίστα της Ίμολα.

Το πρόγραμμα εργασίας του Άκη Τεμπερίδη αυτό το σαββατοκύριακο ήταν Ίμολα, για το Porsche Cup με το Tsounami R team, που μέχρι χθες συντόνιζε με μαεστρία ο φίλος Στέλιος Φάκαλης. Μόλις είδαμε Μπολόνια στις πράσινες πινακίδες στην εθνική προς Βενετία, δε διστάσαμε στιγμή. Τέρμα γκάζι, εύκολα τα 250ρια, η κατανάλωση στα 15 λίτρα ακριβής 100ρας των 1.65 ευρώ για κάθε λίτρο και να 'μαστε δίπλα του.

Ο Άκης, ο δικός μας Α.Τ. αν και σήμερα πατέρας και μεγαλύτερος, παραμένει δημιουργικός και συγκρατημένα ενθουσιώδης όπως πρέπει, όπως οφείλει να είναι ο σωστός επαγγελματίας. Ο Τέμπερ είναι επαγγελματίας και έχει αυτό που απαιτείται ώστε να διαφέρει όπου δραστηριοποιείται.

“-Τι οδηγείτε; -GTR! -Το καινούργιο; -Το ονειρεύομαι! – Ερχόμαστε". Και τον καμαρώσαμε να δημιουργεί εντός και εκτός πίστας, γνωρίζοντας όσο λίγοι το παιχνίδι με τα όρια σε κάθε δραστηριότητα. Παίζει με τα κόκκινα αυτός ο τύπος, από τους λίγους που σε κρίνει τεκμηριωμένα, με άποψη και ειλικρίνεια και εννοείται πως τον ακούς με προσοχή και κυρίως όταν “τα ακούς” συμφωνείς ή διαφωνείς μαζί του.

Με την ελπίδα ότι δε θα πάρει τα βουνά και τα λαγκάδια με πορεία άλλες πολιτείες στον έξω κόσμο, κρατώντας από το χέρι την όμορφη και ικανή σύζυγο του και την κόρη τους, συνεχίστε να τον διαβάζετε σε εμάς και στο NewsAuto του Τ.Τ., αφού δεν μπαίνει χαλινάρι σε τέτοιους τύπους που όσο ελεύθεροι άλλο τόσο και δημιουργικοί. Για το GTR, πηγαίνετε να το δείτε στο περίπτερο της Nissan να κοντράρει σε ενδιαφέρον με το Micra που θα σας εντυπωσιάσει και διαβάστε τις εντυπώσεις μας από το ταξίδι με τον Θάνο στους 4Τ Νοέμβρίου.

Διαβάστε και την άποψή μας για το σημαντικό αυτοκίνητο και για το πώς συνδέεται σε χαρακτήρα και στιλ με έναν σπάνιο άνθρωπο, καλό φίλο, τον ex-Boss μου τότε στη Nissan Sport Team. Απλά, με τη δική μου, ενίοτε ακατανόητη λογική, ο Τάκης Θεοχαράκης είναι GTR και αυτό το Nissan είναι ο δικός μου Τάκης και μείνετε συντονισμένοι. Κοινός παρoνομαστής η εντιμότητα. Το πλέον σπάνιο σήμερα._Σ. Χατζηπαναγιώτου

ΥΓ. Μην ανησυχείτε κ. Μεθενίτη, μετρ John, δεν πάμε Σέρρες επιστρέφουμε μέσω Πάτρας, όντας αξιόπιστοι όπως και τα αυτοκίνητά μας άλλοτε, δικά σας σήμερα. 

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ