Περί ΚΥΑ από τον "Αστερίξ"

Σε αμηχανία οι θεσμοί, όταν άνθρωποι σοβαροί και με άποψη ανησυχούν και δεν το κρύβουν. Φιλοξενούμε με σεβασμό και ενδιαφέρον την άποψη του Άρη Αστερίξ Λουμίδη για την ΚΥΑ και όχι μόνο

Σήμερα γράφω ΚΑΙ ΦΩΣ ΕΓΕΝΕΤΟ ΜΕ ΚΡΑΤΙΚΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ και αυτό δυο χρόνια μετά από την συνέντευξη μου στους 4Τροχούς με τίτλο ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΦΩΣ...

Διαφωνώντας με όσους μόνο αρνητική κριτική έκαναν. Για εμένα η νέα ΚΥΑ είναι ΣΤΟ ΣΩΣΤΟ ΔΡΟΜΟ για να ελέγξει τη φωτιά που έκαιγε το δάσος εδώ και 40 χρόνια. Αν για να το σώσουμε πρέπει να κάνουμε ακόμα υπομονή και να καούν μερικά δέντρα ακόμα, αξίζει τον κόπο, για να σώσουμε το Κλασσικό μας αυτοκίνητο

Πρώτα όμως, όπως πάντα, μαζί με την κριτική μου θα πω ένα ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, αυτή την φορά ‘από καρδίας’, για όσους εκπροσώπους  μας έφεραν εδώ σήμερα. Είναι σαφώς ένα μεγάλο βήμα στη σωστή κατεύθυνση, στην ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΛΥΣΗ, στις ΚΡΑΤΙΚΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ, λεξεις που ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ δεν είναι όνειρο μας, αλλά είναι τυπωμένες σε ΦΕΚ!

Επικροτώ επίσης την πρωτοποριακή ΕΓΓΡΑΦΗ ενημέρωση σας εδώ, ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ, είναι και αυτό ένα σημαντικό βήμα μπροστά, να ξεκινήσει επιτέλους στη σημερινή εποχή μια ΑΜΕΣΗ επικοινωνία με τα μέλη, να υπάρχει ΑΜΕΣΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ,  για το καλό όλων και πάνω από όλα για το καλό του Ιστορικού Αυτοκινήτου. Η μεσαιωνική ‘επικοινωνία’ μέσω των Γενικών Συνελεύσεων, ήταν εδώ και χρόνια εκτός πραγματικότητας, έχω δε την προσωπική άποψη ότι ήταν και σκόπιμα επιλεγμένη από τον εκάστοτε (ισόβιο) πρόεδρο, που προεδρεύοντας και στην ΓΣ (μιλάω για ΦΙΛΠΑ) είχε τον απόλυτο έλεγχο, ‘αφαιρώντας  τσαμπουκαλίδικα’ το λόγο σε όποιον ‘τολμούσε’ να κριτικάρει και να μιλάει πάνω από όσα λεπτά του είχε ο ίδιος δώσει.  Αυτά εξ ιδίας πολυετούς πείρας μου στις ΓΣ, που όσοι παλαιοί έχουν μείνει, σίγουρα θα θυμούνται.

Έχω όπως κάποιες επιφυλάξεις, μια και μέχρι σήμερα ΟΛΟΙ μας είμαστε στο σκοτάδι, μια και φήμες κυκλοφορούσαν (ίσως και άδικα) για κάποιους ότι  ΔΕΝ ήθελαν τίποτε να αλλάξει. Βασίζομαι λοιπόν στη δημοσίευση σας εδώ ότι ’’…Την Δευτέρα 18/2/2019 θα αναρτήσουμε όλες τις κινήσεις...’’, και έτσι με μεγάλο ενδιαφέρον αναμένω τα ΕΓΓΡΑΦΑ που θα αναρτήσετε, αν όχι για τίποτε άλλο, αλλά για να με βοηθήσετε να επιλέξω ποιοι θα μας εκπροσωπήσουν  στις επόμενες εκλογές.

ΚΡΑΤΙΚΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΙΕΣ σημαίνει ότι το ιστορικό αυτοκίνητο στην Ελλάδα μπαίνει επιτέλους στο δρόμο που έπρεπε να ήταν. Τέρμα στην κομπίνα των λεσχών που αναγκαστικά ήμασταν ηθικοί αυτουργοί, τέρμα οι τρελοί τζίροι των ιδιωτών και της ΦΙΛΠΑ που την έκαναν ‘εκμετάλλευση ακινήτων’. Τα έσοδα θα πάνε στο κράτος, για να μας εξυπηρετεί σωστά σαν πολίτες, με ασφάλεια και πάνω από όλα ΝΟΜΙΜΑ. Οι δε λέσχες μας θα ξανανοίξουν τα καταστατικά τους για να διαβάσουν και να εφαρμόσουν έστω και αργά τον ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΣΚΟΠΟ της ύπαρξης τους. Όπως παντού, οι λέσχες θα επαναπροσδιορίσουν τους στόχους και τις δραστηριότητες τους γύρω από το ιστορικό αυτοκίνητο, έχοντας έσοδα από τις πιστοποιήσεις, τις εξυπηρετήσεις των αναγκών των μελών και των αυτοκινήτων τους (γκαράζ, συντήρηση, τεχνική βοήθεια, μικρές αγγελίες κλπ) αλλά και τις ετήσιες συνδρομές των ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ Φίλων Του Παλαιού Αυτοκινήτου και όχι των ‘φοροαποφυγάδων’ που δεν ήξεραν καν τι αυτοκίνητο οδηγούσαν.

Ας κάνουμε όλοι μαζί ΥΠΟΜΟΝΗ αλλά και ΕΠΙΜΟΝΗ, να ΜΗΝ ΜΕΙΝΟΥΜΕ σε αυτήν την ΚΥΑ, να βγούμε από το τούνελ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ να βάλουμε πίσω τις διαφορές μας και να κάνουμε ΜΙΑ ΝΕΑ ΑΡΧΗ.

Σημειώνω τις κατά την άποψη μου ΕΚΚΡΕΜΟΤΗΤΕΣ προς επίλυση:

  1. Εδώ και τώρα η επιτροπή και όχι σε 10 μήνες, αλλά όσο νωρίτερα γίνεται. Αν υπάρχουν ακόμα κάποιοι που ελπίζουν στο ‘ουδέν μονιμότερο του προσωρινού’ να είναι εκτός παιχνιδιού. Ο βάσει της ΚΥΑ αποκλεισμός των μετά το ’70 αυτοκινήτων ‘πονάει’ πολύ και πάρα πολλούς, αλλά θα λειτουργήσει θετικά στη συντομότερη ολοκλήρωση, μιας και εκδηλώσεις μόνο με αυτοκίνητα πριν το ‘70, είναι σίγουρα ζημιογόνες για τις λέσχες.
  2. Μαζί με τις κρατικές πινακίδες,
    1. Ασφάλιση
    2. ΚΤΕΟ με βάση πρώτα ασφάλεια και μετά ελαστικά κριτήρια
    3. ΚΑΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ,
  3. ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ, ίσως το πιο σημαντικό, γιατί μπορεί να λειτουργήσει και απαγορευτικά, αν σκοπός του κράτους αποδεδειχθεί ότι είναι το φορολογικό έσοδο, ίσως όπως και μέχρι τώρα. Έξαλλου ανάλογη χαμηλή ελάχιστη φορολογία όπως στα κράτη της ΕΕ θα βοηθήσει ιδιαίτερα τις ασθενείς τάξεις, κάτι που πρέπει να λεχθεί στο κράτος

Τέλος, μια και το θέμα αυτό μπαίνει στην τελική ευθεία, για άλλη μια φορά θα αναφερθώ στο μοναδικό παραμένοντα μεγάλο ‘καρκίνο’ του χώρου μας, το ‘Καταστατικό Του Μεσαίωνα’ της ΦΙΛΠΑ (που ελέγχει την ΕΟΦΙΛΠΑ) που τόσο μεγάλη αλλαγή θέλει, ιδίως στον τρόπο του εκλέγεσθε των Προέδρων μας. Στα 50 χρόνια ζωής της λέσχης, έχουμε αλλάξει μόνο 5 ή 6 Προέδρους. Πότε θα σταματήσει αυτό; Φίλε Τάκη, είχες δεσμευθεί, εγώ τουλάχιστον πιστεύω σε σένα.

ASTERIX

Με τα νέα κίνητρα για την ηλεκτροκίνηση:

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου