Ταξιδεύοντας...

Πρόκειται για την πλέον παρεξηγημένη διαδικασία της δουλειάς μας. Με εξαίρεση την παρακολούθηση ενός αγώνα του WRC όπου ζεις το όνειρό σου σε εξελιγμένη έκδοση, τα μονοήμερα ή τα 1+1 ημέρας ταξίδια που αφορούν σε παρουσιάσεις δεν αποτελούν πάντα ευχαρίστηση.

Μαθαίνεις, ενημερώνεσαι, γνωρίζεις ανθρώπους, αλλά μέχρι εκεί. Σπάνια σε συνδέει η αποστολή με την περιοχή.

Σημαντικό λοιπόν που εταιρείες παρουσιάζουν τα νέα τους αυτοκίνητα στη χώρα μας. Πιστέψτε μας, έχουμε να “πούμε” πολλά περισσότερα από ό,τι στην Ισπανία ή στην Πορτογαλία. Κρίμα που χάνονται παρουσιάσεις λόγω κόστους και έτσι, δε θα έχουμε για παράδειγμα εδώ τα νέα Skoda και το Mazda 3 κ.ά.. Θα έχουμε βέβαια αληθινή Porsche (μία είναι η 911) στην Αττική το Μάρτιο και μπράβο σε Γερμανούς και Έλληνες για τη συνέπεια. Αντίστοιχα, είναι γνωστό πως την Ελλάδα επέλεξε και η Range Rover για το νέο Evoque. Στο δρόμο για το Πόρτο Χέλι, έχοντας αφήσει πίσω μας το Κρανίδι, σε μέρος μαγικό. “Να ονειρεύεσαι” ο συνδυασμός, και βέβαια η προσπάθεια εξασφάλισης πλήρους σύνθεσης για την ελληνική αποστολή, προδίδει το μέγεθος της ελληνικής αντιπροσωπείας. Δυνατοί, όπως και η Porsche, πάρα το περιορισμένο μέγεθος της αγοράς μας στα ακριβά αυτοκίνητα. Θα τη θέλαμε και τη Macan εδώ, έχοντας “ζήσει” υπέροχα στην Κρήτη με την Cayenne, αλλά αρκεί και το Evoque σε επίπεδο SUV. Άλλωστε, αν κάποιος θέλει να παρουσιάσει SUV και δεν επιλέγει Ελλάδα, μάλλον λάθος κάνει. Εννοείται πως αυτοί που έχουν την ευθύνη ξέρουν καλύτερα, και με την ευκαιρία, δεν αποκλείεται και μακάρι να συνδυαστεί η παρουσίαση του μικρού R.R. με την πλήρη δοκιμή του. Πάντα έγκυρος ο Βασίλης Σαριμπαλίδης στο συνεπές εβδομαδιαίο newsletter του χώρου, στη “Ζούγκλα”, γνωστό ως τα “Νέα της Πιάτσας”, σχολιάζει ότι τα πρώτα Range Rover Evoque για την παρουσίαση έπιασαν Ελλάδα. Να καμαρώνουμε και μακάρι όλο αυτό να πάρει μεγαλύτερες διαστάσεις. Να εξελιχθεί σε ωραία συνήθεια. Έχουμε τις υποδομές και δυνατές αντιπροσωπείες που μπορούν να προτείνουν-επηρεάσουν, αλλά και τα σωστά “γραφεία” διεθνών προδιαγραφών για οργάνωση-υποστήριξη. 

Ζώντας μεταφορικά και κυριολεκτικά το πώς λειτουργεί το Vista Εvents και έχοντας την εμπειρία των συγκρίσεων, αντικειμενικά ξεπερνάμε τους ξένους, ενώ υποκειμενικά, αλλά αποδεδειγμένα στα μάτια μας, δεν έχουν αντίπαλο στην Ελλάδα. Υπερβολή, αλλά το σχόλιο ξεπερνάει το “αν δεν παινέψεις το σπίτι σου” και έχει να κάνει με το “αυτούς έχεις παρακολουθήσει ως προς το πώς λειτουργούν και αυτούς παραδέχεσαι”. Έντιμα, αθόρυβα και με το πάθος για τη λεπτομέρεια που κάνει τη διαφορά, με την αγωνία για “κάθε αύριο και καλύτερα”, να χτυπάει κόκκινο.

Το πάθος, η “αρρώστια” που πρέπει να οδηγεί όποιον θέλει να πετύχει και δε χαϊδεύεται με δικαιολογίες. Στοιχείο που διακρίνεις ακόμα και σήμερα... στα ανεμοδαρμένα γραφεία Τύπου των εταιρειών που εισάγουν αυτοκίνητα. Τους τσάκισε και τους περιόρισε η κρίση, ενώ κάπου, κάποιοι άλλαξαν ρόλους, δυστυχώς “μοιράζοντας και διαφήμιση”. Αποτελεσματική επιλογή για τις εταιρείες, ανθυγιεινή για τον κλάδο μας που δέχεται πίεση αξιοπιστίας και αμφισβητείται το κύρος του.

Σε κάθε περίπτωση, κάποια κάστρα αντιστέκονται και είναι μάλιστα πλειονότητα, με τον κορυφαίο υπεύθυνο Τύπου της αγοράς, τον κύριο Γιάννη Μεθενίτη της Nissan, να μην είναι καν PR. Δεδομένο πως στα δικά μας μάτια και σε συνδυασμό με την εμπειρία μας το σωστό service για τον Τύπο δεν είναι ο συνδυασμός “μπάτζετ-ταξίδι-αυτοκίνητο”, αλλά η σημασία και ο σεβασμός που θα μας εκφράσει, όντας συνεργάτης μας. Σεβασμό που αποδίδουν με υποδειγματική ευγένεια και δημιουργικό άγχος υπέροχοι άνθρωποι, όπως η κ. Κλαίρη Χατζηγιάννη της Toyota και ο κ. Γιώργος Παππάς του ομίλου Σαρακάκη. Οικογένειά τους οι εταιρείες και φαίνεται στη δουλειά τους. 

Αφορμή για το σημείωμα, η άψογη συνεννόηση με την ομάδα επικοινωνίας του ομίλου Συγγελίδη για τα C5 Aircross και 508 με αφορμή το COTY και όχι μόνο, αλλά και η εξαιρετική διαχείριση από τον κ. Κωνσταντίνο Διαμαντή της 3αρας και της Ζ4 στην Ελλάδα. “Εργαλεία-όπλα” που παρουσιάζονται άμεσα, αύριο-μεθαύριο στους Έλληνες συναδέλφους, σε εκδήλωση που ποτέ δεν είναι ίδια με την προηγούμενη.

Αιτία του σημειώματος το ταξίδι μας στη Γερμανία με τον Μιχάλη Σταυρόπουλο, για τη συμπληρωματική δοκιμή της Jaguar i-Pace. Κίνηση roi mat από την Πετρόπουλος, δια χειρός κ. Αγγέλας Μπιτσάνη, καθηγήτριας PR σε δύσκολους χώρους. Αποστολή... “ελληνικό νταηλίκι” με τη σφραγίδα του Νικόλα Μπέλλου που διαχρονικά σέβεται γενικά τον ειδικό Τύπο και ειδικά το περιοδικό μας. Φίλος ο Ν. Μπ. της μεγάλης σχολής Μανιατόπουλου, ένας μετρ διεθνών προδιαγραφών σε σχέση με τον κατασκευαστή που “υπηρετεί” με συνέπεια. Πάντα θα θυμάμαι όμορφες-δύσκολες αποστολές, με το ΟΚ του κ. Λεωνίδα Μανιατόπουλου. Τεράστιος ο ΛεΜαν, αλλά δεν είναι της στιγμής.

Περί αποστολών λοιπόν, όπως με το πρώτο R.R. Sport που έφερε Ελλάδα ο Κουν, και ο Νικόλας το είχε πουλήσει πριν βγει από το καράβι. Τη στήριξη στον Άκη Τεμπερίδη που ξεπερνούσε τα excel, και άλλα, χθες, όπως σήμερα και με αισιοδοξία στο αύριο, αφού ο αγώνας συνεχίζεται.

Το ίδιο και το ταξίδι μας, αλλά και σε άλλη πόλη. Το οδοιπορικό μας με τον Μ.Σ. να φωτογραφίζει και βέβαια να σχολιάζει με το δικό του τρόπο για αυτοκίνητα και όχι μόνο. Βλέπετε και άλλοι PR ή υπεύθυνοι γρ.Τ. αν προτιμάτε, κάνουν την εξαιρετική, τη διαφορετική δουλειά που λείπει, οπότε πλέον είναι και το σπάνιο που σε συναρπάζει. Σε απόλυτη ισορροπία με το αντικείμενο, που πάντα θα είναι το αυτοκίνητο.

Το ότι στην κυριολεξία αύριο ψηφίζουμε για το 2019 και ήδη ζαλισμένοι -έχοντας δει το νέο 208 και το μικρο DS- σκεπτόμαστε το 2020, προδίδει ότι αναπνέουμε. Όπως και αν εξελιχθεί η τελική φάση. Τόσο στο COTY, όσο και στην τελευταία μου διαδρομή στο περιοδικό, που το 2020 συμπληρώνει τα 50 του χρόνια, που άλλωστε θα σηματοδοτήσουν και την επόμενή του ημέρα. Ατού οι αναγνώστες, η δημιουργική του ομάδα και η εταιρεία που το εκδίδει. Με συνέπεια τα τελευταία 6 χρόνια και με αποδεδειγμένη πλέον δημιουργική διάθεση για το παρόν και το μέλλον. Ωραίες οι αναμνήσεις, αλλά πρέπει να λειτουργούν ως αρχή για την προοπτική που απαιτείται μέσα από το όραμα του καθενός.

Το όραμα της γενιάς των σαραντάρηδων που οφείλουμε, είναι υποχρέωσή μας να στηρίξουμε. Σε οικογένεια και σε υπέροχους συνεργάτες. Παλιούς, δίπλα μας από παιδιά, εδώ και 20 χρόνια, αλλά και νεότερους. Στελέχη της εταιρείας που εκδίδει το περιοδικό μας, όπως ο οικονομικός μας κ. Παναγιώτης Καράμπελας και νεοφερμένοι. Στελέχη με άποψη και ωραία, σύγχρονα χιλιόμετρα που δημιουργούν το χαμόγελο που λείπει. Κακά τα ψέματα, είχα από το Κορωπί να δω τη Σύρμω, την κ. Παπαδοπούλου να λάμπει.

Καλώς ήρθατε κ. Κρίθαρη, αγαπητή Δήμητρα, σιδεροκέφαλη!_ Σ. Χατζηπαναγιώτου

 

ΥΓ: Η κ. Δήμητρα Κρίθαρη, πρώην μάρκετινγκ μάνατζερ των Αττικών Εκδόσεων, είναι η Διευθύνουσα Σύμβουλος της Alpha Εditions που εκδίδει τα περιοδικά Hello, 7 ημέρες ΤV, ELLE και 4ΤΡΟΧΟΙ.

Ποιό από τα παρακάτω μοντέλα-νικητές του Car Of The Year θα ψηφίζατε ως το καλύτερο αυτοκίνητο της περιόδου 2010-2020;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου