Ψηφίζοντας

Η ζωή κάνει κύκλους και ποτέ μη λες ποτέ.

Τη Δευτέρα το μεσημέρι στην έκθεση της Γενεύης θα ανακοινωθεί η ψηφοφορία και το αποτέλεσμα για το COTY. Συνήθως ξέρεις. Ακούς, βλέπεις, υπολογίζεις, αξιολογείς διαβάζοντας τις τάσεις και σπάνια πέφτεις έξω. 

Όπως και στα 15 χρόνια το ποσοστό... ευστοχίας -επί προσωπικού- είναι στο 50%. Επιλογή μας η ψήφος να συνδέεται με την ελληνική πραγματικότητα, προκρίνοντας στοιχεία ρεαλισμού και λιγότερο το τι μέλλει γενέσθαι αύριο ή στο μακρινό μεθαύριο.

Φτάνουμε, ή φτάσαμε για να είμαστε ακριβείς, στο τέλος αυτής της ειδικής διαδρομής όπου κάποιες φορές το συναίσθημα δε συνδυάστηκε απόλυτα με τα «πρέπει» του επαγγελματία. Άλλωστε, όπως έλεγε με σημασία ο Αντώνης Λυμπέρης, άλλο τι μας αρέσει και άλλο τι αρέσει στον αναγνώστη που οφείλουμε να σεβόμαστε. Δυστυχώς η εποχή που τον καθοδηγούσαμε πέρασε, όπως επίσης και τα θαρραλέα συμπεράσματα «γιατί έτσι μας αρέσει». 

Γιατί Alpine;

Φέτος λοιπόν είπαμε να αφήσουμε το συναίσθημα να πορευτεί, με οδηγό και τα αντικειμενικά στοιχεία ουσίας.
«Εκλεκτός» μας η Alpine, όσο Renault είναι ή δεν είναι (απαρατήρητο αλλά θα πρέπει να είμαι ο ένας /55 που έχει ψηφίσει δις Clio, αλλά και το Twingo), όντας ένα εξαιρετικό σπορ αυτοκίνητο που υπενθυμίζει υποδειγματικά το χθες στην τέλεια προσαρμογή του στο σήμερα, χωρίς να αντιδρά στο αύριο. Ένα καθαρόαιμο για δύο και την ομοιογένεια που προσφέρει στο δρόμο θα βρεις μόνο σε Lotus Exige ή Elise και δε θα τη βρεις σε 4C, ενώ για να τη ζήσεις με μια Cayman GTS θέλεις τα διπλάσια χρήματα.

Κίνηση roi mat από μια μικρή, ιδιαίτερα αποτελεσματική ομάδα νέων Γάλλων μηχανικών, που στα δικά μου μάτια έγραψε ιστορία. Από τη σχεδίαση και το στήσιμο, μέχρι τα μηχανικά μέρη που έδεσαν αρμονικά με το πλαίσιο, δημιουργώντας το τέλειο σύνολο. Θα την αποκτήσουν οι πολύ ειδικοί. Όσοι μιλούν με το αυτοκίνητο που το θεωρούν προέκταση της ζωής τους και όχι τρόπο επικοινωνίας μιας φτηνής γοητείας που μας έφθειρε θανάσιμα.

Το περιοδικό μας με οδηγό τον Νίκο Κουνίτη και χάρη στον Ιάκωβο Κρομμύδα ήταν στην επίσημη παρουσίαση. Οδηγήσαμε στο Τάνις στη Δανία και τη ζήσαμε στην Ελλάδα χάρη στον gentleman Μιχάλη Καραγιάννη που έχει το τακτ να μοιράζεται μαζί μας τα καλούδια του - άτυπο κομμάτι της οικογένειάς του. Στο συντονισμό ο Σπύρος Βουργίδης και «συνοδηγός» μας ο Παύλος Χουρδάκης. Λάτρεις του αυτοκινήτου, φίλοι του περιοδικού, χωρίς τα συμπλέγματα που ενίοτε μας στραγγαλίζουν και περιορίζουν τη μοναδική απόλαυση που ούτε σε προσωπική σχέση δε θα βρεις. Απλά γιατί κάθε ισορροπημένη κατασκευή, προσαρμόζεται και ακολουθεί λειτουργώντας στο δικό σου κρεσέντο.

Όπως εμείς δέσαμε μαζί της και στο Μορτφοντέν με συνοδηγό την Ελένη Ξενάκη, οπότε αποφασίσαμε και την ψηφίσαμε, με σεβασμό και στις άλλες υπέροχες κατασκευές της 7άδας. Κρίμα που στη Στουτγάρδη αδιαφορούν για το θεσμό, χωρίς αυτό να σημαίνει πως ειδικά οι Γερμανοί συνάδελφοι, ίσως και οι Βρετανοί δε θα την τιμήσουν με την ψήφο τους. Εξαιρετική η A-Class και τίποτα δεν αποκλείεται όσον αφορά το τελικό αποτέλεσμα.

Αυτήν τη φορά, φέτος, αδυνατούμε να προβλέψουμε το νικητή. Το κάθε υποψήφιο αυτοκίνητο έχει τους λόγους του ώστε να είναι νικητής.

Κακά τα ψέματα._Σ. Χατζηπαναγιώτου

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Περισσότερα Άρθρα του Συντάκτη

Κατηγορία άρθρου