Αγώνα στο WRC δεν έχουμε - ευθύνη όλων μας. Έχουμε όμως ιστορία, το σωστό περιβάλλον και τους ανθρώπους γεννημένους πρωταθλητές, ικανούς για δύσκολες αποστολές.

Παράδειγμα του Έλληνα με τον τυπικά ευρωπαϊκό τρόπο και την παγκόσμια κλάση, ο ΕΛ.ΕΜ. Ο Λώρης Μελετόπουλος. Ο άλλοτε συνοδηγός του Ιαβέρη και του Άρη Βωβού αξιοποιεί την καταπληκτική του ομάδα και την εμπειρία του και οργανώνει τα τεστ εργοστασιακών ομάδων στις ειδικές του Ράλλυ Ακρόπολις, ενόψει του Ράλλυ Τουρκίας.

Τον περασμένο χρόνο ήταν η Ford, φέτος η Toyota και η Citroen. Ατού της προσπάθειας του Έλληνα πρωταθλητή η συμπεριφορά του, όντας ένας τρελός του τύπου και της λεπτομέρειας. Ό,τι απαιτεί αυτή η λεπτή διαδικασία από την αρχή μέχρι το τέλος της συμφωνίας με κάθε κατασκευαστή. Η ξεπέτα και η αρπαχτή είναι έννοιες μαλωμένες με αυτόν τον υπέροχο, όσο και ιδιαίτερο άνθρωπο, που με το έργο του υπενθυμίζει το μέχρι πού μπορεί να φτάσει ο Έλληνας όταν διαθέτει αρχές και την τέχνη να συντονίζει πολύπειρους με χαρακτήρα, όπως τα μέλη μιας υπεροχής ομάδας που συνεννοείται με τα διεθνή πρότυπα. Λίγα λόγια, χαμηλή η ένταση της φωνής, πειθαρχία στα δύσκολα και συνέπεια από την πρώτη μέχρι την τελευταία στιγμή.

Τυχεροί εμείς, τους επισκεφθήκαμε σήμερα με καλούς φίλους στην Καλοσκοπή, όπου αντικρίσαμε μια άψογα οργανωμένη εκδήλωση, πολύ πιο δύσκολη από όσο φαίνεται.

Αν η επικοινωνία σε σχέση με το πού, πότε και ποιοι μας προβλημάτισε, το αποτέλεσμα δικαιώνει τον οργανωτή. Είναι αυτός, ο ΕΛ.ΕΜ. και η παρέα του που έδωσαν χαρά στους παλιούς κλασικούς θεατές που ανηφόρισαν, αλλά κυρίως σε νεότερους, σε πρωτάρηδες που ενθουσιάστηκαν.

Έχει και την πολιτική του διάσταση το εγχείρημα, αφού πρόκειται για μια σεμνή διαδικασία με ελληνικό χρώμα, που όμως έχει διεθνή απήχηση μέσα από την αύρα και του Ράλλυ Ακρόπολις που οφείλουμε να επαναφέρουμε στο προσκήνιο, με προοπτική-πλάνο που να αφορά στη μεγάλη πόρτα.

Τι είδαμε;

Τον φιλόξενο οργανωτή με αντίστοιχης φιλοσοφίας συνεργάτες (στη συντριπτική τους πλειονότητα), φίλους από τα παλιά, τον 6άκις παγκόσμιο Οζιέ και τον συνοδηγό του, αλλά και ένα αυτοκίνητο, το C3 WRC που σε πηγαίνει 35 χρόνια πίσω, στην εποχή των γκρουπ Β. Σημαντικό ότι η προσπάθεια του ΕΛ.ΕΜ. δεν πέρασε απαρατήρητη, και “χθες” είχε την υποστήριξη της Toyota Ελλάς, ενώ σήμερα του Ομίλου Συγγελίδη, με την παραχώρηση των αυτοκινήτων-εργαλείων. Απλά, πολιτισμός!_ Στρατισίνο

ΦΩΤ.: Κατερίνα Μπράτσου

Σχετικά με τις σκέψεις της κυβέρνησης για αύξηση των τελών στα παλιάς τεχνολογίας αυτοκίνητα, πιστεύω πως...

Αποτελέσματα

Είναι άδικο γιατί τα διαθέτουν άνθρωποι με χαμηλό εισόδημα που δεν μπορούν να αποκτήσουν ένα σύγχρονο καθαρότερο όχημα
100% (1 ψήφος)
Είναι σωστό μέτρο, καθώς η αυξημένη ρύπανση στις μεγαλουπόλεις έχει σημαντικές επιπτώσεις στην υγεία των κατοίκων
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να δοθούν σημαντικά οικονομικά κίνητρα αντικατάστασης του γηρασμένου στόλου
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να ενισχυθούν τα Μ.Μ.Μ. και υπηρεσίες τύπου car sharing για να εξυπηρετηθούν όσοι δεν μπορούν να αποκτήσουν νέο αυτ/το
0% (0 ψήφοι)
Total votes: 1
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

Περισσότερα Άρθρα του Συντάκτη