Το γράφουμε, το ξαναγράφουμε και το επαναλαμβάνουμε. Οι άνθρωποι κάνουν τη διαφορά - ειδικότερα σήμερα, η ομαδική προσπάθεια είναι αυτή που χαρακτηρίζει τις επιτυχημένες ενέργειες με ουσία, οι οποίες δημιουργούν προϋποθέσεις για διαχρονική αξία.

Προκύπτει γενικώς, και ειδικώς θα το βρεις σε χώρους όπως τους αγώνες αυτοκινήτου, όπου απαιτείται και μέταλλο. Ομαδική προσπάθεια με ισορροπημένες σχέσεις χαρακτηρίζουν τα Dirt Games, τον ΑΟΘ κ.ά., ενώ σε άλλες περιπτώσεις η ομάδα κινείται στους ρυθμούς της ηγεσίας. Σπάνια ο ηγέτης σήμερα δε συντονίζει ικανούς, δίνοντας το ρυθμό και αξιοποιώντας τη συνοχή και την ποιότητά τους. Συμβαίνει στην ΟΜΑΕ, όπου η εξαίρεση επιβεβαιώνει τον κανόνα. Σχέση όπως ακριβώς προκύπτει σε κορυφαία Σωματεία, σαν το ΑΣΜΑ, όπου ο ηγέτης συσπειρώνει και συντονίζει την ομάδα του. Την ίδια ώρα, η Start Line εξελίσσεται επιχειρηματικά, ως promoter-οργανωτής. Η SL, η ΠΑΛΑΣ του άλλοτε, τότε που μαζί με τον ΑΟΘ και την ΑΛΑ σήκωναν υποδειγματικά βάρος ευθύνης πολύ υψηλού επιπέδου.

Σε διαφορετικές κατευθύνσεις η εξέλιξή τους, και αν ο ΑΟΘ λάμπει χάρη στο ΔΣ του, που διατηρεί το θρύλο ζωντανό δίνοντας και προοπτική, στην ΑΛΑ το πάνε αλλιώς. Οι τύποι εκεί επιμένουν στη vintage λογική όπου, αφού διαχειρίζεσαι ψύχραιμα και έντιμα, παραμένεις στις επάλξεις επιβεβαιώνοντας το μεράκι των διοικούντων-συντονιστών.

Γιώργος Σεβνταλής...

Για εμάς, η μηχανικάρα-χεράς που δεν ισιώνει και «κάνει κηδείες» με το ιστορικό Kadett του. Πρόκειται για τον ανιψιό του κ. Σάκη Καρανικολού, που όταν μιλάει για τον συγγενή του εκφράζει την αγάπη του μέσα από εκτίμηση-θαυμασμό. Ο Σάκης, που σε αυτό τον κόσμο, μετά τον γιο του και την κυρία Εύα του, παραδέχεται μόνο τον «ΕΛ-ΕΜ» και τον «Ιαβέρη».

Αν λοιπόν για εσάς ο Σεβνταλής είναι έτσι απλά ο Πρόεδρος της ΑΛΑ που με τον Μάκαρο Χαλιβελάκη και την παρέα τους κρατούν το θρύλο, την ΑΛΑ ζωντανή, για όσους τον ξέρουν είναι κάτι παραπάνω, που σχετίζεται με τις αξίες που τον χαρακτηρίζουν και τις απόψεις που εκφράζει, χωρίς να μασάει τα λόγια του. Ειλικρινής εργάτης ενός χώρου που δέχεται επίθεση από ανθρώπους οι οποίοι αποβλέπουν σε εφήμερο κέρδος, έχοντας θαμμένα τα συναισθήματα που απαιτούνται. Πρόκειται για χώρο που συντηρούν οι αθλητές, όντας ερασιτέχνες καταθέτες που απαιτούν σεβασμό, ενώ, δυστυχώς, πλειοψηφικά αντιμετωπίζονται με τη φιλοσοφία-στρατηγική της εκμετάλλευσης, με άλλοθι την κοπιαστική προσφορά. Καμία αντίρρηση για τον κόπο και την ευθύνη, αλλά αν δεν καταθέτεις μεράκι και ψυχή έχοντας τη διακριτική κάλυψη των εξόδων σου, όπως το κάνουν π.χ. ο Βασιλείου, ο Καρανικολός και άλλοι δυο-τρεις, άσ' το, μην το κάνεις. Δε χάνεται απλώς η μαγεία της προσφοράς, αλλά πέφτει νεκρός και ο αυτοσεβασμός, οπότε αποκλείεται αυτούς του μεροκάματου να τους σεβαστεί ο αθλητής-πρωταγωνιστής.

Τυχεροί - στην εποχή μου συνυπήρξαμε με πραγματικά ανιδιοτελείς, που προσέφεραν καταθέτοντας περισσότερα από κόπο και χρόνο. Ξεχωρίζω τους αείμνηστους Καίτη Κυρίτση, Νέστορα Χιωτίδη και εξαιρετικές παρέες σε Πάτρα και Ιωάννινα, ενώ σε αυτή την κλάση, που σήμερα προκύπτει ως εξαίρεση, κατατάσσεις και τον κ. Γιάννη Παπαπαναγιώτου. Σύμφωνοι, άλλη εποχή. Σήμερα, λοιπόν, με το ίδιο αυτό πολύτιμο στυλ που θεωρείται ξεπερασμένο, ενεργεί ο Γιώργος Σεβνταλής, που σε αφοπλίζει με την απλότητά του μέσα από έναν αυθορμητισμό και μια τρέλα για τους αγώνες που ψάξε και δε θα βρεις.

Τυχεροί στην ΑΛΑ με τον Γιώργη και τον Μάκη κ.ά., τυχεροί και οι αγώνες κάρτινγκ και auto, που η ΑΛΑ παραμένει στην τροχιά όπου την έβαλαν οι ιδρυτές της. Θεωρητικά, υπό Κ.Σ., πρέπει να νιώθουν όμορφα για αυτή την εξέλιξη-σταθερή αξία άνθρωποι όπως ο Νίκος Σπαγγόπουλος κ.ά., που κατέθεσαν την ψυχή τους ξεπερνώντας τους εαυτούς τους δίπλα στη δική μας κ. Καίτη, και βέβαια στον «Ίκαρο».

Ένα σημείωμα αφιερωμένο σε έναν παλίκαρο παλιάς κοπής, όπως είναι ο κ. Γιώργος Σεβνταλής, που μισεί καρέκλες και πλήκτρα, όντας διαχρονικά καψούρης με το μπάκετ και τα παχύμετρά του. Τιμή μας η φιλία μαζί του. Φιλία και εμπιστοσύνη με έναν άνθρωπο που δεν παραγοντίζει στοχευμένα, όπως ομόλογοί του, αλλά δημιουργεί με πάθος και ανιδιοτέλεια για ό,τι λατρεύει._ «Στρατισίνο»

Σχετικά με τις σκέψεις της κυβέρνησης για αύξηση των τελών στα παλιάς τεχνολογίας αυτοκίνητα, πιστεύω πως...

Αποτελέσματα

Είναι άδικο γιατί τα διαθέτουν άνθρωποι με χαμηλό εισόδημα που δεν μπορούν να αποκτήσουν ένα σύγχρονο καθαρότερο όχημα
100% (1 ψήφος)
Είναι σωστό μέτρο, καθώς η αυξημένη ρύπανση στις μεγαλουπόλεις έχει σημαντικές επιπτώσεις στην υγεία των κατοίκων
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να δοθούν σημαντικά οικονομικά κίνητρα αντικατάστασης του γηρασμένου στόλου
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να ενισχυθούν τα Μ.Μ.Μ. και υπηρεσίες τύπου car sharing για να εξυπηρετηθούν όσοι δεν μπορούν να αποκτήσουν νέο αυτ/το
0% (0 ψήφοι)
Total votes: 1
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

Περισσότερα Άρθρα του Συντάκτη