Μας συμπαθεί τους Έλληνες ο Ιταλός της Peugeot και δεν το κρύβει.

Για το ότι ο Jean-Philippe Imparato εκδηλώνεται πέρα από τον χαρακτήρα του με σημαία την εξωστρέφεια, έχουν φροντίσει ο κ. Πολύχρονης Ι. Συγγελίδης και βέβαια οι επιδόσεις της ομάδας του Πέτρου Πιπερίδη στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Πωλήσεων. Θαύμα κλάσης “3008” με τον πήχη πολύ ψηλά και είναι συνήθεια πλέον, κάθε φορά που θα τον συναντήσουμε, να μη χάνουμε την ευκαιρία για μια πιο ιδιαίτερη συζήτηση. Εκκίνηση με γκάζι, αφού, όταν μαζί με τον Κάρλος Ταβάρες, οδηγούσαν supercar στο Νίρμπουργκριγκ, εμείς δοκιμάζαμε στον Παρνασσό 208-R5 με Ακράτους και Γκάλλο (σε πλήρη σύνθεση και με το όρθιο άλογο της Ferrari στην καρδιά του Γιώργου). Όμως, τώρα έχει προκύψει νέο 208, αντικειμενικά το πιο όμορφο σούπερμινι στον πλανήτη. Το γνωρίζει αυτό και το υποστηρίζει και μόνο τυχαία οι παραγγελίες δε χτυπούν κόκκινο σε σχέση με ζωντανούς χρωματισμούς σε έκδοση GT-line. Ατού ο πλουραλισμός σε σχέση με τη μονάδα κίνησης αλλά και το αυτόματο κιβώτιο, ενώ δεν το επιβεβαιώνει, αλλά αφήνει να εννοηθεί πως έπεται συνέχεια σε σχέση με ισχυρότερα σύνολα, κυρίως βενζίνης. Άλλωστε, σχολιάζουμε «είναι έτοιμος ο 1,2 με τους 155, όπως στο 2008». Απάντηση με ντρίπλα κλάσης Πλατινί και αντί για επιβεβαίωση, χαμόγελο, και το γνωστό άνοιγμα το χεριών, με σχόλιο που στέλνει την μπάλα σε άλλο τερέν.

“Το 2008, ε; Φοβερό! Σ' άρεσε; Σε περιμένω στην Aix en Provence να το δοκιμάσεις”. Στο τέλος του χρόνου, διευκρινίζει, κι εμείς επιμένουμε επιθετικά, ζητώντας πανευρωπαϊκή παρουσίαση νέου Peugeot και στην Ελλάδα. Ο βοηθός του σημειώνει για το 2021, ενώ η κ. Βαλυράκη συμπληρώνει πως για να πρωταγωνιστείς σε αγορές όπως η δίκη μας απαιτούνται ειδικές τιμές. Εκείνος εκθειάζει τη δουλειά που έγινε και γίνεται σε σχέση με το 3008 σε όλα τα επίπεδα.

Για το 208 λοιπόν ο λόγος και είναι σαφές πως έχουν δουλέψει σκληρά για την εκδοχή με ρεύμα. Έχει γίνει σοβαρή προσπάθεια αναφορικά με την αυτονομία, αλλά και με την ενημέρωση, αφού πρέπει να γνωρίζεις έγκυρα το πού θα φορτίσεις, ακόμα και στα σημεία όπου έχει δημιουργηθεί «μποτιλιάρισμα». Ευαισθησία και τέχνη λοιπόν, αλλά πού πήγε το σπορτίφ, το αγωνιστικό DNA της Peugeot; Δεν προσπερνάει. Απαντάει πολύ σοβαρά και με τη μέγιστη προσοχή. Τη σπορτίφ φιλοσοφία μας την εκφράζουμε μέσω της σειράς υψηλών επιδόσεων για ηλεκτρικά μοντέλα, Νeo-Performance, που θα σε εντυπωσιάσει. Για τους αγώνες, υπομονή. Θα πρέπει να κατέβουν τα κόστη και το ρεύμα να παίζει σημαντικό ρόλο ώστε να ταιριάζει η εμπλοκή με την ευρύτερη φιλοσοφία μας.

Φεύγοντας, “δοκιμάζουμε” την ίντριγκα ρωτώντας πώς αντιμετωπίζει την παρουσία και άλλων προτάσεων του Ομίλου μεταξύ των υποψηφίων COTY. Άλλοτε και σήμερα. Δε χαμογελάει και είναι απόλυτος, προδίδοντας την αποφασιστικότητα και το DNA του νικητή που χαρακτηρίζει την ομάδα Peugeot σε εργοστασιακό και εθνικό επίπεδο. “Ο καθένας τη δουλειά του. Kαλή επιστροφή Στράτη, να προσέχεις τη γοητευτική κυρία που συνοδεύεις”. Τώρα το ποιος συνοδεύει ποιον είναι μια άλλη συζήτηση... Ακόμα μια φορά διαπιστώνεις πως οι άνθρωποι κάνουν τη διαφορά, είτε για το καλό και με σεβασμό, είτε όπως άλλοι, εκτιμώντας ότι σε προσβάλλουν με φτηνές απρέπειες χαμηλού επιπέδου, κλάσης 9.999 ευρώ. Όπως, άλλωστε, σχολιάζει ο Ι.Φ.Ι., “καλή επιτυχία σε όλους”. Δεδομένο πως διαθέτουμε 10 βαθμούς, αλλά και το “0”._ Σ. Χ.

Ποιός πιστεύετε ότι θα κερδίσει φέτος το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών στο WRC;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

Περισσότερα Άρθρα του Συντάκτη