Είναι αποδεδειγμένο ότι με τη διεκπεραίωση, στο τέλος μιζεριάζεις. Ο δύσκολος δρόμος, με διαδρομή που απαιτεί πάθος, σε διαφοροποιεί και δίνει νόημα και στο χώρο που υπηρετείς. 

Στους ελληνικούς αγώνες πληγώνει η εσωστρέφεια με δήθεν συναισθηματικά στοιχεία. Προσωπικές αντιπαλότητες τους κρατούν σε αρνητική τροχιά, ενώ είναι σαφές: ο χώρος δέχεται επίθεση από μια άτυπη παρέα στελεχών, συγκεκριμένων κριτών και λίγων οργανωτών που στοχεύουν στο μεροκάματο. Δεν έχει σημασία το ύψος του εσόδου, αλλά ο τρόπος, όντας νοοτροπία καλά δουλεμένη από συγκεκριμένο οργανωτή. Άνθρωπος μεγαλωμένος σε σαλόνια, με εξαιρετική αγωγή που όμως στο χώρο λειτουργεί ως ψιλικατζής, με συνεργάτες όπως οι τύποι και οι τύπισσες στα φανάρια. Λεπτομέρεια τα ονόματα. Άλλωστε, οι μιμητές περιορίζονται στη σκέψη και δεν εξελίσσονται στην ουσία που έχει να κάνει με τα έσοδα, που παραμένουν περιορισμένα. 

Εξαιρέσεις

Το έχουμε γράψει. Dirt Games, ΑΣΜΑ και ΑΟΘ λειτουργούν αλλιώς, ενώ διαφορετική είναι και η μεταξύ τους προσέγγιση. Δημιουργούν επαγγελματικά ώστε κάποια μέρα να μη χρηματοδοτούν οι Dirt, θεματοφύλακες με αρχές στη Λυκόβρυση, σε πτήση με Concorde οι Μακεδόνες και αλίμονο σε όποιους τους θεωρούν δεδομένους. Οι παραπάνω περιπτώσεις, όπως και η παρέα του ΑΟΚ, με πλάνο ή χωρίς και ότι ήθελε προκύψει σοβαρά και έντιμα, προδίδουν και μέταλλο, με τους Βόρειους να έχουν ξεφύγει, συνδέοντας τους αγώνες με την οδική ασφάλεια. 

Η εξαίρεση!

Τι, πώς και ποιοι τους ξεπερνούν με αυστηρά αγωνιστικά κριτήρια. Είναι αυτή η παρέα του ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α. που συνδυάζεται με τον ΑΣΟΑΑ και προκύπτει το διαφορετικό που λατρεύουμε. Ομαδική προσπάθεια με ονοματεπώνυμο. Ο συντονισμός έργο της κ. Φωτεινής Ψαρράκου που έχει δίπλα της ως πολυεργαλείο τον κ. Νίκο Πλέσσα.

Να θυμηθούμε...

Η παρέα των υπερβάσεων μετά το Ράλλυ Σπριντ στο Ελληνικό, που το σκότωσε η εσωστρέφεια, εξασφάλισε και προστάτευσε τον Αγ. Μερκούριο, αλλά και τον Διόνυσο. Στήριξε το κάρτινγκ -με την προσφορά να απορρίπτεται- και έδωσε ζωή στο Πρωτάθλημα Ταχύτητας, ανατρέποντας κάθε πρόβλεψη. Θέσπισε ασφάλτινο ράλλυ στην Εύβοια-Βοιωτία με ε.δ μέσα στη Θήβα (!) και χθες ανακοίνωσε αγώνα, χωμάτινο σπριντ στα Σκούρτα. Ό,τι για την άσφαλτο ο «Άγιος», τα Σκούρτα για το χώμα. Ειδικάρα σημειώνουμε, αλλά δεν είναι το μέγεθος της διαδρομής που συναρπάζει, όσο η εξασφάλισή της. Το ακατόρθωτο εξελίσσεται σε γεγονός με το «όλα γίνονται» να αποκτά τη σωστή του διάσταση μέσα από το έντιμο πάθος και το σπάνιο τρόπο της προέδρου του ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α., όντας και μέλος του ΔΣ της ΟΜΑΕ. 

Διαβάζοντας το προσεγμένο ΔΤ-ανακοίνωση για τα Σκούρτα, χαμογελάς και η μνήμη σου αποκτάει ενδιαφέρον, συνδεδεμένο με το αύριο, που οφείλουμε να μας οδηγεί. Δυνατό το παρελθόν, αλλά δεν αρκεί. Άλλωστε, το παρόν με προοπτική είναι ό,τι δίνει ενδιαφέρον και φωτίζει και το χθες που αλλοτριώνεται και στο τέλος θα απαλλοτριωθεί - ευθύνη όλων μας.

Δεν έχεις λόγια. Σκέφτεσαι πως μόνο η αναγέννηση της Πάρνηθας εκκρεμεί. Από την άλλη, αν αυτή η νέα γενιά ασχοληθεί μεθοδικά και με πάθος, μακριά από τα συμπλέγματά μας, ίσως προκύψει το απόλυτο. Σε σχέση με το ακατόρθωτο και πρόκειται για το ΡΑ στο WRC, με δεδομένο πως αφού ζεις και γύρω σου δημιουργούν, ελπίζεις. Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς και σεβασμό στα λάθη όσων κοπιάζουν._ Στρατισίνο

 

Ποιο μοντέλο πιστεύετε ότι θα κατακτήσει φέτος τον τίτλο «Car of The Year 2020»;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

Περισσότερα Άρθρα του Συντάκτη