Νέα τάξη

Αναβαθμίζονται τα SUV κάθε κατηγορίας με το μέγεθος να χάνει τη σημασία του. Την ίδια ώρα τα 3θυρα χάτσμπακ αργοπεθαίνουν. Μαζί τους και τα κλασικά GTi.

Είναι και το περιορισμένο ενδιαφέρον για τα 3θυρα λόγω του ότι και οι νεότεροι ηλικιακά αγοραστές είναι πιο πρακτικοί στην καθημερινότητά τους. Τα κάστρα πέφτουν, λοιπόν, και μέχρι να προκύψουν ηλεκτρικά GTi θα το ζήσουμε κι αυτό - να δούμε τι μένει. Για τη χαρά μας πάντως, έχουμε όλα τα Fiesta, κάποια Polo, τα σύγχρονα Α1 που λάμπουν και τους Γάλλους, όταν το Mini έχει ξεφύγει σε διαστάσεις και όχι μόνο.

French Connection... Αν το Clio γενικώς παιδεύεται με τις προτάσεις της PSA στο σύγχρονο πάτωμα των 208 και Corsa, υπάρχει εκδοχή που προσφέρει και χαρά εκτός από χώρους και αξιοπιστία, με 21.740 ευρώ. Πρόκειται το Clio R.S. Line. Μας “ξύπνησε” μέσω Instagram ο Παναγιώτης Τριτάρης του Car&Driver που κοσμεί τα περίπτερα. Ένας ακόμα Π.Τ. δίπλα μας τα παλιά, ωραία χρόνια, και η εμπιστοσύνη είναι δεδομένη. Όταν διαβάζεις Τριτάρη και C&D ξέρεις πως έτσι είναι. Ξέρετε, κάποιοι δεν τη θυσιάζουν τη σχέση εμπιστοσύνης με τον αναγνώστη. Επιλογή που ευκαιριακά στοιχίζει, αλλά είναι αυτό το κόστος, ο χαμένος τζίρος που σου επιτρέπει να κοιμάσαι ήσυχος, ενώ κάποιους, που θεωρούμαστε γραφικοί, μας γοητεύει. Το χαίρεσαι «ρε παιδί μου» να αποδεικνύεται ύπουλος και ανάγωγος ο «γιαπάκος» ισορροπιστής που πληρώνεται για να κοροϊδεύει. Τους πάντες όλους. Clio R.S. Line, για να είμαστε ακριβείς. Καμία σχέση με κόκκινο αγαπητέ Σ.Τ.. Άλλωστε, η διαφορά στο χρώμα, από το κόκκινο-μπορντό (όπως το Clio της όμορφης κυρίας στο λογιστήριό μας), προδίδει τη διαφορά από το χθες. Δεν κόπιασαν οι σχεδιαστές τους να το διαφοροποιήσουν σημαντικά από τον προκάτοχό του και ίσως αυτή η πρακτική τους στοιχίζει. Για να εξερευνήσεις το πώς δένει ο κινητήρας στο πλαίσιο κ.ά. το παίρνεις στο χέρι και αντιλαμβάνεσαι ποιο είναι το καλό Clio. Ποια είναι η εκδοχή που σε παρασύρει για αυτή την καθιερωμένη βόλτα σου στο Σούνιο, στην τέλεια διαδρομή, την κομμένη και ραμμένη για το μαύρο 208 GTi. Εφιάλτης του... cafe, αλλά και μπουνιά-χαστούκι στη σύγχρονη λογική που το εκφράζει.

Είχαμε: Ατού ο κινητήρας... Είναι οι 4 κύλινδροι που κάνουν τη διαφορά, από το μηδέν μέχρι βαθιά στα κόκκινα, αξιοποιώντας και το αυτόματο κιβώτιο το οποίο συνεργάζεται καλύτερα στο ταξιδεύοντας, παρά στο οδηγώντας. Η συνέχεια από το τιμόνι, που δένει με την ανάρτηση στη soft λογική της Renault και απλά οδηγείς ένα άλλο, ένα ιδιαίτερα σημαντικό Clio. Δεν πρόκειται για Gti. Υποστηρίζει υποδειγματικά το R.S. Line, ενώ με πλεονέκτημα την τιμή του και τον 1.3 TCe «έχει μούτρα» να κοιτάξει το αντίστοιχο 208, όντας περισσότερο GTi και ιδιαίτερα έντιμο ως line με ατού το δέσιμο του τιμονιού με το πλαίσιο. Σύνολο που ξεπερνάει τον 3κυλινδρο με ακούσματα και αίσθηση που δεν αρέσουν σε όλους, αλλά διαθέτει το αυτόματο 8άρι κιβώτιο που προσφέρεται για σεμινάριο. Νέα τάξη; Κακά τα ψέματα, είναι γεγονός. Υποστηρίζει τον τίτλο η διαπίστωσή μας. R.S. Line λοιπόν και πρόκειται ξεκάθαρα για το καλύτερο Clio, που αποδεικνύεται ιδιαίτερα ανταγωνιστικό σε μια κατηγορία-πρωταγωνιστή. Όσο για Clio R.S. όπως το ξέρουμε; Ελπίζουμε..._ Σ. Χ.

Πιστεύετε ότι η ΕΕ πρέπει να θεσπίσει ακόμα πιο αυστηρές προδιαγραφές στο μέσο όρο εκπομπών CO2 του στόλου των αυτοκινητοβιομηχανιών;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Περισσότερα Άρθρα του Συντάκτη

Κατηγορία άρθρου