Μείναμε με τα εισιτήρια της Γενεύης στο χέρι και σε συνδυασμό με την ακύρωση της αποστολής για τη νέα Mercedes GLA, συνειδητοποιείς, ότι δεν πρόκειται για υπερβολική αντίδραση των ΜΜΕ.

Ο κορονοϊός δεν είναι στο πετσί μας, ούτε στο αίμα μας, αλλά στη ζωή μας. Παιδεύει, σκοτώνει ανθρώπους και αναστατώνει τους αμυνόμενους υγιείς, ενώ πληγώνει τα πάντα όλα. Θα προσαρμοστούμε, αλλά επειδή ουδείς μας θα μπει σε γυάλα, είναι αυτονόητο το ρίσκο στο παιχνίδι του καθενός μας με την τύχη.

Εμείς, πάντως, δε θα επιβάλλουμε σε συνεργάτες μας τη συμμετοχή τους σε αποστολές, ούτε θα προχωρήσουμε στην αντικατάσταση όποιου δηλώσει αδυναμία. Δε θα παίξουμε με ψυχές, ούτε προσφέρεται όλο αυτό για ηρωισμούς.

Στη Γενεύη...

… που δε θα πάμε, θα γίνει σήμερα, Δευτέρα μεσημέρι, στις 16:00, η ψηφοφορία και η ανάδειξη του αυτοκινήτου της χρονιάς. Το προεδρείο του θεσμού βρίσκεται στην ελβετική πόλη από χθες, Κυριακή, και σε λίγες ώρες θα εξελιχθεί η διαδικασία. Προβλέψεις δε χωρούν. Εκτίμησή μας, αν πάμε συμβατικά αλλά με άποψη, λόγω του «3 σε 1» θα κερδίσει το 208. Το αυτοκίνητο που έχουν εκλέξει και οι Έλληνες συνάδελφοι. Αν επικρατήσουν οι ψήφοι των συναδέλφων από τη Βόρεια Ευρώπη, θα έχουμε Tesla Model 3. Αουτσάιντερ η Σειρά 1 της BMW, με το εργοστάσιο να σέβεται, όταν οι Έλληνες εκπρόσωποί τους αδιαφορούν. Αντίστοιχα, αουτσάιντερ σε σχέση με το μέλλον η Porsche Taycan: αυτοκίνητο που ξεπερνάει κάθε θεσμό και τα χρονικά του όρια.

Η ψήφος μας στο Peugeot και αφού για πρώτη φορά στα 15 χρόνια δεν ψηφίσαμε κατατάσσοντας έτσι απλά τις προτιμήσεις μας, αλλά πριμοδοτώντας το «δικό μας» νικητή, του δώσαμε και το maximum των βαθμών.

Peugeot 208, 10 βαθμοί λοιπόν...

... και στη συνέχεια, από 5 βαθμοί σε Corolla και Puma. Σεβασμός στον Έλληνα αγοραστή η βαθμολογία μας στην Corolla που και μας αρέσει. Το Puma, όντας εξαιρετικό, τοποθετεί τη Ford σε περίοπτη θέση στην πλέον trendy κατηγορία της αγοράς. Χαίρεσαι και να το οδηγείς το Ford, που όταν αποκτήσει και το αυτόματο κιβώτιο θα θέσει υποψηφιότητα για την κορυφή ανάμεσα σε B-SUV-φωτιά. Στη λίστα μας ακολουθεί το Clio. Ενδιαφέρον αυτοκίνητο και τoυ δώσαμε 3 βαθμούς έχοντας πολλά «ναι μεν αλλά» στον επί μέρους σχολιασμό του. Το ότι από τα 5 Clio που μας παραχώρησε με συνέπεια ο εξαιρετικός PR της ελληνικής αντιπροσωπείας κ. Χρήστος Σκιρδής, αστόχησαν τα 3, δεν επηρέασε τη βαθμολογία μας, ούτε τη δεδομένη εμπιστοσύνη μας στο γαλλικό super mini. Ποιο θα αγοράζαμε; Το 1,3 βενζίνης με τους 130 ίππους και το αυτόματο κιβώτιο. Επίσης, δε μας επηρέασε ούτε το ότι δε διαθέτει αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση, ούτε το ότι δεν το ξεχωρίζεις στο πάρκινγκ από το προηγούμενης γενιάς της κ. Σταυρούλας. Το πάτημά του συνολικά το τοποθετεί μετά τα 208, Polo και Corsa, στη δική μας λίστα, με τον Έλληνα αγοραστή να βλέπει μόνο Yaris.

Επίλογος της βαθμολογίας μας με Tesla και Taycan που βαθμολογήσαμε με 1 βαθμό αντίστοιχα, ενώ δε βαθμολογήσαμε τη σειρά 1 της BMW. Ο μόνος τρόπος ώστε να εκφράσουμε τη δυσαρέσκειά μας στη μεταφορά της κίνησης στον εμπρός άξονα. Το κάστρο έπεσε και δε στηρίζουμε.

Είναι σαφές ότι το νικητή θα κρίνουν οι μεγάλες αγορές, με Βρετανούς, Γάλλους, Σκανδιναβούς, Ισπανούς και Ιταλούς να διαθέτουν από 6 εκλέκτορες στην επιτροπή. Σύστημα… ΕΟ ΦΙΛΠΑ λοιπόν και μόνο τυχαία δεν ψηφίσαμε νικητή, περιορίζοντας τα φαβορί στην τελευταία μας συμμετοχή στο θεσμό.

COTY

Δεν ξεχνώ...

 -Το Τάνις με Κ.Κ., την πρώτη φορά, το 1990, και την τελευταία μας μαζί εκεί, το 2004. Φτάναμε και αμέσως πήγαινε στην τράπεζα να αλλάξουμε σε κορώνες. Χρήματα για τη συμμετοχή μας, αλλά κυρίως για να φάμε σολομό στο Σκάγκεν. Η τιμή στο μάξιμουμ όταν πήγα εκεί ξεναγός του Μ.Σ., της Ε.Ξ., του Θ.Η., του Μπι.Τζι., του Νίκου Μαρκομπότσαρη και του κ. Γιάννη Μεθενίτη. Κληρονομιά το Τάνις και όλη αυτή τη 10ετια χωρίς Κ.Κ. - τις δικές του συνήθειες ακολουθούσαμε. Για όποιον σου έχει σημαδέψει τη ζωή και του οφείλεις, οι αναμνήσεις έχουν μόνο θετικό πρόσημο και οι πληγές δε συνδέονται ούτε με θυμό, ούτε με αχαριστία. Μακάρι να νιώθει όμορφα που η σκυτάλη πέρασε στην Ελένη όπως μου την παρέδωσε. Με ευγένεια.

-Τότε, ως πρωτάρης, δεν ψήφισα Prius, δίνοντας βάρος στο Focus και στεναχώρησα τον φίλο μου, καθηγητή κ. Τάκη Αθανασόπουλο. Ευτυχώς, μαζί μας τότε, στη Στοκχόλμη, ήταν και ο Άρης Αραβανής, ο Boss της Toyota που μόλις είχε πάρει τη σκυτάλη και την κρατάει και θα την κρατάει λαμπερή και ατσαλάκωτη.

-Τα ταξίδια στο Μπαλόκο με τους Ιταλούς και στη Γερμανία στην πίστα της Bosch με τους Γερμανούς, για την αξιολόγηση των 7 της μικρής λίστας, των φιναλίστ.

Πλέον αυτή η διαδικασία γίνεται στη Γαλλία, στο Μορτφοντέν, ενώ τα αποτελέσματα ανακοινώνονται στη Γενεύη με αφορμή την έκθεση.

Aγωνία...

...να μη βγει COTY αυτοκίνητο που έχεις βαθμολογικά αδικήσει, αφού πάντα, προσπαθείς να προσαρμόσεις ελληνικά στοιχεία στην αξιολόγηση. 

Σημαντικό γεγονός;

Το 3008, ως επιλογή και αποτέλεσμα σε συνδυασμό και με το πώς πορεύεται στο ράλλυ της αγοράς. Στα μάτια μας, αυτοκίνητο της 10ετίας και τραυμάτισες το DNA σου για να το εμπιστευτείς σε σχέση με την Giulia και εν τέλει να δικαιωθείς. 

Αστοχία...

Τα Leaf! Επιλογή με απορίες που δε συνδέονται με την αξιοπιστία του θεσμού, αλλά με τη διαφορετική νοοτροπία, όπως αυτή προκύπτει από την καταγωγή κάθε εκλέκτορα. 

COTY, ανθρώπων έργο. Από εκεί και πέρα, το σερί της VW ήρθε χάρη στον Πορτογάλο καλό φίλο Μάριο Γκερέρο, έναν εξαιρετικό ex-rally editor. Ανάλογα και το 3008, χάρη στις ομάδες Ιμπαράτο και Πιπερίδη. Δεδομένο ότι οι ανθρώπινες σχέσεις και ο σεβασμός στο ρόλο σου, παίζουν το ρόλο τους στη λεπτομέρεια της τελικής επιλογής, αφού στο “μέταλλο” εκφράζεται και το DNA των δημιουργών.  

Τέλος κύκλου...

Φινάλε λοιπόν για το COTY, όπου συνεχίζει η κ. Ελένη Ξενάκη, τέλος και η συμμετοχή μας στην έκθεση, με δεδομένο ότι το 2020 που ήδη διανύουμε θα ολοκληρωθεί και η σχέση διαρκείας 40 ετών με το Μέσο της καρδιάς μου. Δεν πρόκειται απλά για περιοδικό, αλλά για κάτι μαγικό είτε το διαβάζεις (παιδί τότε, το 1970), είτε εργάζεσαι (από το 1980) για να το διαβάζετε, χάρη στους εξαιρετικούς συνεργάτες μας._ Σ. Χ.

 ΥΓ.: Τραγικά τα αντανακλαστικά της Aegean σε σχέση με την ακύρωση εισιτηρίων και είναι σαφές ότι η ίωση έχει χτυπήσει και καθαρά μυαλά, που οφείλουν να σέβονται, όποιο και αν είναι το κόστος. Άλλωστε, τα κέρδη και οι επενδύσεις συνδέονται με τον πελάτη, που στηρίζει. Αδιανόητο, λοιπόν, να μην προκύπτει ανταπόδοση του σεβασμού. Ιστορικά, η αλαζονική συμπεριφορά έχει κόστος.  

Μετά την ακύρωση της φετινής Έκθεσης της Γενεύης, οι κατασκευαστές παρουσίασαν διαδικτυακά τα νέα τους μοντέλα. Πιστεύετε πως τελικά η δημοσιότητα που πήραν ήταν...

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

Περισσότερα Άρθρα του Συντάκτη