top icon
Blog

Ελληνικοί αγώνες: Όλα γίνονται!

Η θέληση και η πίστη ξεπερνούν το ακατόρθωτο.

Το παραπάνω είναι ένα μότο του Κώστα Στεφανή, το οποίο σε ό,τι έχει να κάνει με οργάνωση αγώνων το αποδεικνύει η κ. Φωτεινή Ψαρράκου. Σε αυτή την εξίσωση, που δεν έχει όρια, η υπέρβαση έχει ονοματεπώνυμο. Λεωνίδας Κύρκος. Τοποθετεί την μπάλα στη σέντρα και όχι στην εξέδρα, με ακρίβεια χιλιοστού, όπως ακριβώς οδηγεί και εξελίσσει. Ακούς με προσοχή την ιδέα-πρότασή του ως προς… τον πρόλογο στη μετά κορονοϊό αγωνιστική εποχή, προσθέτεις τα στοιχεία μυθοπλασίας που απαιτούνται και ονειρεύεσαι, ώστε η ασφαλής επανεκκίνηση να έχει ουσία με λάμψη…

Leonidas Kirkos

Ριτσώνα – Σκούρτα = X

Μια Κυριακή άσφαλτος σε Σπριντ, σε ε.δ. εξέλιξη-μεγέθυνση μιας Ανάβασης, απο το ποιοτικό ΑΣΜΑ, που είναι μαθημένο σε επικίνδυνες αποστολές. Επόμενη Κυριακή, χωρίς ανάσα, χώμα στα Σκούρτα απο το ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α., που διδάσκει εκπλήξεις και αν δουλευτούν οι συμμετοχές και ασχοληθούμε με την προβολή θα προκύψει επικοινωνιακό αποτέλεσμα κλάσης Ράλλυ Ακρόπολις. Με εμπιστοσύνη στο ότι η οργάνωση θα φροντίσει να τηρηθεί υποδειγματικά το πρωτόκολλο για την υγειονομική ασφάλεια και των θεατών. Όταν θέλεις τα καταφέρνεις. Όπως απέδειξε το ΑΣΜΑ στα Μέγαρα, σε μικτή διαδρομή και με 120 συμμετοχές, όπως και η Ψαρράκου στο Διόνυσο και στη Θήβα, αναστατώνοντας τους βολεμένους.

Πρωταγωνιστές!

Όλοι οι συνδυασμοί κορυφής, παντός εδάφους. Πλοηγοί με το «0» ο Μάριος Ηλιόπουλος στη Ριτσώνα και ο Λεωνίδας Κύρκος στα Σκούρτα, με τα Escort. Δίπλα τους οι Γιάννηδες, Αλβανός και Σταυρόπουλος και έχεις έναν παραπάνω λόγο ώστε να πας και στις δύο εκδηλώσεις.

Anapoliotakis

Στη Ριτσώνα

Το «0» στο Escort… με σούπερ Μάριο, με τον Ζορό, αλλά την κίτρινη Carrera με το «00» και την καρό σημαία του Αλυτάρχη Αντώνη Χατζημιχάλη, οδηγεί ο φίλος του, κ. Νίκος Αγγλούπας. Εχει γράψει ιστορία εδώ με τα Ford και την 037, αλλά εν προκειμένω επιλέγει το όχημα της νιότης του. Ο Σταμάτης Κατσίμης από την πλευρά του, θα ανέβει-κατέβει με τη Lambo εκτός ανταγωνισμού, με τον Βασίλη Μπασιούκα συνοδηγό του. Δε «μετράει», αλλά χρόνο θα γράψει, σκέφτονται οι R5 και οι ειδικοί θα ήθελαν να ξέρουν τον ενδιάμεσο χρόνο του -όπου το stop της ανάβασης- με το μυαλό στον αείμνηστο king Makis με το Chevron. Ο Ανδριτσάκης πέφτει με τα μούτρα στη δουλειά, ο Αλέξανδρος Λαοπόδης χαμογελάει και o Νικ, με τη χαρακτηριστική προφορά του εξηγεί ότι θα δημοσιευτούν και ενδιάμεσοι χρόνοι. Πανηγυρίζουν όλοι οι «μικροί» με Ν και Α που τη θέλουν την κατηφόρα.

Cabilis

Αγωνιστικά, με χρονόμετρο και κατάταξη

Το χορό δικαιωματικά ανοίγουν οι Γιώργος Αναπολιoτάκης-Θανάσης Τσιούκας και ο καθαρόαιμος ήχος προδίδει Ibiza Kit-Car. Τα πατήματα χωρίς αφήματα επιβεβαιώνουν ότι είναι μοναδικοί στην Ευρώπη. Όπως αυτοί, ουδείς άλλος με Seat στην άσφαλτο. Οι Πρωταθλητές έχουν αφήσει το Fiesta R5 στα πιτς για το ντεμπούτο τους στο χώμα, σε μια εβδομάδα… Αντίστοιχος ήχος από τον κινητήρα του Skoda της Cabilis που μοιράζονται ο Τάκης με τον Σταύρο Σταμέλο.

Avgeropoulos

Σε επίπεδο R5 έχουμε δύο Skoda Fabia. Ο Πρόεδρος Σωκράτης, που δικαιωματικά συμμετέχει στη γιορτή, έχει δίπλα του τον κ. Χάρη Δήμο, ενώ ο Λάμπρος Αθανασούλας τον Χρήστο Κουζιώνη στο Dirt R5. Τα Ν4 στα χέρια των Τάκη Καϊτατζή και Πάνου Κύρκου με Γιώργη Πολυζώη, κλέβουν μέτρα, και ο σούπερ χρόνος τους, που αρρωσταίνει τους ανταγωνιστές τους, δεν ταιριάζει με το θέαμα, αλλά με τις άψογες, τις απόλυτες γραμμές τους. Ο σύγχρονος τρόπος και ο εξαιρετικός Αμερικάνος, που έχει επιστρατεύσει τον Δημήτρη Σαΐνη, αναρωτιέται για το πώς.

Zakheos

Η συνέχεια έχει να κάνει με τις δυνάμεις σε εκδοχή με την κίνηση εμπρός. Οι πυροβολάρχες, που λατρεύει ο θεατής να βλέπει και να ακούει και μόνο τυχαία δεν βρίσκεις νόμιμη θέση στο κατέβασμα και ειδικά στη φουρκέτα με θέα, αλλά και πριν το τέλος, στη δύσκολη διπλή αριστερή του Ρον. Θα αφήσουν το γκάζι οι Αυγερόπουλος, Ζακχαίος; Ποια γραμμή θα διαλέξουν οι Αναδιώτης-Μακρινός για να καλύψουν, από πού θα περάσει ο Πλάγος, με τον Αλκέτα… να τραγουδάει παρά τη γνώση του δρόμου, πόσο κεφάτος ήρθε απο την Κρήτη ο Κτιστάκης και να ‘τος ο Κωνσταντίνος, ο Χαλί Jr με τον Π.Τ.. Το χαμόγελό του ξεπερνάει τη μάσκα-μπαλακλάβα, ενώ από τη φόρμα του Π.Τ. δε λείπει το «4Τ». Το έφτιαξε επιτέλους ο Λευτέρης το S1600.

Petropoulos

Τα άψογα περάσματα, σε ρυθμό τάπα, των Γιώργηδων, Καϊτατζή και Κάπελα και των Κεχαγιά-Τσαούσογλου με τα Escort RS αναστατώνουν τις αναμνήσεις και σφραγίζουν την ποιότητα της εκδήλωσης. Κατηφορίζεις και αλλάζεις θέση διατηρώντας αποστάσεις, για να απολαύσεις τους τρομοκράτες με τα Ν2 που ακουμπάνε στις καρότσες τους τελειώνοντας την ανάρτηση. Όπως ο Αμαξό με την τέχνη και το μεράκι των APR στις αποσκευές του. Όμως κ.ά. ικανοί, όπως ο Κορνελάκης με το προσεγμένο Panda… Στου APR και το προσεγμένο 205 Rallye, που ο Filon μοιράζεται με τον Άλεξ Ματαλιωτάκη, συνδυασμός-ποιοτική αναβάθμιση και στο SP. Όπως ακριβώς και η συμμετοχή των Νικόλα Πετρόπουλου-Ανδρέα Περίδη, με την αναβαθμισμένη 944 της PetroRetro911. Τρέχει και φτάνει ο Γιώργος Πετρό, που έχει να διαχειριστεί και την αγωνία του. Όπως και ο Σωτήρης Σκαλτσάς που δεν έχει βρει λύση ώστε να πυροβολήσει ο αδελφός του, Τάκης, που μόλις ήρθε από την Αμερική και θέλει να εξελίξει τη σύγχρονη λευκή Μ3, αλλά η εθνική ομολογκασιόν εκκρεμεί. Ό,τι χειρότερο για το θεατή, που τον έχει δει τον Τάκη στη Ριτσώνα με Escort και παλιά Μ3 και ξέρει.

Kornelakis

Οι συμμετοχές έφτασαν εύκολα το όριο των 100 με τα αναβαθμισμένα Skoda του Ενιαίου και τους ποιοτικούς με τα Ιστορικά και τα Ε. Είναι γιορτή. Έχουν φορέσει όλοι τα καλά τους. Όλοι οι διοικούντες είναι παρόντες. Ακατάλληλος ο χρόνος για αντιδικίες και θα ήθελες να ακούσεις τι λένε πολιτισμένα, Χαλιβελάκης, Μιχελακάκης και Φατούρος. Εκδήλωση, έκφραση του ελληνικού motorsport, ως θεραπεία σε ό,τι δύσκολο ζούμε και οφείλουμε να διαχειριστούμε.

Kechagias

Μια εβδομάδα μετά, πάμε Σκούρτα

Ο συνωστισμός που έχει προκύψει ελέγχεται υποδειγματικά, όπως ακριβώς και για 65 χρόνια στο ΡΑ by ΕΛΠΑ. Η απόλυτη προσαρμογή στο νόμο. Αρκούν οι οδηγίες. Ακόμα και ο απαισιόδοξος ΕΛ-ΕΜ χαμογελάει, ενώ δίπλα του, ο Σάκης Καρανικολός θέλει να εκφραστεί θετικά, αλλά δε ρισκάρει. Έχει καφέ στο ΑΣΜΑ την επομένη, Δευτέρα απόγευμα, στο πιο φιλόξενο εντευκτήριο αγώνων, εκεί στη Λυκόβρυση. Ακολουθεί το 24 του Σκαλτσά στην Κ. Κηφισιά. Ο Σωτήρης, με τη δημιουργική του αγωνία στα κόκκινα ως «00», έχει τον Νικόλα Πλέσσα δίπλα του, στο τελευταίας γενιάς VW Amarok. Λιμουζίνα παντός εδάφους. Συνδυασμός εγγύηση για τον οργανωτή, για τον Αλυτάρχη Γιάννη Κέπετζη, τον οποίο σέβονται και οι πέτρες και βέβαια για τους αγωνιζόμενους. Είναι σαφές: Λέας και Στρατηγός έχουν γραπτά και θα πάνε τάπα με το πρώην Κάνκουνεν Escort. Το καλυτερότερο, με ζωή 23 ετών! Έχει φρέσκα Michelin και τους αρέσουν οι συγκρίσεις. Όπως και στον κόσμο, που όταν η επικοινωνία λάμπει, απολαμβάνει την ποιότητα, συνδεδεμένη και με την ιστορία.

Όμως η ώρα είναι 10.01:30 και ο Μάριος Τσαούσογλου έχει πάρει καρνέ και αναμένοντας το σύγχρονο «Go» διαβάζει τις πρώτες στροφές στον Γιώργο Κεχαγιά, που θέλει να εκπαιδευτεί στο Skoda Fabia R5 της i-race που αστράφτει. Ατού ότι γνωρίζει πολύ καλά το ρυθμό στα περίπου 20 χλμ., όντας και Πρωταθλητής Αναβάσεων. Οδήγησε το Skoda και το «φόρεσε» από το πρώτο μέτρο, αλλά ενόψει… Φινλαμίας απαιτείται και πραγματική δοκιμή, τύπου shakedown, σε στοχευμένη εκδήλωση που διδάσκει και επικοινωνία.

Papadimitriou

Ακολουθούν και τα άλλα R5 και αφού ο Ούγγρος Γιάνος πρόλαβε, Σωκράτης Τσολακίδης και Γιάννης Παπαδημητρίου έχουν δύο Fabia EVO στη διάθεσή τους. Το καλύτερο δώρο για τον θεατή, που ζει για το ποιοτικό θέαμα και τον ανταγωνισμό. Κρίμα που δεν είχαν χρόνο να κατέβουν στην Αθήνα κύριοι απο τη Β. Ελλάδα, όπως ο Σίμος Θεοφανίδης και ο Διαμαντής Τζαμπάζης. Σημαντικοί και ως θεατές. Μαζί με Δημήτρη Μπρόζο. Οι γνήσιοι. Οι παντελονάτοι, με το λόγο του Μακεδόνα.

Peugeot 208 R4

Ο αγώνας συνεχίζεται…

Στην αφετηρία ακόμα δύο R5. To Fiesta τους οι ασφάλτινοι Αναπολιoτάκης-Τσιούκας, που θέλουν και χώμα και δεν έχεις καμιά αμφιβολία για την προσαρμογή τους. Skoda ο Mr Dirt, Γιώργος Ζυμαρίδης, με τον Χρήστο Κουζιώνη δίπλα του και τον Λάμπρο Αθανασούλα στο σέρβις στην τέντα… του κοσμηματοπωλείου του κ. Σπύρου, με έδρα την Παιανία. Οι security για το 208 R4 Rallye του Γιάννη Aκράτου, με τον κ. Ευάγγελο παραπλεύρως. Η συνάθροιση των «Γίνε» εκεί, με Μανιαδάκη, Αναγνωστάκο, Λευκαδίτη, Έξαρχο, Καραδημήτρη κ.ά., ενώ μόνο τυχαία δεν πίνουν καφε μαζί Γιώργος Γκάλο και Χρυσόστομος Καρέλλης. Ήρθαν στα Σκούρτα με τα ηλεκτρικά 208 και 2008 αντίστοιχα και όλοι ρωτούν τον Χ.Κ. πού θα φορτίσει για να επιστρέψει στη Φινλαμία, μαζί με τον Πανουργιά, που σχεδιάζει την επόμενη μέρα με το Clio του και τον Ανδρέα Βίγκο.

Badounas

Προβλήματα δεν αντιμετωπίζουν οι Ν4. Τάκης Καϊτατζής με Γιώργο Κάπελλα και Λάμπρος Κύρκος με Γιώργο Πολυζώη έχουν μετατρέψει σε χωμάτινα τα EVO τους και είναι έτοιμοι για όλα. Έχουν μάλιστα δυνατή παρέα. Σημείο αναφοράς οι Πάνος Χατζητσοπάνης-Νίκος Πετρόπουλος με 9άρι και θέλεις να τον δεις live τον Φινλαμό μαέστρο. Τον χόρτασες στο YouTube τις ημέρες της καραντίνας, αλλά δεν αρκεί. Με Ν4, παρόντες ο Παναγιώτης Ρουστέμης, Κωνσταντίνος Χάλι και ο Πάνος Ισμαήλος με τους συνοδηγούς τους. Στην τέντα της SM, ο Νίκος Ντάβαρης απολαμβάνει τον εσπρέσο του, κουβεντιάζει με τον Γιάννη Βασιλειάδη και αναρρώνει, με όραμα την επιστροφή του στους χωμάτινους αγώνες που λατρεύει και κοσμεί με την παρουσία του. Σε επίπεδο φτερούγας, οπισθοχωρείς στο πέρασμα των Γιάννη Μπαντούνα και Κώστα Σούκουλη που δεν ήρθαν για βόλτα, κάτι που το ξέρουν καλά οι R5. Ακούστηκε, αλλά δεν επιβεβαιώθηκε, ότι αν με R5 χάνεις απο το συλλεκτικό… του κυρ Γιάννη, σου αφαιρείται η license. Υπερβολή και ευτυχώς απαιτείται έγκριση ΓΣ για τέτοια απόφαση.

Αντίστοιχα, οι Χαλκιάς-Μαχαίρας συμμετέχουν εκτός συναγωνισμού με το πρωτότυπο Micra, αφού εκκρεμεί η ειλικρινής διαβούλευση μεταξύ ενδιαφερομένων και στη συνέχεια, η σχετική απόφαση της ΕΠΑ που οφείλει να αναλύσει τις παραμέτρους, λαμβάνοντας υπόψη και την επιλογή ότι πρέπει να συμμετέχουν τα πάντα όλα, αλλά και το για πόσες συμμετοχές γίνεται αυτή η συζήτηση, που εξελίσσεται άβολα – και σε θολό τοπίο.

Διαφορετική η εικόνα και το πέρασμα των Πίτσου-Καραπαπάζη με το L. Kirkos Car Service Sierra, με το 7άρι να φωτίζει τα πρόσωπα των θεατών. Το ζητούμενο… Όλοι πάνε πολύ γρήγορα, σε κάθε πέρασμα και ταχύτεροι, ενώ στο SP η ατμόσφαιρα είναι ζεστή και οι τεχνικοί με τη δημιουργική διάθεση στη μέγιστη τιμή.

Ευλογία το Τεστ, σε αγώνα με προβολή, χωρίς βαθμούς, και χάρισμα τα κύπελλα. Διαδικασία που προσφέρεται και για τη γνωριμία χορηγών με το χώρο, που δεν ορίζεται από τους διοικούντες, αλλά από τους αγωνιζόμενους. Δικό τους το περιβάλλον. Υπηρεσία υποστήριξης οι διοικούντες, άλλοτε, τώρα και για πάντα.

Paradissis

Ζητούμενο το θέαμα και μόνο τυχαία δεν περιμένεις τους πατέρα και γιο Παραδείση με τα Escort, όπως και τον κ. Μποζιονέλο, ενώ στην τέντα του Πέτρου Παπαδόπουλου περιμένεις τους Χάρη Μανουσαρίδη-Άλεξ Ματαλιωτάκη με τη Monica 2000 RS. Συμμετοχή του Team 24. Όπως και των Ζήβα-Πατρικούση με την ΚΕ35. Εχεις υπομονή, δε φεύγεις για καφέ αν και το οροπέδιο έχει αναστηθεί και ξαναζεί και οι ντόπιοι απολαμβάνουν τις στιγμές. Επιλογή σου να περιμένεις να ακούσεις και να δεις την Απόλλων-911 με τους Μανδρούκα-Τσάδαρη. Φρέσκα αμορτισέρ, το μπλοκέ επιτέλους σε λειτουργία, ο 3λιτρος απο rebuild, και υπόθεση για καθαρό μυαλό και χέρι ο καλός χρόνος σε τέτοια διαδρομή. Καλό οδόστρωμα και κεκτημένες! Στο δέντρο, ακριβώς στην αλλαγή πορείας, αναμένοντας Καψάσκη με Escort και Κουτσίκο με 2002, παρακολουθείς με Πλατή, Βαζάκα και Χουρδάκη, εξηγείς σε «Παπ» για το με πόσα έφτανε εδώ το kit-car και ονειρεύεσαι: πού και πώς με ενα ΑPR 205 GTi -ώστε να τους δεις και σκονισμένους τους άνετους από τη Μεταμόρφωση- ή με ένα PetroRetro Golf GTi ή μήπως κάτι περισσότερο δικό σου; Όπως ενα ΜΚ1 by Γιαλούρης. Ενα 8βάλβιδο, για την ευχαρίστηση. Το μυαλό λειτουργεί όπως όταν 18άρης έβλεπες τους άλλους να στρίβουν και είναι το «χωρίς σήμερα» πέρασμα του Γιοβά που… σε ξυπνάει. Σε προσγειώνει το πάτημα του Αντώνη με το 80άρι, όπως πριν από 45 χρόνια, στο Ράλλυ Τύπου, στον Κουβαρά, με τον αείμνηστο Νότη Γιαγνίση δίπλα του.

Επιστρέφεις γεμάτος

Τα Μέσα που ήρθαν, με σημαιοφόρο την Cosmote TV, βρήκαν ιδανικές συνθήκες για την εργασία τους και… ο αποκλεισμός δημοσιογράφων αποδείχθηκε ακόμα μια υπερβολή της παραπληροφόρησης. Δεν είμαστε Μόντε, ούτε πρόκειται για συνάθροιση στο Paradise. Μονόδρομος ο σεβασμός σε όλους ξεχωριστά, ακόμα και σε όσους με αμφιλεγόμενη προσφορά. Οι αποκλεισμοί έχουν κόστος – πολυτέλεια σήμερα αυτή η ανόητη επιλογή, ακόμα και ως σκέψη.

Σε κάθε περίπτωση, νιώθεις υπέροχα. Επιτέλους, η ΕΠΑ, σε πλειοψηφία με μέλη της χορτάτους αγωνιζόμενους, γνώστες της πραγματικότητας, λειτουργεί ως ανεξάρτητη αρχή και διαχειρίζεται υποδειγματικά το ρόλο της, υπέρ των αθλητών, των πρωταγωνιστών που υπηρετεί.

Σύντροφοι, καλό δρόμο._ Στρατισίνο

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ