ΕΚΟ Racing Dirt Games

Πήγαμε στο Διαδρόμιο το Σάββατο. Στο restart του θεσμού.

Θεσμός που στηρίζουμε και μας υποστηρίζουν. Από τον πρώτο τους αθώο χρόνο της διερεύνησης εμείς, από την πρώτη τους γκαζιά στο αγωνιστικό στερέωμα ο Παύλος και ο Λάμπρος Αθανασούλας. Μας συνδέουν πολλά, και πλέον γεγονός είναι πως αυτοί οι δύο τύποι... έγιναν οι “τέσσερις άνδρες με τα μαύρα”, με τους Κωνσταντίνο Σταύρου και Γιώργο Ζυμαρίδη. Δυνατή η σχέση τους, με αξίες μέσα από τη δύσκολη ευκαιρία σε σχέση με τα οικονομικά του Dirt που απέκτησε χορηγό ονομασίας την ΕΚΟ, με αφορμή το Motorsport που όλοι υπηρετούμε. Όπως και η ΕΚΟ και η Cosmote TV, μέσα από μια πολιτισμένη σχέση με διαχρονική αξία και αντοχές που ψάξε στο χώρο και δε θα βρεις.

Ο θεσμός γιγαντώθηκε. Το σύστημα πληγώθηκε. Ο Δημήτρης Μιχελακάκης, προς τιμήν του αγνοεί όσους βλέπουν στο βάθος έσοδο και οπλίζουν τις δαγκάνες τους, εντοπίζει την ουσία και στηρίζει. Αισθάνεται άνετα, ξέρει ότι δε θα προδοθεί, ενώ το Motorsport, που επίσης υπηρετεί με ένα δικό του τρόπο που δεν είναι της στιγμής, είναι σε καλά χέρια. Η απογείωση έχει να κάνει με τις 120+ συμμετοχές στα Μέγαρα, όπου το ΑΣΜΑ προσφέρει αγώνα για σεμινάριο. Η σχέση είχε ξεκινήσει νωρίτερα, σε έναν καταπληκτικό αγώνα στην Εύβοια, όπου ακόμα και ο αρνητικός έβλεπε ότι επιτέλους μέσα από την ισχύ των ενωμένων δυνάμεων κάτι όμορφο μπορεί να προκύψει. Άλλωστε, όταν το ΑΣΜΑ οργανώνει, διδάσκει, και αν η συνταγή κάπου χάνεται, έχει να κάνει με τη διοίκηση. Χώρος όπου όπως έχει εξελιχθεί μπορεί να ευτελίσει και να εκθέσει ακόμα και τις καλές προθέσεις. Προδίδονται άλλωστε από τη θλιβερή εικόνα αρχόντων στην πρόσφατη ανάβαση Κύμης.

dIRT gAMES

Σε κάθε περίπτωση

Η οικονομική ανάλυση σε σχέση με τον αγώνα των Dirt στα Μέγαρα έφερε την πρώτη γκρίνια, με γεγονός ότι η αρχική συμφωνία ήταν μεταξύ φίλων, τους οποίους η επιτυχία μετεξέλιξε σε συνεργάτες. Η κάθε πλευρά έχει το δίκιο της. Σύμφωνα με πληροφορίες μας, γεγονός είναι πως δεν τηρήθηκε ο κανόνας των καλών λογαριασμών μεταξύ φίλων, διαδικασία που ράγισε τα συναισθήματα του Κωνσταντίνου Σταύρου και της Κατερίνας Χαλιβελάκη. Αποδεδειγμένα, όταν δυο χορτάτοι άρχοντες διαφωνούν στον οικονομικό απολογισμό, κάποιο λάθος έχει γίνει...

Συμμετοχές!

Στο μεταξύ η ανάκαμψη έχει απογειώσει και τις συμμετοχές. Σε αριθμό βέβαια και μακριά από εμάς η κατάταξη με ποιοτικούς. Όλοι μάγκες. Κυρίως όμως οι επενδυτές, που έφεραν και νέα σύγχρονα καρτ, καταπληκτικές κατασκευές. Όπως ο Γιάννης Χεκιμιάν που έχει ανάλογη προσέγγιση με αυτήν των οργανωτές. Με επαγγελματική εμπλοκή υψηλού επιπέδου. Στην οργάνωση-άμυνα οι “4”, με εξασφάλιση χώρου, έλεγχο Σωματείου κ.ά., εμπορικού επιπέδου, με αντιπροσωπεία καρτ και οδηγούς-φωτιά ο “Χέκι” που ήρθε για να μείνει. Από τη φύση του επιφυλακτικός, κρατάει μικρό καλάθι, δεν ανοίγεται, ενώ είναι και διακριτικά επικριτικός σε σχέση με λάθη σε κανονισμούς και κυρίως με αποφάσεις αρχόντων στους αγώνες. Ανεπαρκείς, που δεν σέβονται, αφού τρέμουν τα αφεντικά τους: Τον promoter, όπως αποκαλούνται και τυπικά οι δημιουργοί. Ακόμα και αν δεν τους ζητηθεί, ενεργούν ώστε να μη δυσαρεστήσουν, θυμίζοντας ανεπαρκή linesman στο ελληνικό ποδόσφαιρο, που τρέμει μήπως και δυσαρεστήσει τον Μαρινάκη, οπότε ότι να 'ναι. Οδηγεί όμως αέρα ο “Χέκι” και ο χώρος λάμπει μέσα από τις μάχες του με τον Γιώργο Ζυμαρίδη. Τον Πρωταθλητή, που είναι και ωραίος άνθρωπος. Παρόντες μαζί τους τεράστιοι: Όπως ο Τάκης Καϊτατζής, ο Άρης Ιαβέρης, ο Στέφανος Καμιτσάκης κ.ά., αλλά είναι σαφές. Οι ψαγμένοι, οι ειδικοί που δουλεύουν σκληρά έχουν τον πρώτο λόγο. Παρασύρουν μάλιστα μια νέα γενιά οδηγών, όπως ο Νώντας Καρανικόλας, που επίσης επιχειρεί διακριτικά όπως ξέρει, ο Μιχάλης Τακιδέλλης, που βλέπει μακριά, και μονομάχοι χθες, όπως ο Χριστόπουλος που έφυγε νωρίς. Μαζί τους, ευρύτερα έμπειροι, όπως ο Σάκης Γαζετάς και gentlemen drivers που αποδείχθηκαν σκληρά καρύδια. Τύποι χαλαροί εκτός κόκπιτ, πυροβόλησαν εύστοχα και με άποψη. Όπως ο Νικόλας Αθηναίος, ο Γιάννης Ρέγγος, ο Μάνος Μηλιαράκης, ο Σπύρος Ράπτης, που επίσης επένδυσε ευρύτερα με τον σπάνιο τρόπο του κ.ά., όπως κυρίως ο Νικόλας και ο Κωνσταντίνος Χαλιβελάκης. Μπριγιάν πολλών καρατίων, κοσμήματα σε αγώνες και στην κοινωνία. 

DIRT GAMES

Σύνολο ανθρώπων και μηχανών, λοιπόν, που για να μπει στην εντατική πρέπει ο υπεύθυνος να είναι βαριά ψυχικά ασθενής και πολύ τυχερός ώστε να καταφέρει να πληγώσει. Να αποσυντονίσει και στο τέλος, αφού χαθεί το κλίμα-μαγεία, όπως στη Χαλκίδα λόγω ΑΣΜΑ, να στερούνται οι αγώνες κάτι ιδιαίτερα όμορφο, με την προσέγγιση που λείπει σε όλα τα επίπεδα.

Ευθύνη...

Όταν κάτι δεν πάει καλά στην κοινωνία, την ευθύνη την έχει το κράτος, όπως σε μια ομάδα η διοίκηση, ή στους θεσμούς οι Ομοσπονδίες τους. Αποδεδειγμένα, στην Ελλάδα σε σχέση με το Motorsport, όταν προκύπτει σκληρό man to man ανοίγει ο ασκός του Αιόλου. Όταν η κατάσταση ξεφεύγει την ευθύνη την έχουν οι διοικούντες. Δικαίωμα των αθλητών να ζητούν το δίκιο, που θεωρούν ότι πάντα είναι με το μέρος τους. Ασυναρτησίες και χάδια το Σάββατο φέρνουν κλωτσιές και μπινελίκια την Κυριακή, ενώ οι καθυστερημένες αποφάσεις στα υψηλά επίπεδα ελέγχου των ενστάσεων και των εφέσεων δημιουργούν χάσμα.

Σε όλα τα επίπεδα

Η θλιβερή ιστορία είναι γνωστή. Δικαίωμα του Χεκιμιάν να κάνει έφεση στην απόφαση των αγωνοδικών που τον απέκλεισαν. Άστοχο όμως να μην έχει βγει η απόφαση της έφεσης πριν τον επόμενο αγώνα, όπως συμβαίνει στο ορθόδοξο κομμάτι του αγωνιστικού πλανήτη. Η απόφαση εκκρεμεί ακόμα, μετά από ένα χρόνο και βάλε, ο “Χέκι” -που νιώθει αδικημένος- παρασύρεται και από το σύστημα της δήθεν τότε αντιπολίτευσης, αποσύρεται, και ο θεσμός εξελίσσεται... με ένα πόδι, αφού υπήρξε ανταγωνισμός, αλλά δεν υπάρχει σημείο αναφοράς. Ο Ζυμαρίδης, απογοητευμένος πλέον από το παρασκήνιο, επιλέγει αγώνες και προπόνηση σε ρυθμούς R5.

Με γεγονός ότι ο εγωισμός χαρακτηρίζει τους πρωταθλητές, κατανοούμε και τους οργανωτές-promoter που αδικούνται κατά συρροή από την πρόσφατα έκπτωτη διοίκηση της ΟΜΑΕ και από την πλευρά Χεκιμιάν. Τον αδικήσαμε μάλιστα τον “Χέκι” δημόσια, όποτε αντίστοιχα καθυστερημένη και η συγγνώμη μας.

DIRT GAMES

Σε πρώτο πρόσωπο

Βλέποντας προπόνηση το Σάββατο και αναλύοντας αποτελέσματα την Κυριακή, με δέκα υπέροχους να μάχονται στην κόψη του ξυραφιού, εκτίμησή μας είναι πως έφτασε η ώρα της δημιουργικής ανακωχής. Το χρωστάει αυτό στο χώρο μας ο Πατριάρχης Μανώλης Χαλιβελάκης, που καλείται να υποστηρίξει τον ιερό του ρόλο. Άνθρωπος κοινής αποδοχής από την πλειοψηφία του χώρου, που θα πρέπει να δει μπροστά, να πάρει την ευθύνη ενεργειών, ώστε ο θεσμός να επιστρέψει στην κανονικότητα και μακάρι να λάμψει μεθαύριο στη Χαλκίδα, με όλους μέσα. Στροφάρει ο ΡΟΝ, ο φίλος μου. Όταν μάλιστα το κάνει τρυφερά, δημιουργεί σε επίπεδο που ψάξε και δε θα βρεις.

Επί της ουσίας

Το ένα μέτωπο έχει να κάνει με την ολέθρια σχέση “Promoters vs Χεκιμιάν” και ανεπηρέαστος ο Γιάννης, με... “2 stroke” μυαλό, έχει την ποιότητα για το χαμόγελο που απαιτείται, ειδικά όταν στο σκάκι έχεις απέναντί σου σημαντικούς όπως οι “4”.

Από την άλλη

Ο καβγάς για το παράβολο μεταξύ 600 και 3.000 ευρώ ανάμεσα στους Dirt “που κονομάνε” και στην ΟΜΑΕ, αποτελεί έργο χωρίς αιτία - με πίεση από το σύστημα/παρασκήνιο στον πρώην πλέον πρόεδρο της Ομοσπονδίας. Ο ίδιος, γνωστός ως “Πάμης”, ξεχνάει πώς του συμπεριφέρθηκε ο χώρος για την επαγγελματική του εμπλοκή τότε στο ΟΑΚΑ (με εξαιρετικό αποτέλεσμα) και επαναλαμβάνει το ίδιο λάθος - αδικώντας όποιον ξεχωρίζει και δημιουργεί άμεσα, όπως εκείνος, με προοπτική, όπως οι Dirt. Τους χρεώνει μάλιστα τον κυβερνητικό αποκλεισμό και κατηγορεί, αντί να σκύψει να κάνει αυτοκριτική και να διορθώσει. Παρελθόν αυτά όμως, ενώ οι επιλογές του για τη διοικούσα προδίδουν το μένος του -πλέον ακόμα και προς τον καθρέφτη του.

Σε σχέση με την ΟΜΑΕ, λοιπόν, και πρόκειται για μια έκπτωτη πλέον διοίκηση που εξελέγη με σημαία την κακοδιαχείριση με οικονομικές ατασθαλίες της προηγούμενης, αν και τίποτα δεν κατάφερε ή δεν τόλμησε να αποδείξει. Αναζητείται μάλιστα ο θαρραλέος που θα ζητήσει συγγνώμη από τον Μιχελακάκη και την Ψαρράκου στον επόμενο χρόνο.

 

Περί συγγνώμης

Έγιναν λάθη. Προκλήθηκαν υπερβολές και απαιτείται η γενναία παραδοχή τους, ώστε η συγγνώμη να εκφραστεί με τρόπο και το ήθος που χαρακτηρίζει τους πρωταγωνιστές, ώστε ο θεσμός, τα Dirt Games να εξελιχθούν με το στυλ τους, που δεν περιέχει ύφος. Άλλωστε, μόνο τυχαία δεν προκύπτει το συναίσθημα που χαρακτηρίζει αποκλειστικά την υποστήριξη, όσο και αν όλο αυτό όλο ξεπερνάει κάποιους, που κρίνουν εξ ιδίων. Με χαιρετισμούς._ Σ.Χ.

Πιστεύετε ότι η ΕΕ πρέπει να θεσπίσει ακόμα πιο αυστηρές προδιαγραφές στο μέσο όρο εκπομπών CO2 του στόλου των αυτοκινητοβιομηχανιών;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Περισσότερα Άρθρα του Συντάκτη

Κατηγορία άρθρου