Ο επιμένων...

Πάμε Μέγαρο, στο σπίτι του Ελληνικού Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, οπού ζουν αγώνες ταχύτητας χάρη στο ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.

Γένος θηλυκού ο πεισματάρης της συντροφιάς και η Φωτεινή Ψαράκου με τους συνεργάτες της, με την παλιά καλή φρουρά δίπλα της, σκοτώνουν τη μιζέρια με στιλ.

Χωρίς ύφος βέβαια και πήγαν πίστα για την προσφορά με ατού, την εμπειρία WRC. 

Οι κορυφαίοι λοιπόν. 

Όπως ο Τάσος Αθανασίου που έχουμε αδικήσει και οι Δημήτρης Αθανασέκος, Γιώργος Αργυρίου, Γιάννης Καντάς, Νίκος Μανώλης και Αλέξανδρος Μαρατζίδης (από το '89 στο κουρμπέτι ως Τεχνικός Έφορος με αφετηρία τον ΑΟΘ). 

Η παρέα η σωστή με Αλυτάρχη τον κ. Νικολόπουλο, σύνολο με ευθύνη για την άψογη φιλοξενία των αθλητών στο σκληρό και ακριβό παιχνίδι των αγώνων ταχύτητας. 

Ειδική κατηγορία, στο τέλειο περιβάλλον από τον οργανωτή που ανέστησε και διατηρεί το θεσμό με τον έντιμο τρόπο που απαιτείται. 

Είναι σαφές. 

Σήμερα, με HTTC και τις ορθόδοξες κατηγορίες, οι συμμετοχές δεν ξεπέρασαν τις 40 και όλοι οι παρόντες δικαίωσαν εντός και εκτός πίστας την επιλογή του οργανωτή να ρισκάρει και να δημιουργήσει με κόστος. Διαβάστε αργότερα το επίσημο δελτίο Τύπου, την έγκυρη περιγραφή του συναδέλφου Αλέξανδρου Γαλανόπουλου σε συνδυασμό με τις φωτό-ζωγραφιές του Τάσου Κουτσογιάννη. 

Πλήρης, υποδειγματική κάλυψη για όλες τις σειρές των αγώνων, με το “ενιαίο” να έχει επιλέξει αναβάσεις και να απέχει από το φυσικό του χώρο. 

Υποκλινόμαστε στην τήρηση του πρωτοκόλλου από τις κύριες Σκέτου και Μακρή και πάμε πίστα. 

Αγώνας! 

Ενιαίο ΑPR στη Ν2 με τον GEO καλυτερότερος μεταξύ ίσων να υπενθυμίζει την κλάση του. 

Κατηγορία όπου κέρδισε η Kirkos Racing, με τον κ. Παναγιώτη Σολδάτο στο καλύτερο EVO της Ευρώπης. 

Για τον αγώνα των ιστορικών, Τα μάτια μας, τα αφτιά μας και οι αισθήσεις μας στο κόκκινο! 

Συνήθως μετράμε παρουσίες και ήταν όλοι υπέροχοι. Ένα εξαιρετικό σύνολο που θα ήταν συγκλονιστικό με Τσάδαρη, Καροτσιέρη, Κάτσικα, Γαβρηλίδη, Κοφινά, Παπάζογλου κ.α αθλητές κοσμήματα και στα padoks.

Με σεβασμό «στους Λαμπο», αλλά είναι σαφές πως ένας θεσμός δε μπορεί να στηριχθεί σε 2 Μαξ 3 ταλαντουχους και οικονομικά ισχυρούς. Γεγονός ότι δεν θα γίνουν ποτέ τέσσερις. Δεδομένο ότι οι ιστορικοί μπορεί να είναι τουλάχιστον 20 με τα διαμάντια τακτοποιημένα σε παράταξη. 

Μέχρι τότε, ζήσαμε τη «στιγμή» διάρκειας 15 γύρων με τα μάτια στην πίστα. 

Όρθιοι όπως όλοι, με τον Σάκη Σινιώρη τον 9κις με Μοτό να έχει ανέβει στα κάγκελα με ενθουσιασμό μικρού παιδιού. Ο Σάκης είναι ένας Κύριος με καρδιά νεαρού αθλητή, όπως όλοι όσοι έχουν σκοτώσει συμπλέγματα. Ό,τι ακριβώς έχουν κάνει με συνέπεια και σε διάρκεια υπέροχοι στα μπάκετ. Ώριμοι, υγιείς και στο μυαλό και με αντοχές 20άρι, οι Μάριος Σταφυλοπάτης, Τάκης Κουτσίκος και Αλέξανδρος Εδιπιδης, σε ειρηνική συνύπαρξη υψηλού επιπέδου με νέους όπως ο κ. Θέμης Πετράκης που έχει κοουτς τον κολοσσό το Νίκο Ζάχο κ.α όπως οι Γιάννης Λούκος, Νίκος Μαργέτης και Δημήτρης Σκεπασιανός

Προέκυψαν ωραία “man to man” υψηλού επιπέδου. 

Πετάει το Σιερα στα χέρια του Σταφυλοπάτη, αλλά πατάει εξαιρετικά η RSR Carrera του Πετράκη με 300 HP στα 1000 κιλά. Έχουμε αγώνα. Ο Μάριος κλείνει πόρτες, ο Θέμης τον σέβεται και πιέζει μόνο στα φρένα όποτε καίει λάστιχα χάνει χρόνο και κρατάει σημειώσεις που θα αναλύσει με το Νικόλα, ώστε να είναι καλύτεροι στην επόμενη συνάντηση. 

Κλειδί, να νικήσεις το σύστημα 4Χ4 στην εκκίνηση και κυρίως ό,τι κερδίζεις στα φρένα, να μην χάνεται στην έξοδο κάθε κλειστής από όπου το Σιέρα εκτοξεύεται. Μακριά από εμάς τα σχόλια συνδεδεμένα με ηλικίες αγωνιζόμενου, με γεγονός πως αυτός ο τύπος, ο ΜΣ, χειρίζεται το πηδάλιο όπως τη ρακέτα στο τένις. 

Άνεση και από τον “πρόεδρο Τάκη», τον φίλο Τάκη Κουτσίκο που κινήθηκε καλύτερα από τότε την εποχή εκείνη, ακολουθώντας με πείσμα το Λούκο με το Γκολφ που ήλεγχε την παρτίδα με μαεστρία. 

Στα χέρια του Προέδρου της ΕΠΑ, παιχνίδι η Bardahl 2002 by Kirkos Service. Μάχη όμως και πιο πίσω και το πείσμα του Αλεξάνδρου Εδιπιδη με το GT40, να διαθέτει και την απαραίτητη ποιότητα που απαιτούν οι συνθήκες. Οι όμορφες μάχες όταν συναγωνίζεσαι με κυρίους όπως ο Νίκος Μαργέτης με το Ντάτσουν 260 Ζ. Ένα υπέροχο GT που ευνοεί τη συμμετοχή με την αξιοπιστία του, αλλά δεν το κολακεύει η πίστα, όπου ταλαιπωρείται. Με μακριές σχέσεις για εθνική οδό στο Ντουμπάϊ. Στον επίλογο αγώνας για Α και Ε όπως και FS, όπου οι Τζαβαρας και Λούκος είχαν το δικό τους υψηλού επιπέδου αγώνα, σε παιχνίδι εντός ορίων...

Περισσότερα με την επίσημη περιγραφή σε λίγες ώρες. Μείνετε συντονισμένοι..._Στρατισίνο 

Πιστεύετε ότι η ΕΕ πρέπει να θεσπίσει ακόμα πιο αυστηρές προδιαγραφές στο μέσο όρο εκπομπών CO2 του στόλου των αυτοκινητοβιομηχανιών;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Περισσότερα Άρθρα του Συντάκτη

Κατηγορία άρθρου