Τοσκάνη-Κορσική IN-OUT

Ταξιδεύουμε και ανατριχιάσαμε νωρίς Σάββατο πρωί με τον ΕΛΕΜ στις ειδικές του Ράλλυ Κένταυρος, έργο της ΛΑΒ. 

Δεν το κρύβουμε μας αρέσει η πόλη, με το λιμάνι της και φόντο το βουνό. Τα χρώματα τέτοια εποχή και ο δρόμος που έχει δεχτεί αναβάθμιση από την Περιφέρεια δημιουργούν ένα σύνολο που εδώ στον τόπο μας δεν θα το βρεις. Έχουμε φοβερές περιοχές με το δικό τους χαρακτήρα. Εδώ όμως είναι αλλιώς. Είτε ανηφορίσεις από την Πορταριά, είτε από Μηλιές είτε προσεγγίσεις από Τσαγκαράδα, δεν τίθεται θέμα. Η μαγεία χτυπάει κόκκινο και μόνο στην Ιταλία, στην Τοσκάνη θα βρεις αντίστοιχο περιβάλλον. Βουνό που δένει περίφημα με το αγωνιστικό αυτοκίνητο. Κυρίως στην απόλυτη έκφραση του όταν πρόκειται για το Πρωταθληματικό Ράλλυ Κένταυρος που επέστρεψε για να μείνει και μάλιστα αναβαθμισμένο.

Προσφέρεται όμως και για έκθεση ιδεών, τοποθετώντας στο κάδρο κλασικά αυτοκίνητα για διεθνή εκδήλωση ακρίβειας. Σε συνδυασμό με προσεγμένα καταλύματα και βέβαια με το εξαιρετικό φαγητό και την υποδειγματική φιλοξενία. Σε καταδικάζει το περιβάλλον ώστε να καταθέσεις τον καλό σου εαυτό σε κάθε δραστηριότητα. Τίποτα στην τύχη… Είναι γεγονός πως οι άνθρωποι κάνουν τη διαφορά και η Ανάβαση της Πορταριάς χθες, όπως και το Κένταυρος σήμερα-αύριο, πρόκειται για προσπάθεια με ονοματεπώνυμο, όπως ευρύτερα η οργάνωση των αγώνων. Επί του προκειμένου, φορέας η ΛΑΒ, με ένα σύγχρονο σε λειτουργία ΔΣ που συντονίζει ο Αντώνης Σταφυλοπάτης. Μάνατζερ που απεχθάνεται το ‘Εγώ’ και υποστηρίζει το ‘Εμείς’ με συνέπεια και εντιμότητα με εμπειρία σε δύσκολες ειδικές διαδρομές που συχνά απέχουν από τις Τέλειες. Γύρος της Κορσικής ...Αν χαρακτηρίζουμε την περιοχή Τοσκάνη, ο αγώνας, χάρη στη σχεδίαση του και με τον τρόπο που κυκλώνει η Τέλεια διαδρομή του, θυμίζει το “γύρο” στην Κορσική. Αγώνας στο Παγκόσμιο.

Σε κάθε περίπτωση, η ουσία έχει δύο πρόσωπα. Η σχεδίαση για Όσκαρ, με πρώτη ε.δ την Ανάβαση της Πορταριάς, Σάββατο βράδυ και 2 ειδικές Χ2 την Κυριακή το πρωί. Ο τερματισμός αύριο το μεσημέρι στην Πορταριά συνδυάζεται με την κατηφορική Αλυκόπετρα, την Mr Fast PS, ως 6 ε.δ. του αγώνα... Η ουσία, ότι πρωτίστως ενδιαφέρει τους συμμετέχοντες, αλλά και το θεατή που θα εμφανιστεί ινκόγκνιτο στο βουνό, συνδέεται με την ποιότητα των αθλητών και των εργαλείων τους. Γεγονός σε σχέση με τη σχεδίαση και η ευκολία στη διαδικασία των αναγνωρίσεων. Το σημαντικό όμως είναι το οδηγικό ενδιαφέρον και το πως θα επηρεάσει το αποτέλεσμα το ύφος κάθε ειδικής διαδρομής. Γνωστή ποσότητα, με αναγνωρισμένη ποιότητα η Πορταριά και θα είναι όμορφα εκεί να ακούς και να βλέπεις, υπολογίζοντας την ταχύτητα από τα φώτα και τα αποτελέσματα από τις διαφορές των χρόνων στο ρολόι σου.

Συμφωνούμε, ο πρόλογος δεν θα είναι ενδεικτικός σε επίπεδο συναγωνισμού, αλλά συνδέεται άψογα με την ουσία σε επίπεδο επικοινωνίας και υποσχόμαστε να μεταφέρουμε την ατμόσφαιρα μέσω των social media. Την Κυριακή; Μπορείς! Πιο δύσκολα τα Χάνια, το Καράβωμα αν προτιμάτε σήμερα, σε σχέση πχ με το 1983. Σχεδόν 40 χρόνια πίσω και τότε γλιστρούσες και ήθελες ρυθμό ώστε να επιβιώσεις χωρίς να πληγωθείς. Σήμερα, η διαδρομή είναι ταχύτερη. Έχει δουλευτεί από σημαντικά έργα και από τους αθλητές που ξέρουν πως αν πετύχουν τα μαγικά τύπου «Αναπολιώ» η Πλάγου και κατέβεις καλά για 17 χλμ. θα είσαι γενικότερα ανταγωνιστικός. Αν δεν χάσεις το χρώμα σου και δε στερηθείς το χαμόγελο σου μπορείς στη συνέχεια να στηθείς στον Κισσό και να ανέβεις στα Χάνια από την άλλη πλευρά. Γρήγορη ειδική διαδρομή με καλό οδόστρωμα και πρέπει να ακουμπήσεις στα μηχανικά μέρη ώστε να προκύψει καλός χρόνος. Το ζητούμενο. 

Ράλλυ Κένταυρος

Χάνια ΙΝ-ΟUT 

Ανασυγκρότηση στα Χάνια λοιπόν σε εξαιρετικό σημείο της διαδρομής και όσο εσύ μελετάς και αναλύεις οι μηχανικοί φροντίζουν τη “μηχανή”. Αλλάζοντας και λάστιχα. Ελάχιστες οι παρεμβάσεις στο στήσιμο μήπως χαθείς στο δρόμο των ρυθμίσεων και καταστραφείς. Κυρίως συντήρηση και ανασυγκρότηση δυνάμεων. Αδύνατον να βγεις από Καράβωμα-Κισσός και να μην απαιτούνται σκέψεις, κυρίως σε σχέση με το ρυθμό σου. Στο Β πέρασμα θα κατεβάσεις χρόνους. Όμως το ξέρεις, θα κατεβάσουν και οι άλλοι και κάπου εδώ έχουμε τη “μαρκίζα”. Τα στοιχεία του ευρύτερου ενδιαφέροντως είτε αφορά στους αγώνες γενικώς, είτε στο Κένταυρος ειδικώς. 

Πρωταγωνιστές… Στοχεύουν το 3/3 για νίκη-τίτλο οι Γιώργος Αναπολιωτάκης/Θανάσης Τσιούκας με το BIG-Κουμουλάς-Φιέστα R5. Βαθμολογικά θέλουν ένα «περίπου» βαθμό αλλά όσοι γνωρίζουν τον Κρητικό Πρωταθλητή και το Θανάση του, ξέρουν πως δεν θα χαριστούν. Δεν θα «πουλήσουν» πουθενά και θα εκφράσουν με πυροβολισμούς και σουτ 3 πόντων τη χαρά τους. Για τη συμμετοχή των Χρήστου Ι. Αυγερόπουλου-Στράτου Γιαβάση με το Dirt Games R5 στα χρώματα της Bardahl. 

Συναγωνισμός στην κορυφή, αλλά πόλεμος στην F2. Δείγμα γραφής στο ΔΕΘ με τους Πρωταθλητές αδελφούς Κτιστάκη στο 306 vs τους Γιάννη Πλάγο-Άλκη Ρέντη με το Type R και έπεται συνέχεια. Με αντίστοιχο αυτοκίνητο οι Βασίλης Καραβασίλης-Μαρία Κυρλαγκίτση και τα σπουδαία από την επιστροφή στις επάλξεις των gentlemen είτε οδηγούν, είτε πετάνε. Βασίλης Αναδιώτης-Μανώλης Μακρινός με το Hilfiger Ρενώ Κλειώ. 

Το αυτοκίνητο βετεράνος που αντιστέκεται χάρη στην ευφυΐα του πληρώματος. 

F2, συνέχεια…

Από την Κρήτη οι Κακεπάκης-Μακράκης μοιράζονται ένα Citroen super 1600 και αξίζει να πας στο κατηφόρι να τους απολαύσεις όπως και τους ικανούς με τα Α6. 

Τα λογότυπα μας στο 106 των Ρινάκη-Ματαλιωτάκη και για πολλούς λόγους το χαμόγελο της αγάπης μας στους Σταμάτη Αθανάσουλα-Βασίλη Μπασιούκα με το δικό “μας” R2. 

Καλό αγώνα σε όλους. Το τέλος της μιζέριας έχει τίτλο: “τρέξε και ζήσε, μπορείς”. _Στρατισίνο

Το 38ο Ράλλυ Κένταυρος διεξάγεται με την υποστήριξη της Περιφέρειας Θεσσαλίας και ειδικά, της ΠΕ Μαγνησίας και Σποράδων. Χορηγοί του αγώνα είναι οι Traffic oil & Mr Fast της Οικογένειας Τσολακίδη, Mercedes Benz Ν. Βούρδας & Υιοί ΑΕ, Ιδιωτικό ΚΤΕΟ Βόλου, Food Service Καρακατσάνης, Ελαστικά Αντωνοβαρδάκης, Ανταλλακτικά Αυτοκινήτων Τσεκλίδης Γρηγόρης, Δήμος Βόλου και ΔΟΕΠΑΠ-ΔΗΠΕΘΕ. 

Ποιό από τα παρακάτω μοντέλα-νικητές του Car Of The Year θα ψηφίζατε ως το καλύτερο αυτοκίνητο της περιόδου 2010-2020;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου